מקווה שאהבתם! אמשיך אם לפחות תהיה תשובה אחת על הסיפור, כשאני אדע שמישהו קרא אותו!

שרשרת הלב האדום פרק 1

28/09/2013 584 צפיות 5 תגובות
מקווה שאהבתם! אמשיך אם לפחות תהיה תשובה אחת על הסיפור, כשאני אדע שמישהו קרא אותו!

שיחקתי בטלפון בקנדי קראש , לאחר מכן הוא שלח לי הודעה , היה כתוב שם "תפגשי אותי בצומת בשעה 20:00 , יש לי משהו לספר לך… ממני , מישהו שאת מכירה" נבהלתי , לא הבנתי מה קורה… , הלכתי להתלבש , הסתכלתי במראה וראיתי את עצמי ,השעה היתה 19:55 , יצאתי מן הדלת לרחוב ולכיוון הצומת , הגעתי לצומת והשעה היתה 19:58 חיכיתי למי ששלח לי את ההודעה , הרגשתי כאילו שכל שניה ושניה היא שנה שלמה… רציתי כבר לדעת מי זה האיש ששלח את ההודעה הזאת… מעניין אותי מה הוא רוצה ממני , ראיתי צל שחור מתקרב לכיווני קיוויתי שזה מי ששלח לי את ההודעה , הצל הגיע עד אלי וראיתי שזה איש עם גלימה על כל הגוף , שאלתי אותו למה הוא רצה לפגוש אותי והצל אמר לי לפתוח את היד ולעצום עיניים , עשיתי כרצונו , הרגשתי שהוא שם לי משהו ביד , אני מודה… נבהלתי , לאחר מכן הוא אמר לי לפתוח את העיניים ולראות מה יש לי ביד , פתחתי את העיניים והסתכלתי מה הוא שם לי ביד , ראיתי שרשרת… לא סתם שרשרת , זאת הייתה שרשרת לב אדום , היא נצצה בחושך והיא הייתה כל כך יפה , הצל אמר לי לקחת אותה ולשמור עליה , ברור שעניתי לו חיובי אבל לא הבנתי למה… בכל זאת הלכנו כל אחד לדרכו , שמתי את השרשרת והיא הפעילה מין אור מוזר כזה , הגעתי הביתה החלפתי בגדים ונכנסתי למיטה , חלמתי על הצל שראיתי , החלמית שהוא מוריד את הגלימה ופתאום… "בר קומיייי" "אבאאאאאא למה הערת אותיייי?" "כי ישלך בית ספר היום?בואי בר בור קומי להתלבש ולהתארגן לבית הספר" "טובבב אני קמה" , קמתי להתלבש לבית ספר לבשתי את המכנס הקצר שאני אוהבת ואת הסטרפלס שלי ארגנתי את התיק וירדתי לאכול , רק אני ואבא שלי אכלנו , כל שאר המשפחה שלנו נעלמה באופן מסתורי שאנחנו לא יודעים… טוב בואו נחזור לאוכל , אכלנו חביתה עם עגבניה , גמרתי לאכול והלכתי לבית הספר , כל הדרף ךבית ספר חשבתי על הדמות המסתורית שראיתי אתמול בערב , מעניין אותי מי היא , בדרך צלצל לי הטלפון אותו האיש שלח לי הודעה…


תגובות (5)

תמשייייכיייייי

28/09/2013 10:51

סורי… בת דודה שלי כתבה את זה בלי שראיתי

28/09/2013 10:55

נראה נחמד
רק שזה לא מטריד אותה שהמשפחה שלה נעלמה באורח פלא?

28/09/2013 11:13

אינלי מושג…

28/09/2013 11:46

תמשיכיייייייייייי

28/09/2013 12:09
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך