פרק 4!!! מקווה שאהבתם! 2 תגובות ממשיכה!

שרשרת הלב האדום פרק 5

29/09/2013 636 צפיות 5 תגובות
פרק 4!!! מקווה שאהבתם! 2 תגובות ממשיכה!

ופתאום אני קלטתי שהיא לא הגיעה , אמא שלי הבריזה לי? איזה מין אמא היא??? הסתכלתי על השעון ואז הבנתי מה השעה , אמרתי לעצמי "עכשיו רק 16:40 אני לא מאמינההה סתם באתי לפה???" , טוב אם אני פה אז לפחות שאני אלך לקנות כמה דברים ישלי חמשמאות ואפילו יותר כסף בתיק!!!! , אני אעשה שופינג שעה ואז אבוא לצומת!!! , מזל שהבאתי תתיק! , נכנסתי לקניון ואז ראיתי את החנות "kokola" נכנסתי לחנות וראיתי שעושים חורים באוזניים!!! , אינלי חורים , אפילו לא אחד , החלטתי לעשות שלוש!!! וגם היה מבצע! במקום חמישים שקל לעגיל עשו עשר שקל , יאייי , ממש רציתי לעשות! , הוצאתי את הטלפון והתקשרתי לאבא "הלו?" "מה קרה בר בור?" "אבא אני יכולה אולי לעשות עגילים? מצאתי חנות שעושה מצבע של ארבעים שקל , במקום חמישים זה עשר!!!" "אממממממ אוקיי… אבל רק אחד בכל אוזן" "יאיייי תודה אבוששש!!!" וכאן נגמרה השיחה… נכנסתי לחנות ושאלתי אם אפשר לעשות עגילים ובחרתי לי , הם באו לעשות לי וחשבתי שזה לא כל כך כואב… אז ישבתי בשקט והתרגשתי ברמות!!! ופתאום הרגשתי שעושים לי תחור , "אהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה" צרחתי בכל הקניון , כולם חשבו שזה אזעקה , עכשיו באוזן השניה שתי חורים! אבל נראלי התרגלתי אז עברתי אותם בלי לצעוק פשוט עצמתי עיניים וחשבתי על אמא!!! גמרתי לעשות חורים!!! יאייייייייי זה מהמםםםם , טיילתי לי בקניון ופתאום ראיתי………..


תגובות (5)

תמשיכייי

29/09/2013 10:58

חח ראית תהודעה ששלחתי!!!

29/09/2013 11:30

תמשיכי

29/09/2013 12:09

אמשיך מחר בבוקר :( מצטעתר לא מרשין לי לכתוב עכשיו… לילה טוב לכולם!

29/09/2013 12:56

מתי את ממשיכה??

07/10/2013 06:55
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך