karinrin55
אז קיצר, תודה לקוראים וסתם לאנשים שנכנסו לראות את החגיגה שלי :) אז כנסו לסיפורים שלי תגידבו דרגו וכמו תמיד מקווה שתהנו!!♥♥♥

שנתיים באתר!!

karinrin55 26/02/2016 811 צפיות 5 תגובות
אז קיצר, תודה לקוראים וסתם לאנשים שנכנסו לראות את החגיגה שלי :) אז כנסו לסיפורים שלי תגידבו דרגו וכמו תמיד מקווה שתהנו!!♥♥♥

הי אנשים וקוראים ראנדומאליים שאולי לא קוראים את הסיפורים שלי אבל לא ממש אכפת לי, אני שנתיים כבר כותבת באתר הזה!!
זו סיבה למסיבה! (דמיינו קונפטי והמון אנשים עם משרוקיות ושטויות)
אני יודעת שאני לא מעלה הרבה בזמן האחרון אבל אני רוצה שתאמינו לי שאני עובדת על זה. כיתה יב' היא מאתגרת בפני עצמה ואני עושה עוד מליון וחצי דברים במקביל לזה אז זה משפיע על הכתיבה שלי. אבל! אני עדיין ממשיכה לכתוב פשוט לפרקים קצרים פעם ב.. אז יוצא שאני כותבת פרק מושקע )(של לפחות רבע שעה קריאה) בכמה שבועות במקום בכמה שעות שכבר אין לי על המחשב.
עדיין יש לי השראה, אני עדיין רוצה לכתוב בשבילי ובשבילכם, פשוט לוקח לי טונה זמן "^_^
אז אני מודיעה חגיגית על כך שאני אעשה סטוק פיילינג של פרקים וסיפורים על המחשב שלי ועל הלפטופ של אחותי נועה (שאגב מפרסמת סיפורים גם כן בקצב איתי אבל הסיפורים הגמורים שלה הם מהממים אז לכו תקראו השם משתמש שלה הוא NoAdar).
אז אני הולכת לסיים פרק שהתחלתי לכתוב של אחוות הפגיון וכנראה שייתפרסם מחר או אולי היום (אם אני אמצא עוד טיפה זמן על המחשב) ואז אני הולכת לכתוב פרקים בוורד ולשמור אותם כדי לפרסם לכם בבום כשייגמר הספר הנוכחי של אחוות הפגיון (אחוות הפגיון-ספר II; נאמנות) ואז אתחיל לכתוב את הספר הבא או סיפור ביניים (מה שאתם תעדיפו).
אז הנה לכם, אחרי שנתיים של כתיבה יש לי בטוטאל שש ספרים שסיימתי, עוד כמה שהפסקתי או השההתי מחוסר מוטיבציה או רעיונות וכמה שירים וסיפורים לתחרויות. אבל הנה הבטחה ממני אליכם הקוראים החמדמדים שלי, אחרי שאני אסיים את אחוות הפגיון (שזה יהיה בעוד המון, אבל המון, זמן) אני אשכתב את חלק מהסיפורים שלי שהפסקתי או השהתי (עם זנב וכנפיים, עד הסוף המר, המושלמים וכו').

טוב אני כבר חופרת לכם, קיצר תודה לכל הקוראים שלי ולכל מי שתמך בי ונתן לי עצות ודרכים להשתפר.
תודות מיוחדות לכל מי שנרשם לאחוות הפגיון (אמורה, יוטה, קולד וולף, דישן, ספיר ואחותי נועה) ולספיר (sapir13) שמגיבה לי על כל פרק של אחוות הפגיון (רק שתדעי שאת אחת ההשראות שלי באתר, בפעם הראשונה שהגבת לי על סיפור אני ממש הלכתי לאחותי ואני כזה "תראי! ספיר הגיבה על סיפור שליOMG!!!")
תודה לכל מי שתמך בכל הסיפורים של לונה ואוסקר, אני באמת חושבת שכל ארבעת (בערך חמשת) הסיפורים שכללו אותם הם הסיפורים מהיותר מוצלחים שלי ואני באמת ובתמים שוקלת לשכתב אותם ואולי להוציא אותם לאור (אני מזה חולמת שזה יקרא חחחח אין סיכוי בעולם שזה קורה XP).


תגובות (5)

מזל טוב,!

26/02/2016 13:01

הוו אז קודם כל אני ממש שמחה שאת מוצאת בי השראה, שמחה ששימחתי אותך ☺ (אני באמת אוהבת את הכתיבה שלך)
אני מבינה אותך, אמנם לי יש את הלחץ של יא' ולא של יב', אבל זה באמת לחץ עצום..
ושנתיים באתר! כל הכבוד =)

26/02/2016 13:23

אפשר לחשוב, מזל טוב!

26/02/2016 14:38

מזל טוב!

26/02/2016 14:54

מזל טוב!!

27/02/2016 15:28
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך