שיפוט

angel with a broken soul 17/08/2014 559 צפיות 2 תגובות

אני לא מבינה משהו , תסבירו לי .
למה בן אדם חייב לשפוט בן אדם אחר להוריד לו את הביטחון שבקושי יש לו , להראות שהוא חלש ואתה חזק . מה יצא לך מזה . אתה אולי תרגיש טוב וחזק .
אבל הבן אדם האחר ירגיש לבד , עצוב .הוא יחשוב שהוא תמיד חלש .
לא חבל לגרום סבל לבן אדם שהיה עד לא מזמן מאושר .
למשל :
קחו את הבנות השמנות ,כע . עכשו תסתכלו טוב טוב על איך שהם מתלבשות עכשו חולצות בטן גופיות . סבבה לא מתאים להם , לא יפה . אבל אם הם אוהבות את זה תתנו להם את ההרגשה . זה לא עולה כסף זה חינם .
אל תגידו שהן שמנות אתם ישר מורידים ביטחון לילדה שמחה .
עד לא מזמן חברה שלי היתה הכי נורמלית שיש במשקל אבל אחרי בן אדם אחד הכל השתנה .
היא לא יכלה לצאת מהמחשבה שהיא שמנה . אבל לא רק היא אני עברתי את זה גם לי היה את זה והרזתי הרבה ויפה אבל איפשר לשנות את ההרגשה שאת כל הזמן שמנה .
זה נשאר אצלך , כאילו חרוט לך .
אז הינה עצה לחיים : תפסיקו להגיד בפנים דברים מגעילים זה מוביל לתוצאות לא טובות .
ולבנים הינה בשבילכם עצה : תפסיקו לשפוט בנות שמנות , ותפסיקו להסתכל על בנות רזות עם שורט ולקרוא לה זונה סבבה . כי זה מגעיל לא כל בת שלובשת שורט זה זונה או שורט דפוק אותי .


תגובות (2)

אני לא יורדת על שמנות\רזות\וואטאבר, אבל יש לי אח, ואני יורדת עליו.
ואני יכול לומר לך דבר אחד בקשר להעלבות: אח יש לי כבר מעל לעשות, ואני עדיין ארדה בו. זה קצת מסובך, אבל אנשים שלא יכולים לחזק את מעמדם בעצמם פשוט מורידים מעמד של מישהו אחר כך שביחס למישהו האחר, הם יראו טוב. אצלי בבית עניין המעמדות הזה קצת מסובך, אבל אם תשליכי את זה על עניין השמנות – זה מסתדר יופי.
חוץ מזה, לא תמיד יודעים שזה מעליב. פעם בשיעור ספורט שיחקנו מחניים, ונשארה בת אחת אחרונה, אבל משום מה הקבוצה שלי העדיפה להתמסר. אני מאוד אוהבת מחניים, או משחקי כדור באופן כללי, ובגלל זה כשאני משחקת אני ממש בתוך המשחק. צעקתי עליהם שיפגעו בה, והיא התחמקה, אז צעקתי כמה זמן. אחרי זה הסתבר שהיא ממש ממש נעלבה ממני וכולם (טוב, לא נכליל. כמה)האשימו אותי במשהו שבכלל לא הבנתי.
מה שאני מנסה להגיד בעניין, שאולי לא התכוונתי להעליב את הילדה ההיא, אבל אם לא היה לי קצת נימוס והבנה שזה יפגע בה עוד יותר הייתי אומרת לה שתפסיק להיות כזו פגיעה. בקיצור: מי שמעליב שיטתית בנות כאלה, או סתם זרק הערה כזו פעם אחת, לא ממש ישנה את דעתו. הוא יגיד שהן צריכות להיות יותר קשוחות, וימשיך לחיות את חייו כרגיל. אולי הוא אפילו יגיד "וטוב שהן מרגישות כך," וילך. גם כאלה יש.

מבחינה טכנית:
גמלי=גם לי (אלו שתי מילים, כדאי להשאיר אותן ככה)
רווח רק אחרי פיסוק.
איפשר=אי אפשר
היה חסר לך פיסוק במקומות מסוימים.

זה נחמד לבקש שינוי וזה מאוד אכפתי מצידך, אבל אני לא יודעת עד כמה זה ישנה.
בהצלחה לך עם זה, בכל מקרה.

17/08/2014 23:29

    אני לא מבקשת שינוי אני עשיתי שינו -,- ולא התכוונתי על פגיעה מפגרת כזאת בזה שאמרת שיפגעו בה תגידי בת כמה את בכלל ביסודי ?? לא משנה קיצר את לא הבנת דיברתי על דבר אחר ולא על שטויות כאלה . וגם לא על אחים .
    אם את מעליבה מישהו בכוונה של לפגוע זה באמת פוגע ויש הרבה שעושים את זה מתוך רועה . יש אנשים חלשים ויש אנשים שהם מנסים להיות חזקים אבל אחר כך הם פשוט נחלשים . לא כולם יכולים לספוג הרבה דברים בכל זאת את בן אדם ולא רובוט את אולי עושה את עצמך כאילו את לא נעלבת אבל אחר כך כשאת מורידה את המסכה באלך לבכות . את פשוט בנתיים לא מבינה .

    אה ועוד משהו אני יודעת טוב מאוד לכתוב אני פשוט רגילה לכתוב ככה אז אל תלמדי אותי אוקי ובנוגע הפיסוק תודה אני יקבל את זה .

    17/08/2014 23:49
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך