עולם שכזה…

08/03/2013 460 צפיות אין תגובות

לא ממש סיפור, סתם משהו שבאלי לי לחלוק :))

העולם הזה, האנשים האלה, מה בכלל כל כך מיוחד בזה? עולם מלא באנשים שמשקרים, מרכלים, מתחמנים, אנשים שמוכנים לעשות כל דבר בכדי להשיג את מטרתם.. צועקים עליי שאני פרא אדם, שאני חוצפנית ולמה? כי העזתי להגיד את האמת, כי אמרתי את מה שיש לי על הלב, אבל בעולם שלנו מסתירים דברים מאחרים, אסור שידעו שיש לך צרות, או בעיות, כי זו בושה, בעולם שלנו זו בושה לבקש עזרה, לדבר כשאתה במצוקה, אם קורה משהו רע בחייך, תתמודד! אל תשתף ותחלוק כי האנשים הרכלנים ירוצו לספר לכל העולם.
מסתבר שבעולם הזה כל אחד בעד עצמו, כל אחד עושה מה שטוב לו. לפעמים אני מביעה משאלה, לחיות בסרט, זה כל מה שאני רוצה, בסרט כל הצופים יודעים מה קורה לך בחיים, בלי שתספר, ותמיד יש סוף טוב, ואם לא, אנשים לא ירכלו על זה במשך שנים על גבי שנים. כי כולם יודעים שזה סרט, ולא החיים האמיתיים אני שונאת את העולם הזה. עולם מלא בפחדים, עולם אם אנשים מגעילים.
אני רוצה מציאות אחרת, שבא אנשים עוזרים אחד לשני, מציאות שבא עניים מתחלקים בלחם ולא שומרים את הכל לעצמם כי חברם בדיוק באותה מצוקה כמותם, מציאות שבא עשירים לא מרימים את האף מעל אחרים, מציאות שבה לא מרכלים על מכוערים ברגע שהם מסובבים את ראשם, מציאות שבה לא שופטים, פשוט מציאות שבה אין אנוכיות, מציאות שלא קיימת…

כן כן אני קצת מדוכדכת היום.. יעבור לייי


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך