ann_litova0000
ותמיד אני איתך... אל תשכח אותי בבקשה...

just wanna sleep forever

ann_litova0000 09/09/2014 726 צפיות תגובה אחת
ותמיד אני איתך... אל תשכח אותי בבקשה...

אני שונא את מי שאני
אני שונא את מה שאני רואה במראה…
אני שונא את העבר שלי, אני שונא את ההווה שלי,אני שונא את כל מה שאני…
אני הולך לישון בכל לילה הלוואי שיכולתי להתעורר באיזו מחלה ויש לי רק כמה חודשים לחיות…
האם מישהו באמת אכפת לו אם לא הייתי כאן? אני מתהלך בהרגשה ריקה בפנים והודעות שאף אחד לא…
למה לא כל אחד יכול לראות כמה עצב? אף אחד לא יכול לראות כמה כאוב אני?
אף אחד לא יכול לראות אותי נאבק כדי להישאר בחיים? אני שונא את עצמי עוד יותר על כך מחשבות האלה.

"כמה חלש הוא"

למה אני לא יכול להיות גבר אמיתי ולהתגבר על זה? אני שואל את עצמי אם זה בדיחה אכזרית שאלוהים שונא אותי? האם זה החזר לכל הרע שעשיתי בחיים שלי?
למה אני כאן?
שונא את עצמי יותר מדי.
אני שונא כל דבר בחיים שלי… בית הספר הוא לא יותר טוב .. אני רוצה למות
אני פשוט בזבוז של חיי אדם והקיום שלי הוא חסר משמעות…
אני בדרך כלל בוכה כל יום אחרי בית הספר או בזמן ארוחת הצהריים בחדר האמבטיה או בלילה בזמן שכולם יושנים…
אני יודע שאני מכוער, אני מקבל את זה…
זה כמו שהם לא מבינים שאני כבר יודע את זה,
אם הייתי יכול לשנות את הדרך בה אני נראה, נשמע, אתם לא חושבים שאני הייתי עושה?
אני לא אוכל הרבה יותר ואני כבר איבדתי עניין רב בדברים שאני אהבתי לעשות כמו לצייר, לנגן בגיטרה, להיות עם חברים… וההנאה בחיים והם לקחו את זה ממני..
מתי אי פעם ההורים שלי מבקשים ממני לעשות את הכלים אני פשוט בשקט מרחף מעל הכיור עם סכינים ביד שלי חושב כמה נחמד זה יהיה לחתוך בשורש כף היד שלי או לדקור את עצמי…
אני לא יכול לסבול את זה יותר..
אני אומר לאנשים שאני שונא אותי או שאני רוצה להרוג את עצמי הם חושבים שאני צוחק, אבל במציאות אני לא….
לא הייתי פוגע באף אחד…
אני חושב שהזמן שלי על העולם הזה מגיע לסיומו בקרוב.
אני בכל כך הרבה כאב ואני רק רוצה שכל זה יסתיים. אני יודע שזה יהיה למחוץ כמה אנשים שאכפת לי אבל אני כבר לא יכול לחיות בעולם הזה. אולי אלוהים שונא אותי כשאני הורג את עצמי? אולי אני אלך לגיהינום וכנראה סובל יותר. בשלב זה לא אכפת לי יותר ואני מאחל לכולם את הטוב ביותר. להתראות. גם אני רק רציתי לומר שאמא והאבא שלי הם האנשים הכי המדהימים בחיים שלי. הם תמיד האמינו בי, כאשר פעם הייתי בספק והאמת שהם אף פעם לא היה להם זמן אליי…אני לבד.. אני מאוד מצטער לאכזב אותם או לאף אחד שהרים את מבטו אליי בכל מקרה, אבל אני מקווה שכולכם מבינים..


תגובות (1)

יואוו זה פשוט מדהים.
קודם כל אני מרגישה בדיוק ככה לפעמים. אני ממש ממש מזדהה. הכתיבה יפה, הכלפשוט כל כך נכון. זה עצוב…
אם את/ה רוצה לדבר אני במייל [email protected]
אני פשוט כל כך אהבתי והזדהיתי.

11/09/2014 21:56
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך