תודה לכל מי שקרא או שתענה

תכנסו זה לא סיפור אני צריכה את דעתכם …..

05/01/2014 654 צפיות 2 תגובות
תודה לכל מי שקרא או שתענה

אמממ….. אז אני שוקלת לעבור לפנימייה בתחילת שנה הבאה.
וזה ממש לא קשור חס וחלילה לבעיות עם המשפחה או לחברות או למקום שאני גרה בו….
פשוט אני הכי קטנה מבין האחים (אנחנו שלוש אחים) ויש לי אח ואחות גדולים ממני והם תמיד מגוננים עליי ולפעמים כמו כל אחים גדולים גם מציקים לי -,- וגם ההורים שלי תמיד מנסים כאילו לא לתת לי לצאת יותר מדי (גם אני לא ממש גדולה בוא נגיד שאני באמצע כזה בין שלוש עשרה עשרה לחמש עשרה)
ואני רוצה להרגיש קצת עצמאית. ההורים שלי ברור שלא רוצים שאני ילך לפנימייה אבל הם גם אומרים שאם אני רוצה הם לא יגידו לי לא.

ואני מרגישה שמיציתי וזה כבר נעשה טיפה משעמם כל יום לקום בשש בבוקר
ללכת לבית הספר לחזור להוציא את הכלבים לאכול
שיעורים ולפעמים לצאת עם חברות וזה כאילו כל יום אותה שיגרה ….. ואני אוהבת שקורים דברים שיש משהו מעניין ותמיד זה היה ועכשיו אני מרגישה שכל יום אני חייה אותו הדבר.

וממש קשה לי לחשוב על זה שאני לא יהיה קרובה למשפחה שלי כי אני גרה באזור טבריה נגיד והפנימייה בירושלים,
ושאני צריכה לוותר על דברים כמו רכיבה על סוסים אני רוכבת כבר שבע שנים וממש אוהבת זה
שכבר לא יהיה מי שיעיר אותי בבוקר ואני יצטרך לשים לי שעון מעורר -_-
ואם פתאום אני יתגעגע לאיפה שאני גרה אני יודעת שאני יסתדר בפנימייה ובסופי שבוע יבוא הביתה.
בקיצור חפרתי לכם…. ^_^

יש כאן מישהי שבפנימייה ואם בא לה היא יכולה לספר איך היא הסתדרה ואם היא מצטערת שהיא הלכה לפנימייה או לא ….?

ואני יודעת שזה לא ממש סיפור אבל אני צריכה התייעצות ♥


תגובות (2)

אני בפנימייה.
אני לעומתך, דתייה.
דווקא הורי הציעו לי לעבור לפנימייה.
הם ידעו שלא הסתדר בבית ספר דתי ושהיה לי קשה,.
אז חשבו שהסתדר, וצדקו!
אני מציעה לך לעבור לפנימייה, לא רק שיותר תהני ותרגישי חופשייה, גם תפגשי ותכירי חברים חדשים.
מקווה שעזרתי

05/01/2014 10:46

חח תקשיבי אני מתה לעבור לפנימייה כי אני ושבת שזה כיף ואני גם חושבבת שזה הזדמנות להכיר עוד ילדים חדשים ובמקרה שלי זה בנות ( אני דתייה ההורים שלי ישמעו בנים אני ייהיה מתחת לאדמה ) אופיר ? איפה את גרה ,? באיזה פנימייה את ?

01/02/2014 12:00
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך