לורין
על תכעסו עלי, אבל זאת האמת.
אני מקווה שקראתם, ושהבנתם.
יום טוב לכולם.

תפנו חמש דקות מהיום שלכם כדי לקרוא את זה:)

לורין 18/03/2013 1039 צפיות 26 תגובות
על תכעסו עלי, אבל זאת האמת.
אני מקווה שקראתם, ושהבנתם.
יום טוב לכולם.

אני די בטוחה שאפאחת מכן לא מכירה אותי.
אז היי, אני לורין, אני משתמשת פה באתר כבר כמעט שלוש שנים.אני כבר בת 14, וכשנכנסתי לראשונה לאתר הייתי בסך הכל בת 11 לכל היותר.
כשנכנסתי לאתר בפעם הראשונה אמרתי "נייס."
יש פה אתר לאנשים כמוני, שאוהבים לכתוב, ושרוצים לכתוב ושאין להם איפה לפרסם, אז הינה- בום טראח הפתעה! הומצא אתר "סיפורים"
התחלתי לכתוב. הסיפורים שלי נקראו על ידי הרבה משתמשים באתר. הם אהבו אותם, הגיבו להם, ציפו בשקיקה לקרוא את הפרק הבא. וזה מה שדחף אותי להמשיך קדימה, להמשיך לקרוא. בעצם זה מה שדחף את כולנו.
אני לא יודעת מתי זה בדיוק קרה, אבל התנתקתי מהאתר. לא הייתה לי מוזה להמשיך. למרות שאהבו את הסיפורים ורצו להמשיך לקרוא אותם הפסקתי. לאט לאט נעלמתי. וכשחזרתי והמשכתי נעלמתי שוב. עד עכשיו.
עכשיו, כשאני מפרסמת סיפורים חדשים, זה כבר לא האתר של פעם.
אני לא רוצה להעליב, אבל כל סיפור שני זה על וואן דיירקשן. שלא תבינו אותי לא נכון, כע? אבל זה כבר לא האתר שהיה פעם. ואני בטוחה שכללל ה"ותיקים" יסכימו איתי באלף ואחד אחוזים.
קללות, רכיליות, השמצות.
והכל באשמתינו.
כתובים וותיקים ומוכשרים הפסיקו לכתוב כי כבר נמאס. החלום שלהם לכתוב פה וישקראו את היצירות שלהם התנפץ, הכל בגללינו.
איפה האתר שהיה פעם?
איפה המשתמשים המפרגנים, שקוראים כל יום פרק נוסף ומתים לקרוא את הבאים?
איפה אתם?
תודה שקראתם, ויום טוב לכולם.
לורין.


תגובות (26)

אני לא ראיתי את האתר כשהיה פעם אבל אני מנחשת שהרבה יותר טוב ואת צודקת כמעט כל סיפור שני זה על וואן דיירקשן (בלי כוונה לפגוע) וזה יהיה נחמד לראות את האתר במצב שונה

18/03/2013 01:32

את צודקת. מה לעשות, אבל את צודקת. אני לא אוהבת להתלונן על זה, אבל באמת כל סיפור שני זה על 1D, ולפעמים אני מתגעגעת לזמנים ההם, בו הסיפורים היו יפים, מקוריים, וכמעט שאין סיפור על דמות מפורסמת כלשהי. גם אם היו אז סיפורים על מפורסמים, הם היו מעטים וגם עם יותר.. איך להגיד.. תוכן. אבל עכשיו.. זה כבר לא כיף. זה מדכא לראות שמרב הסיפורים האחרונים הם סיפורים על 1D. אבל אני בכל זאת ממשיכה לכתוב, כי אני נהנית, ואישית? לא מזיז לי הסיפורים על 1D, הם לא ימנעו ממני לכתוב.

18/03/2013 02:25

נכון צודקת…
נכנסתי לאתר לראשונה לפני ארבע שנים, אבל לא כתבתי כלום, רק קראתי. ואני חייבת להודות שהסיפורים השתנו.

18/03/2013 02:40

לורין החביבה

בואי נצא מתוך הנחה שהאתר ממשיך לפעול – אולי במתכונת שונה – לא קוראים את הסיפורים ומיד הם מאושרים – זו החלטה של מערכת האתר – לגבי כל הכותבות והכותבים הצעירים , לדעתי כן צריכים להמשיך לכתוב , כן צריכים לתרגל כתיבה כי "יש לכם את זה" וחבל לא לתרגל לכתוב בתקווה שגם תהיינה תגובות ואם לאו גם לא נורא העקר להמשיך לכתוב.

חג אביב שמח חג פסח כשר ונעים ממני בקי – פעם כותבת חרוצה והיום כבר לא ♥♥♥

18/03/2013 02:54

בקיייי איך התגעגתי אליייך :(
לוריין אני נשארתי פה במשך השנתיים האלו ואני מאוהבת בסיפורים שלך , יששש
אחת הותיקות באמת חזרה !!!
אבל את עומדת לגלות שלא נשארו ותיקים , האתר השתנה לגמרה ><
אז ברוך הבא לאתר החדש :)

18/03/2013 03:08

שמעי אני לא מכירה אותך אבל יש מצב את צודקת ננגיד אני אוהבת את הסיפורים של וואן דיירקשן ואותם עצמם אבל באמת שאין יותר סיפורים שבאים מהראש כמעט אבל את תמיד איך שהוא תמצאי את השתיים שיש להם את בסיפור הממוצא והיפה הזה
אבל זה מה שנקרא הדור החדש אולי בהמשך זה ישתנה שוב

18/03/2013 03:25

אני הגעתי רגע לפני שהוותיקים החלו להעלם.
אני פה כבר שנה, שנה ורבע.
אני ראיתי את ההשתנות מול העיינים שלי..
וזה מבאס.

18/03/2013 03:39

אני הגעת לכאן רק לפני כמה חודשיים…
אני כותבת סיפורים אל וואן די, אבל אני רואה כשאני כותבת סיפור שהוא לא עליהם, בקושי יש קוראים…. זה ממה מתסכל….

18/03/2013 06:28

אני הגעת לכאן רק לפני כמה חודשיים…
אני כותבת סיפורים אל וואן די, אבל אני רואה כשאני כותבת סיפור שהוא לא עליהם, בקושי יש קוראים…. זה ממה מתסכל….

18/03/2013 06:36

וזאת בדיוק הבעיה…
חוסר הפירגון והערכה של סיפורים אמיתיים, עם תוכן מקורי ודימיון עצמי. ו*זה* באמת מתסכל.

18/03/2013 07:02

אני כבר מגיעה למצב שלא בא לי להעלות עוד פרק.
מה, אני צריכה להתחנן על הבירכיים כדי שמישהו יקרא?!
נכון, אני לא מהוותיקים, נכון אני דיירקשנית, אבל כבר כמעט ואין סיפורים שהם לא על מפורסמים, וזה רע.
זה כבר אפילו טיפה מביש… שאת נכנסת יום אחר כך, ואין תגובות…
אף אחד לא קרא את הסיפור…
כבר אין את החשק להשקיע.

18/03/2013 07:08

אפילו שמצאתי איזה כמה סיפורים שהם לא על מפורסמים, ועליהם אני חורשת…

18/03/2013 07:09

נוני, את צודקת כשאת אומרת שזה מבאס שלא קוראים סיפורים שהם לא על 1D או של הוותיקים, אבל אנחנו לא יכולות להכריח את כל האתר לקרוא את הסיפורים שאנחנו מעלות, עם כן, אז כן, ואם לא, אז לצערנו לא.

18/03/2013 07:13

כן.. לצערנו לא…
רציתי להעלות סיפור אימה…
אבל לא ניראה לי שאני יעלה, הרי בכל מקרה כמעט ואין מי שבכלל יקרא אותו. :(

18/03/2013 07:15

כן.. לצערנו לא…
רציתי להעלות סיפור אימה…
אבל לא ניראה לי שאני יעלה, הרי בכל מקרה כמעט ואין מי שבכלל יקרא אותו. :(

18/03/2013 07:16

ואת זה אנחנו בדיוק צריכים לשנות.
זה מה שכואב – למה האתר הזה כבר לא כמו פעם?
בגלל זה. בגללש כל הסיפורים הם כבר ללא דימיון, ומקוריות, ורובם די שטחיים (בלי להעליב או משהו).
ומה שכן כאלו לא זוכים לתגובות שמגיע להם. איפה הפרגון והאהדה שהייתה באתר קודם?
זאת הבעיה.

18/03/2013 07:48

זאת בעיה שלא הצלחנו לתקן בנתיים….

18/03/2013 07:54

את צודקת נכון אבל כל השירים וכל סיפורים שלעי הם רק על וואן דיירקשן כי … תקראי אצלי הפרופיל ואין לי למי לספר את זה אני מפרסמת את זה פה כי… אז.. אני בטוחה שאת צודקת

18/03/2013 10:39

את צודקת….. אני הצטרפתי לאתר לפני 4 שנים ככה, כשהוא ממש רק נפתח. הייתי המפרסמת הכי פופולארית, לי היו הכי הרבה סיפורים ואפילו מנהל האתר הגיב לי בסיפורים וזה גם לי אושר.
עכשיו הצטרפתי מחדש, נזכרתי באתר הנוסטלגי הזה. ואז כשאני נכנסת אני רואה שכל סיפור שני על וואן דירקשיין, ואני לא יודעת אם לפרסם קטעים שלי….
לא נראלי שמישהו ייקרא את מה שאני כותבת, כי זה לא על וואן דיירקשיין.
אין לי למי לשתף את הסיפור שלי…. ופה חשבתי אולי לפרסם כמה קטעים.

22/03/2013 02:22

אתן צודקות.
עובדה, שכל הסיפורים בהמשכים שלי, כאלה עם פרקים וזה, חסרי תגובות. אפילו שפעם, עוד לפני כל הוואן דיירקשן הזה, בזמנים הראשונים שלי פה, היו להם תגובות. ונמאס לי כבר לראות שאני משקיעה מאמצים, ואף אחד לא קורא- רוב קהל האתר הוא מעריצות וואן דיירקשן שבכלל לא שמות על הסיפורים המקוריים, הפאנפיקים- כל הסיפורים שהם לא על הלהקה המחורבנת הזאת שלהן. וזה נמאס. אני רוצה שיקראו את סיפוריי בהמשכים- לא רק את השירים והקטעים. ואני יודעת שזה לא יפה, ההתנהגות הזאת שלי, אבל מה לעשות שמכאיב לי שלא קוראים?

22/03/2013 02:30

היי תאמת שאני עוקב אחריך כבר ממזמן ואני ממש אוהב את סגנון הכתיבה שלך אז אם תוכלי ליצור איתי קשר אני יותר משמח , את נשמעת לי אחלה ויש לי כמה דברים לומר לך ואני מבקש שתעני לי בהקדם.
1.) תגידי מה זה היה הסיפור על השניצל ? מי זה ? הוא קיים ? אימצת את זה ? ההקדמה את רשמת ?
2.) למה את לא רושמת סיפורים יותר מהחיים ? (למרות ששלך יפים)

19/04/2013 12:24

לא רון, אני לא המצאתי את הסיפור על השניצל, ולצערי הבנאדם שעומד מאחורי זה חי ונושם חחח….
ואני שמחה שאתה אוהב את הסיפורים שלי אבל זה מה שפחות או יותר מסתובב בראש שלי עכשיו אז אלו הסיפורים שיש…

20/04/2013 04:16

טוב….

21/04/2013 04:02

אתה יודע לא ממש ציפיתי שתענה על זה…

21/04/2013 05:37

אני די חדשה ואת צודקת כל סיפור שני על וואן דירקשיין ואני אוהבת אותם והכל אבל אולי דייי!?!?! ראיתי מלא סיפורים שהושקעו ואף אחד לא רואה! אנשים מתאמצים פה….

11/05/2013 10:52

אני רק חודש פה ובאמת כל סיפור שני הוא על 1D אבל יש סיפורים יפים וכותבים מדהימים. יש סיפורים שהם בלי מישהו מפורסם ובקושי יש כניסות….. זה ממש עצוב!

נ.ב.
איך שמים תמונת פרופיל?

30/09/2013 06:16
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך