אורן
אני אספר בהמשך על המפלות שהרימו אותי ועל זה שהיו נקודות שבירה אבל בחרתי לקום ולעמוד יציב על הרגלים ולא לוותר אף פעם על מי שאני באמת ולא בשביל אף אחד. תמיד תשארו נאמנים לעצמכם כי רק כך תוכלו לחיות חיים אמיתיים.

Never give up because when u will give up other will give up too

אורן 30/04/2013 557 צפיות 4 תגובות
אני אספר בהמשך על המפלות שהרימו אותי ועל זה שהיו נקודות שבירה אבל בחרתי לקום ולעמוד יציב על הרגלים ולא לוותר אף פעם על מי שאני באמת ולא בשביל אף אחד. תמיד תשארו נאמנים לעצמכם כי רק כך תוכלו לחיות חיים אמיתיים.

איך אומרים תמיד הייתי תלמיד חכם ולא רק חרשן לרוב הייתי פוטנציאל לא ממומש הייתי בינוני למרות שהתקבלתי להקבצות הטובות היו לי לפעמים ניצוצות של הצלחה אמיתית אבל הפעם זה לא היה הדבר האמיתי והמתמשך ששומרים עליו ורק משמרים אותו.
אולי מחוסר בטחון עצמי או מחוסר השקעה זה נבע אבל השינוי הגיע בגדנ"ע אחד מהתיכון בכיתה י ששמה קצין מסוים אמר לי להשקיע בבגרויות כי אחרי זה אני אתחרט והכל אז אמרתי מעכשיו אני מתחיל את השינוי אני משקיע את הנשמה ואת הלב בלימודים.
גיליתי על עצמי שאני פרפקטציוניסט והוכחתי את עצמי בכל פעם מחדש. הרוח למידה שלי והרצון הבלתי ייאמן שלי להצליח ולעשות הכל נכון דרבנו אותי להצליח וחלק מאוד חשוב באישיות שלי הוא הסבלנות לשבת שעות וללמוד מתוך רצון אמיתי לממש את מה שאני באמת מסוגל מבחינת ההישגים בלימודים.

ואכן נהפכתי להיות מאוד מצליח בלימודים, למדתי על עצמי לא לוותר לא משנה כמה קשה או כמה אין זמן או אנרגיה להמשיך למדתי שלהאמין בלקבל מאה זה הצעד הראשון בקבלתו. קודם אתה צריך להאמין שנית אתה צריך לפעול מתוך רצון ואמת פנימית של הנשמה להגשמת דבר מסוים ושלישית להאמין בעצמך בלב שלם שהיכולות שלך אין מעבר לכל ספק אדירות ועצומות.

המון אנשים שאני מסתכל עליהם שיוצאים ממבחן מוקדם או לא לומדים את הכל פשוט מפחדים לנסות מפחדים מהכוח האמיתי שחבוי בהם. אם הייתי מורה הייתי רוצה לעודד כל תלמיד להצליח להראות לו למה הוא מסוגל להראות לו שהתמדה אמיתית עובדת ומתגמלת.

אני מניח שהרבה דברים קשים מבחינה רגשית ואישית שפגעו בי קשות חישלו אותי והפכו אותי לבוגר מבחינה רגשית פנימית וחיצונית כלפי אנשים. אני שמח להוכיח לעצמי בעזרת עבודה קשה של שעות עד כמה אני מסוגל להצליח, ולהשיג את מה שאני רוצה באמת אני מקווה שעוררתי אתכם לעשות כך בנוסף אלי.


תגובות (4)

אורן כול הכותרול שלך כול כך משפטים שלמים חחח
אבל לא נורא ,
אהבתי את הכתיבה שלך ואתה צודק בכול מילה ומילה שלך
אוהבת אמון שרית =)

30/04/2013 09:29

ישלך פייסבוק ?

30/04/2013 09:31

אורן אין לי פייסבוק =(
אני יודעת נישמעה קצת טיפשי אבל אין לי כי זה סתם ממכר ואני ילדה שלומדת ארבה ואוזרת לאורים אבל השמח מאוד לדבר איתך בצ'אט של האתר
אוהבת שרית

30/04/2013 09:34

אורן אני בצאט איפה אתה?
אני מחכה ואתה לא בא
מה קורה ?

01/05/2013 03:45
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך