שחף שלי

סינדרלה 16/01/2020 376 צפיות אין תגובות

הקדמה:
לפני פחות מחודש בן דוד רחוק שלי נפטר, אולי הוא היה רחוק מבחינת משפחתית אך הוא היה קרוב אלי. אחיו הגדול שליו הוא החבר הכי טוב שלי והבן דוד הכי קרוב אלי, הוא יודע עלי הכל, והייתי מגיעה אליהם הביתה לא הרבה אבל כשהייתי מגיעה זה היה לשעות.
יום אחד כשבאתי לאחותם הגדולה (שקד) כדי לעשות ג'ל,
ובאותו יום התחיל סיוט שלא יגמר לעולם.

שחף היה ילד צדיק בן 12.5 כשכולנו היינו בחדרים שחף יצא לשחק בחצר של הבית שלו עם הערסל (ערסל נוח), הוא נחנק, שחר אחיו התאום יצא החוצה כי שמע רעש.. הוא ראה את אחיו התאום תלוי, מסביב לצווארו היה ערסל כבד, לאחר ניסיונות החייאה ממושכים הגיעה האמבולנס, הילד לא נשם ולא היה דופק בין 15 ל 20 דקות, הוא נסע לבית החולים ואנחנו הצטרפנו.
בארבע בבוקר שחף נפטר.
אני לא עיקלתי את זה, אתמול יצא לי לראות ששליו העלה פוסט וכתב לו בפייסבוק, אני התחלתי לבכות ללא הכרה והרגשתי שגם אני חייבת לפרוק ולכתוב לו משהו, לדבר אליו.

אז החלטתי לכתוב לו את מה שתקראו עכשיו…

שחף שלי, מה אני כבר יכולה להגיד, נכון שלא היינו כל כך קרובים אבל אני בחיים לא אשכח את הפעמים שכשהייתי מגיעה לבקר הייתה קופץ עלי בחיבוקים ונשיקות, הייתה צוחק עם שחר עלי ועל שליו ואני הייתי מאוהבת בכם ,פשוט מאוהבת!
באותו היום ההוא שהלכת לא יכולתי לתפקד, לא יכולתי לצאת מהבית, לשבת עם חברים, רציתי רק להאמין שהכל היה סיוט אחד גדול וזה לא באמת מה שקרה, שדמיינתי הכל ועכשיו אתה בכלל משחק עם שחר, אבל זה לא ככה, אתה לא פה ואני בטוחה שאתה שם למעלה וטוב לך ואתה פחות מסתכל עלי אלא יותר על ההורים שלך ועל האחים שלך, שמתגעגעים אליך הכי הרבה בעולם.
אני גם יודעת שיוצא לך מידי פעם להסתכל גם עלי ולמורות שאני יוצאת עם חברים ונהנת, כל רגע שיש לי אני מדברת עליך, וחושבת עליך.
אני לא מאמינה שאתה לא כאן איתנו, שהלכת לך, אם הייתה יכול להיות פה עוד דקה אחת הייתי נותנת לך את החיבוק הכי גדול ואוהב בעולם שבת דודה יכולה לתת.
הייתה צדיק…
עברו כבר 22 יום מאז, ואני עדיין לא תופסת שצריך לדבר עליך בלשון עבר.
לקחתי תמונה שלך ושל שחר, מהאינסטגרם שלך ושמתי אותה על המסך של הטלפון שכל בוקר אני אדע שאתה איתי.
אני אוהבת אותך ומתגעגעת.
אני מקווה שלמרות שאנחנו רחוקים ולא הייתי באה לבקר הרבה, אתה יודע שאני הכי אוהבת אותך בעולם.
אתמול הלכתי למקעקע לבדוק איזה שחף אני עושה, בחרתי ציפור שחף, פורש כנפיים, הוא משורטט עם קו אחד, ורואים שהקעקוע יהיה קטן ועדין ולעומת זאת גם פורש כנפיים וענק מבפנים בדיוק כמוך.
יש לי פעמים שכשאני נהנת אני מרגישה כאילו המוות שלך זה עוד אירוע שעבר בחיים ואני ממשיכה אלאה, ואין מצב אני נותנת לך לעבור כאילו כלום, אני רוצה לזכר אותך לכל החיים שלי! אני רוצה שתדע שאתה תמיד תהיה איתי בכל מקום, אם זה על הגוף ואם זה שאני עם הטלפון ואנשים שואלים אותי אם אתה אח שלי… הלוואי שהייתה אחי לפחות ככה הייתי מכירה אותך יותר טוב.
בקיצור שחף שלי אני יודעת שאתה רואה עכשיו את הדבר הזה ואני רוצה שתדע שאני פשוט אוהבת אותך ומתגעגעת ומקווה שכיף לך שם ושאתה נהנה, תמיד אומרים שאלוקים לוקח את הטובים ביותר, כנראה שאתה נשמה עליונה בשמיים והוא היה חייב אותך איתו ולצידו, הייתה מלאך כאן למטה ועכשיו אתה מלאך שם למעלה.
תשמור על עצמך שם למעלה ושמור על המשפחה שלנו שמתגעגעת אליך כל כך.
אוהבת אותך עד אין סוף בת הדודה שלך.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך