שוני זה שם המשחק

16/01/2013 688 צפיות 3 תגובות

שוני זה שם המשחק .
תמיד יכולתי לבחור להיות כמו כולם .. להתעלם מרגשות , לגמד אנשים אחרים כדי להרגיש יותר טוב עם עצמי , להתלבש , לדבר , לעשות הכל כמו כולם .
אבל בחיים לא יכולתי לחשוב כמו כולם . באמת לאהוב לשבת ולדבר על בנים ? באמת להנות להתאפר וללכת על עקבים ? באמת לשנוא אנשים בגלל מצב כספם או מראם ?
גם אם הייתי מנסה לא הייתי מצליחה .
בהתחלה לא הבנתי את זה .. אבל עכשיו אני ממש נהנת מהעובדה שאני לא כמו כל בת טיפוסית . אני אני (:
אני טום-בוי , אני פריקית , אני נורא רגשנית ואכפתית והחברים שלי מוגדרים בחברה של היום כ"בלתי נראים" .
אבל זה מה שעושה אותי ואת כל מי ששונה מהחברה של היום למיוחדת . בלעדינו -השונים- העולם היה משעמם , צפוי , רדוד .
תאמינו בעצמכם , תאהבו את עצמכם , תהיו גאים במי שאתם כי אתם מי שאתם ולא מי שהיו רוצים שתהיו .
ולא , זה לא משנה אם אתה "הומו" או "שמן" או "מוזר" או כל אחד מהכינוים שאנשים ידביקו לכם בחיים כי מה שאתם באמת זה מיוחדים
. ואף פעם אף פעם אל תשכחו את זה


תגובות (3)

אני מסכים עם כל מילה. בכלל כל מה שהוא "מחוץ לקופסא" הוא עם פוטנציאל יותר מאשר סתם כולם, שהם כמובן, סתם כלום.

16/01/2013 07:00

עם הרב אני מסכימה אני יכולה להגיד במלוא הכנות , אני לא הכי רגשנית אני יותר אטומה, אבל אני בחיים לא אפגע בחלש ממני בחיים, ואני שונה בהרבה מאד מובנים אבל להפך החברה מקבלת אותי ככה יותר, אני לא מסכימה עם הסטיגמות הללו שאם את לובשת עקבים ומתאפרת את פרחה, או אם את פריקית או אימוי את חייבת להתבודד,! סטיגמות מעצבנות אותי וזה הדבר החייד שלא אהבתי.. אותך בתור מי שאת אני מכבדת! את הדעות שלך לגביי דברים מסויימים קצת פחות… (מקווה שלא פגעתי או העלבתי פשוט סטיגמות מעצבנות אותי כל כך! אני הכל מהכל, אז אני מתלבשת כמו שאת מכנה פריקית אך גם כמו פרחה אני מתאפרת והולכת על עקבים אני אלימה לגברים אני פמניסטית בכל צורה אפשרית אני זנזונת אני יוצאת למסיבות ומתפרעת , אני אוהבת ללמוד במיוחד היסטוריה ספרות וקולנוע … אני הולכת ל43 יחידות! אני מעשנת ומקללת חופשי אני רודפת צדק ,אני שונאת אנשים בכללי , אני אנטי רגשות אך גם מאד חשוב לי הקטע של לעזור לחלשים ואנשים שהם אבודים ,!אני צימחונית אבל אני נורא פזיזה ואלימה ואת האמת אני אוהבת לפגוע באנשים שפוגעים באחרים…שירגישו את אותה תחושת השפלה, אני בין מה שאת מכנה "המקובלים" אך אני כל הזמן נודדת בין הקליקות החברתיות אני בחיים לא שופטת על פי לבוש, מראה או דיבור הכל מסכה, ואני מכריחה את החברה לקבל אותי כמו שאני ודווקא הם רוצים לראות עוד ממני…. ) סורי שאני זועמת כל כך וחפרתי כל כך אני פשוט כל כך שונאת סטיגמות!

18/01/2013 12:05

וזה לא שוני מה שאת מתארת זה ההפך בגלל שקיימת קליקה כזאת .. של מה שאת מכנה אימואים או פריקים , מצטערת אם התגובה הקודמת הייתה זועמת כל כך, אני אגיד לך במה את שונה וכיצד, את שונה בגלל מי שאת, בגלל המחשבות הייחודיות שלך בזכות התקוות השונות שלך! לא משום שאת לא כמו "כל בת טיפוסית…" אלא משום שאת מי שאת! =]

18/01/2013 12:09
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך