פרק 3!!! מקווה שאהבתם! 2 תגובות ואני ממשיכה!

שרשרת הלב האדום פרק 3

29/09/2013 608 צפיות 3 תגובות
פרק 3!!! מקווה שאהבתם! 2 תגובות ואני ממשיכה!

מהההההההה??? ראיתי שזאת אישה…היא הייתה מוכרת לי מאוד! , הייתי בטוחה שזה בן אבל כנראה זאת אישה , שאלתי אותה , "את מוכרת לי מאיפשהו אני מכירה אותך?" "את מכירה אותי אבל אני לא אגיד לך מי אני… את תגלי לבד" "אוקיי , אז אפשר רמז?" "כן הרמז הוא: תסתכלי התמונה שבחדר הסודי , שם תדעי מי אני!" "תודה!!!!" "אז… ביי!" "ביי" , רצתי הביתה וחיפשתי בחדר שלי , לא מצאתי אז עברתי לחדר של אבא שלי , חיפשתי במגירה… פתאום מצאתי משהו , היה שם תחתית סודית!!! , פתחתי את התחתית וראיתי כפתור , לחצתי עליו ופתאום הקיר נפתח! , הייתי בטוחה שזה מה שהאישה דיברה עליו , חיפשתי בחדר הסודי הזה תמונה , מצאתי אחת… התמונה הייתה מלאה אבק , נשפתי עליה וניקיתי את כל האבק , ראיתי את אותה האישה בתמונה… , חטפתי שוק "האיישה הזאת היא , היא אמא שליי !!!!!" לקחתי את התמונה ורצתי למחשב! התחברתי לפייסבוק ושלחתי לה הודעה "אני יודעת מי את אני רוצה לפגוש אותך בהקדם!" וחיכיתי שהיא תענה לי , היא לא הייתה מחוברת אז הלכתי חזרה לחזר לגלות על אמא שלי עוד דברים , פתאום שמעתי צליל , ניסיתי לפתוח את הדלת של החדר הסודי ולא הצלחתי ניסיתי הכל ו…..


תגובות (3)

מושחם

29/09/2013 01:23

מה מושחם? ומה זה?

29/09/2013 02:49

תמשיכיי

29/09/2013 03:12
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך