84 גברים -חלק 1-

סינדרלה 23/01/2018 1426 צפיות 2 תגובות

67, 67 גברים שהפה שלי טעם מכיתה ז, מפאקינג גיל 12
לא הרבה יודעים את המספר המדויק או את כל השמות
אף אחד לא מאמין לי שאני בתולה או בגלל הסרטון או בגלל שילדים שעפים על עצמם מזיינים את השכל לכל העולם שהם זיינו אותי או שלפחות מצצתי להם וזה כל כך לא נכון!
אבל היום אני רוצה לספרר לכם על כל אחד ואחד מה-67 גברים האלה מי הוא ומה הסיפור שלו
נתחיל בסיפור הראשון שהוא הסיפור שהשאיר בי הכי הרבה צלקות וכאב מאשר כל הגברים האחרים בחיי
מאור סיסי – לפני שלוש שנים – אני בת 13 הוא בן 14
בתאריך 12.9.2015 קרה לי טראומה לכל החיים משהו קטן שהשאיר לי צלקות עד ליום מותי
לא כמו של כולם (לכל אחד יש את הסיפור שלו אבל בוא נגיד שעלי אומרים "בעיות של עשירים") היה לי ידיד (אורי) שהוא היה כמו אח בשבילי הייתי מדברת איתו מלא ותמיד ראיתי אותו בתור אחי הגדול שישמור עלי תמיד סמכתי עליו ובתאריך הזה היה לי בית ריק הזמנתי אותו ורק אחרי שהזמנתי אותו קלטתי שאני לבד בבית ושאני לא רוצה אז בקשתי מחברת ילדות לישון אצלי (שובל) חשבתי שהיא תשמור עלי אתם יודעים הבאתי אותה רק לייתר ביטחון
אז הוא בא אליי והיה כיף שלושתנו צחקנו מלא והרגשתי שאני בסביבה הכי בטוחה שלי… אבל טעיתי
שיחקנו מלחמת כריות בחדר שלי (אני שבל ואורי) ואז התקשרו לשובל (אני סמכתי על אורי בכל זאת כמו אח שלי) היא יצאה החוצה והשאיר ה אותי בחדר עם אורי והמשכנו לשחק ופתאום הוא תפס אותי בידיים באתי להעיף אותו ממני והוא התחיל להפעיל לחץ על הידיים שלי כדי שלא אוכל לזוז השתתקתי לכמה שניות פתאום הוא התחיל לדגדג אותי (אני ממש רגישה לדגדוגים אני יכולה להשתגע מזה) ושובל חזרה היא פתחה את הדלת ראתה אותי צוחקת אבל עם פרצוף מוזר קיוויתי שהיא תשים לב לפנים שלי להתנהגות שלי אבל לא, היא לא ראתה את זה (היא חשבה שאני כמוה, שאני רוצה מישהו אני יעשה הכל בשביל להשיג אותו) היא סגרה את הדלת והלכה משם בלי לדבר, בלי לבדוק, בלי כלום.
הרגשתי שאני רוצה למות הרגשתי מלוכלכת מגועל אבל לא יכולתי לעשות עם זה כלום כי אף אחד לא ידע מזה, אתם בטח שואלים את עצמכם אז למה לא צעקת אם את לא השתתקת לגמרי, אז התשובה שלי היא שפחדתי ממה יגידו עלי אם זה חברות שלי שיגידו לי שאני מטומטמת על זה שבכלל הכנסתי אותו אלי הביתה או בכלל על זה שאני נתתי לזה לקרות ושאני איזה שרמוטה שגורמת לגברים לבוא אליה הביתה ואז היא תעשה איתם דברים או איך נתתי לזה לקראת אבל הכי פחדתי שאם אני אצעק או משהו סבתא שלי (שגה קומה מעליי) תרד ותגלה שיש לי גבר בבית (מה שבכלל אסור שיקרא) פשוט פחדתי שיצעקו עלי על זה שגבר נגע בי ועד כמה אני מטומטמת לא רציתי את זה אז פשוט לא ספרתי לאף אחד באותו הלילה אחרי שהוא הלך נכנסתי למיטה לישון רעדתי כולי לא הצלחתי לישון נראה לי איזה כמה שעות טובות. בכיתי.
מאז כל פעם ששואלים אותי עליו אני אומרת שהוא חרא של בן אדם. הצלקות שהוא ישאיר לי בנשמה עד היום ה-19.1.2018 אני חושבת שזה הישאר איתי לתמיד, הפחד מגברים, החששות במקומות חשוכים נראה לי שזה הישאר איתי לנצח.


תגובות (2)

אמיתי?

24/01/2018 19:16
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך