me

letmewrite 11/06/2017 725 צפיות אין תגובות

אני גם שקרנית. כמוך כמוה. מרמה בחתחתול, ולא מודיעה כשטעו לי בעודף.
אני חרא של בן אדם. אתה יכול לחשוב ככה. בסופו של יום כולנו חארות ולא קטנים, אני כבר לא יכולה להגיד שאני משתייכת לקטגוריית הילדים.
ופגעתי במישהו, והשלתי מישהו, כמו שעשו לי.
נלחמתי ונפלתי בקרב, קורה.
אני לפעמים מוותרת לעצמי ושונאת לסיים דברים.
חופרת בחרא עד כמה שניתן, ומתמרמרת בלי דמעות.
נחנקת כדי לשמור את הדברים בבטן.
נחשלת בתפקיד הבת המושלמת ולא תמיד האחות הטובה, או הבן אדם הטוב.
אני מתנדבת אבל מי שם על זה. ועובדת כמו חמור כדי שההורים לא ישלמו על רישיון.
יודעת מה קורה מתחת לפני השטח כשמסרבים להעלות במילים.
אני לא התלמידה הכי מבריקה, או דוגמנית הבית אבל.. תחייה עם זה כי אני שלמה עם הגוף שלי.
אני שונאת להתאפר ולמרוח לק אבל זה בגלל שאני גוססת ציפורניים.
תנסה לקבל את זה שהשירים האהובים עלי ביותר הם שירים עצובים, ושאני לפעמים קצת כלבה וחסרת טקט ודפוקה וסתומה ולא מבינה.
אז או שתתיתן לי לנצח בחתחתול או שתלך, אני כן דופקת חשבון. תישאר.
האמת, שכרגע אין "אתה" בסיפור שלי. אני בין סטוץ שלא ראוי לשם "סטוץ" לסטוץ, והסטוצים שלי די גרועים ויבשים עד כדי כך שמפרשים אותי כביישנית, ופאק איט אני כל כך לא!
אני אומרת שאני רוצה להתכרבל עם מישהו אבל בתכלס הרעש של דפיקות הלב מחרפן אותי ולא במובן הטוב. אני אוהבת שאני מרגישה חום גוף אבל מפחדת להירדם עם מישהו, להרפות את השמירה.
אני גיבורת על פחדנית, אקריב את עצמי על מזבח האחרים, אבל לא על מזבחי שלי.
כן אני דפוקה כמו שאמרתי, ומכונה. בכל מובן מכונה. מכונת ציונים, זיונים, מכונה כזאת שלא בוכה. רובוט כושל שמנסה להחדיר לעצמו תכונות אנושיות. אובססיבית.
עייפה, תשושה ממחשבות זאת אומרת שאני חושבת יותר מידי אבל ההפך ממחושבת.
אז אני שקרנית, כמו כולם, דפוקה כמו כולם. ולא באתי לייחצן את עצמי כי אני יודעת לייחצן רק מסיבות.
אז אם אתה רוצה להיכנס, אתה לא. אף אחד לא, את זה כבר הבנתי. מכונה לא נועדה לזוגיות.
והמילים, מה איתן, ירפאו אותי מתישהו? יגרמו לי להיות טובה יותר או פשוט יחדירו לכם במוח כמה אני דפוקה, או מדהימה איך שתחליטו.
כי תמיד יש את החלקים הטובים, אין עלי, באמת, המנהלת הכי טובה שתכירו, החברה הכי נאמנה ואמיתית. רק אל תבקשו ממני לשיר. אם תאהב אותי אתן לך פי עשרה אהבה. גם אני לא נוטרת טינה. אני ציל, סטלנית בלי סמים ועכשיו גם בלי אלכוהול, על המסלול הבטוח לשמיים ולא יודעת לאיזה שמיים אני רוצה להגיע, אני אוהבת לחיות, אולי שמיים במובן של מטוס, חופשה, בואו ניסע לתיאלנד. אה. יש לי גם קשב וריכוז.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך