The Girl Who Waited
חייב לבחור ז'אנר?
אני לא אוהבת לקטלג את הקטעים שלי...

תהיות על ספרים במספרה

The Girl Who Waited 26/06/2013 666 צפיות 5 תגובות
חייב לבחור ז'אנר?
אני לא אוהבת לקטלג את הקטעים שלי...

כשאמרו לי היום, על כמה שזה נפלא לראות עוד נוער קורא, כל מה שהצלחתי לחשוב עליו היה העולם שאני מגיעה אליו כשאני קוראת ספר.
זה יכול להיות עולם שלא קיים, זה יכול להיות מימד נוסף, בזמן ובחלל.
זה יכול להיות העבר, או העתיד.
זה יכול להיות אפילו כלום.
זה יכול להיות ולא להיות הכל.
ואז עברתי לחשוב על האנשים האלה, המבריקים, שכותבים את הסיפורים שאני קוראת, את הספרים שאני קוראת.
הם יוצרים חיים, בדיוק כמו ששני הורים מביאים תינוק לעולם. הם יוצרים חיים מאפס, הם מגדלים את הדמות שלהם, מפתחים אותה, כמו ילד קטן. הדמות יכולה לבנות לעצמה אופי, במהלך הכתיבה, כי זה מה שילדים קטנים שמתבגרים עושים. הם לומדים להגיד לך לא, כשאתה עושה משהו שלא נראה להם, הם לומדים לחייך כשאתה כותב להם חיוך על הפנים.
כשחשבתי על האנשים האלה, חשבתי על מה היה קורה אם אחד מהם היה מפסיק להתקיים.
אם אחד מהם היה נעלם מהעולם, או פשוט לא חי מלכתחילה.
כמה ריק זה היה יכול להיות.
היה נפער לי בור, כמו לעמוד על 99% כשמנסים לטעון משהו.
ואז חזרתי לחשוב על ספרים.
חזרתי לחשוב על זה שאני אוהבת אותם, אוהבת את הדמויות שבתוכם, הם הופכים בקלות אל החברים הכי טובים שלי.
ואני לא רוצה לפספס אף אחד מהם.


תגובות (5)

ואו, אהבתי נינה♥
עמוק :]

26/06/2013 13:16

אפשר לשים סיפורים לפי נושא….
וחוץ מזה אני חושבת שזה יהיה נורא לעולם אם הסופרים יעלמו ואנחנו נישאר רק אם טכנולוגיה…
אין על ספרים.. (;

26/06/2013 13:33

תודה מקסימונת שלי ♥
וספיר, אני מסכימה איתך כל כך. ריח של ספר חדש… אוך… אני לא חושבת שאני אהיה מוכנה לוותר על זה בעד שום הון שבעולם.

26/06/2013 13:51

וואו זה כל כך נכון, זה כל כך עמוק. ריגשת אותי עכשיו. הצלחת לכתוב את כל מה שאני חושבת על ספרים בחצי עמוד. זה ממש אבל ממש יפה ומהמם. וזה באמת עצוב לחשוב מה היה קורה אם אחד הסופרים לא היה נולד (כמו ריק לדוגמא). וספרים יכולים גם לאכזב אותך. כי בסופו של דבר הם נגמרים ואז אני מרגישה שאיבדתי חבר קרוב. וכל פעם שמזכירים את הספר הטכנולוגי אני הופכת להיות עצובה. איך הם יכולים להשוות ספר לחתיכת פלסטיק אם חוטים, איך?. איך אפשר לוותר על ההתרגשות הזאת שמרגישים שאתה מקבל ספר חדש, ואז מתחילים להעביר דף אחרי דף עד לסוף. כן, אפשר לעשות את זה גם בספר הטכנולוגי, אבל זה לא אותו הדבר….. ספרים לנצח!!!!

26/06/2013 22:57

אני כל כך שמחה שהצלחתי לגרום למישהו להגיב ככה.
את כל כך צודקת, אני לא יכולה שלא להסכים איתך
וריק אדם מוכשר, ללא שום ספק.

27/06/2013 06:29
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך