מאי_הארי
ונ.ב. אימא שלי תפסה אותי חותכת אז אני נקייה חודש :)

תיקראו :/

מאי_הארי 03/12/2013 837 צפיות 5 תגובות
ונ.ב. אימא שלי תפסה אותי חותכת אז אני נקייה חודש :)

טוב ככה:
אני הפסקתי לחתוך. למה בכלל התחלתי?
זה הסיפור מאז שהייתי בכיתה א' עברתי חרם. למה? כי איזה כיף זה לצחוק על הילדה הביישנית והשמנה של הכיתה נכון? אל תגידו למה לא אמרת למבוגר או משהו כזה, הבעיה היא שאמרתי. אמרתי ולא הקשיבו לי אף אחד. באותו זמן אחי היה בבית חולים, באותו שנה גם הוא מת.
בכיתה ב' רבתי מכות עם איזה ילדה כי היא קיללה אותי והרביצה לי (וואו אני נשמעת ילדה עם בעיות .-.)
ובמקרה היא הייתה הBFF של מלכת הכיתה. ושב חרם.
כיתה ג'? זה היה שיא. ילדים לא ישבו לידי בשיעור תמיד הייתי לבד. גם בכיתה, גם בהפסקה, תמיד. והמורים תמיד היו עוזרים להם. אני בחיים לא ישכח את זה.. המורה של כיתה ג' הייתה תמיד מוציאה אותי מהכיתה וצועקת עליי. "מה יש לך? מה הבעיות שלך? למה את לא מצליחה בלימודים?" תמיד הייתי חוזרת לכיתה בוכה.
גם כיתה ד הייתה ככה.
כיתה ה וכיתה ו' היו יותר טוב, אני לא ישקר התחלתי לדבר ולעמוד על שלי.
בכיתה ו' בטיול השנתי רבתי עם חברה שלי. היא עשתה עליי חרם, הציקה לי כל הטיול ועשתה עוד דברים.
כיתה ז' (השנה)
עוד לא התחלתי את השנה ורבתי עם משהי. עכשיו? היא עברה בית ספר (תודה לאל).
ועכשיו יותר טוב. כי הארתי צד יותר טוב שלי, זאת שצוחקת, זאת לא שמה עליכם.
תודה לאל. ברוך ה' אני בסדר, עכשיו אני במקום שלי.


תגובות (5)

יש לך מזל שאמא שלך תפסה אותך כי לדעתי לחתוך זה לא פתרון וגם המילה עושה לי רע תראי אני יודעת שהיא לך קשה אבל זה לא הפתרון כמו שאמרתי וגם לי קשה ואני לא חותכת בחיים לא חתכתי וגם אף פעם לא ,ומקווה שבסדר לך ושלא עשו לך חרם אמת גם חרם לא נישמע טוב כל כך זה לא אומר שצריך להציק ולעשות חרם לילדים ביישנים ועוד כמה ילדים אחרים מקווה שאת בסדר!

03/12/2013 14:38

אני שמחה שהפסקת לחתוך :)
גם מיילימעברה בריונות ועכשיו? היא כמו מלכה!!
והיא גם האיידול שלי :)
ואם היא הייתה שמה קץ לחיה אז לא היתה לי את האיידול הזאת…
אף אחד לא יודע מה יהיה בעתיד שלו
רק אלוהים שבשמים
וכדאי לתת עוד הרבה צ'אנסים לפני שהחבל של החיים נגזר
– שירה

03/12/2013 14:46

את האיידול שלי :')

ואוו… גמלי היה בעיות שהייתי קטנה כי גם אני הייתי שמנמנה וביישנית..
אבל עכשיו? אני ממש רזה, למה? כי לקחתי ת'עצמי בידיים והרזיתי.
אני גם זוכרת שבכיתה ג' המורה שלי (השנואהה עלייי
למה היא לא מתהה כבר?!?!? אהה ניזכרתי… כי היא אישתו של מלאך המוות ^&^%*%^*&!!!)
עשתה לי ת'מוות ולא היה לי עם להיות בהפסקות, עם מי להיפגש…
והיא ממש אבל ממשששש דירדרה אותי בלימודים…
ולהגיד עוד למה אני מעריכה אותך?
כי בסופו של דבר הלכת איתם מכות,, אני יודעת שזה לא הפיתרון..
אבל תאמיני לי, זה משחרר.. פשוט לראות את מי שאתה הכי שונא סובל..
לדעתי זה אחד ה – מחזות הכי האהובות עלי :D
תקראי לי אנוכית או ממש ממש סתומה.. אבל מה לעשות חחח

אני ממש אבל ממש רוצה לשמור איתך על קשר, (אני אתן לך את המייל שלי ^_^ )
כי זה נראה כאילו אשכרה יש כאן מישהי שתבין אותי ולא כמו כל הצבועות בכיתה שלי..
כן , גם לי יש בעיות.. אבל אני לחתוך? חס וחלילה לא!
טוב, אני לא רוצה לחפור (למרות שכבר חפרתי חח ) לך בתגובה אז שמרי על קשר (במייל)
————–> Shelli1252walla.com
כן כן יש לי וואלה… תרדי עלי.. -,- חחח (ושלי זה השם של בת דודה שלי)

את לא חייבת לדבר איתי כל הזמן.. פשוט מתי שבא לך או שאת צריכה עזרה או לפנות למישהו, תדעי שאני תמיד פה :)
ווהווווו!!! ואל תחתכי יותר לעולם!!! זאת אזהרה שליי אלייך!
למה? אני אבוא אלייך בלילה עם חמאת בוטנים ואמרח לך על כול הפנים!! מוחעחעחע
וגם מעל זה ריבה ומעל זה קצפת ומעל זה אגוזים ומעל זה דובדבן !
ולא, זה לא טעים ביחד…. חח

03/12/2013 15:11

וואי אתם נסיכות נשבעת

03/12/2013 15:26

גם חתכתי ונגמלתי, ואין הרגשה טובה יותר מלהסתכל אחורה, להבין באיזה בור היית ולהרגיש מלא בגאווה כשאתה מבין שיצאת משם.

03/12/2013 22:53
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך