תפילה

04/05/2020 382 צפיות 5 תגובות

אין לי כבר ריכוז לטקסטים ארוכים.
אין לי. פשוט תחליף ותחליף. עד שאחד ידליק. עד שאחד הגפרורים יצית בי משהו.

יש לי רעב למשהו לא מוסבר.
יש בי חלל עמוק בנשמה. ואולי זו הנשמה שנמצאת בחלל הגדול והעמוק הזה. אולי אני קברתי אותה שמה.

אני צריכה משמעות.
כולם תרים אחריה. ואני רציתי הכל, וניסיתי הכל מהכל. ועדיין אותה דרך. עדיין אותה תשובה.

יש בי געגוע. עמוק.
כיביתי אותו יחד עם שברי העצמות. שקברתי. עמוק בפנים. חשבתי שיוקל לי. רציתי שיפסיק להכאיב.

הפער הזה.
בין מי שהייתי לבין מי שאני רוצה להיות.
בין כל ההקרבות. כל הקרבות.
מי שאני רוצה להיות עכשיו לבין הצימאון. בין כיסופים לדיכאון.
בין. ואני לא בשום מקום.
אני לא יודעת מה אני.
אולי רוח מהלכת.
אולי רוח שקבורים בתוכה חיים.
צריכה לעורר ישנים. להקיץ נרדמים.

רוצה תשובה.


תגובות (5)

אני חייב להגיד שיש לך שורות מדהימות. לא עם הכל הצלחתי להזדהות, אבל וואו מילים זה משהו כמו המומחיות שלך.

"בין כיסופים לדיכאון.
בין. ואני לא בשום מקום."
קולע פשוט בול, אין לי מילים אז תדמייני שאני אומר מילים של תדהמה והשראה.

"יש בי חלל עמוק בנשמה. ואולי זו הנשמה שנמצאת בחלל הגדול והעמוק הזה."
זה כל־כך כבד וכל־כך טוב, וכנראה זה טוב כי זה כבד וכבד כי זה טוב, הייתי תולה את זה על הקיר אבל ישאלו למה אני תולה דברים דיכאוניים על הקיר.

נחמד לראות דברים שלך שוב!

04/05/2020 17:31

כפרה עליך! (אני קצת עַמְּךָ, בבין לבין אז תרשה לי…)
אתה ממש גורם לי לחייך!

אני צוחקת מעצמי ועל עצמי כשאני קוראת את התגובה שלך, כי זה אחד הקטעים הכי מלאי תקווה שהיו לי בזמן האחרון ואני תוהה איך זה לעזאזל זה עובר אחרת חחח, זה הכי שמח שלי?! זה מצחיק שעבר עליי יום יחסית דיי טוב, מה פתאום יוצאות לי שורות כאלה על המקלדת?!

אבל כבד זה טוב :) אל תתלה אותו על הקיר שלך, תתלה שם תמונה או משהו.

תודה רבה לך! וכנ"ל, שמחתי לראות קטע שלך כשנכנסתי.

04/05/2020 18:24

    יש בזה ניצוץ תקווה, אבל יש תחושה שהיא מובלעת וסוג־של אמירה צדדית ביחס לכאב משהו.

    05/05/2020 10:40

מדהים כמו תמיד! מתחברת ממש

05/05/2020 16:24

    רוב תודות!

    05/05/2020 18:12
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך