לין :)
אז אביגיל מזל טוב....ושבת שלום לכולם!
♥♥♥לין

one direction-ומשהו קטן לאביגיל!

לין :) 08/11/2013 771 צפיות 8 תגובות
אז אביגיל מזל טוב....ושבת שלום לכולם!
♥♥♥לין

היום הזה התחיל טוב נהיה גרוע ושוב הפך לטוב..
חברות שלי מה זה השתנו..ככה אני מרגישה,שהן עשו סיבוב של 180 מעלות!
היום בבית הספר לא למדוו כלום חוץ משעה אחת של ערבית שגם בה לא עשינו כלום!
וכול שאר השיעורים היו שיעורים חופשיים בלי מורה מחליפה! וכול היום שמו שירים של וואן דיירקשן יאייי אני כזאת מאושרת שבזמן האחרון אנחנו שומעים בכיתה הרבה שירים של וואן דיירקשן!!!!!!
פה מתחיל הקטע הגרוע של היום הזה.
המורה לערבית שלנו,היא נחמדה ומצחיקה,היא ממש זורמת אבל מהיום אני שונאת אותה בגלל שעל הקלמר שלי יש שש סיכות של וואן דיירקשן,חברה אחרת בשם שקד לקחה את הקלמר שלי ואמרה למורה:"נכון שהוא ממש חתיך,הוא ממש דומה לבובה!" היא מתכוונת ללואי,היא לא אוהבת את וואן דיירקשן היא פשוט אוהבת את לואי,המורה ענתה לה שכולם חתיכים,ושיש להם יופי מיוחד,ואני צעקתי שזה נכון,ופתאום היא מוסיפה אבל רק בנות בכיתה ו' אוהבות אותם,לא ילדות בכיתה ט' באותו הזמן ממש התעצבתי ואמרתי לה שזה לא נכון וממש התחיל התווכחתי איתה,למה שאני ישתוק לה?!!!!
המורה הזאת צועקת עלי ואומרת לי:"לין מה יש לך תירגעי",שתקתי לא רציתי להרוס את היום בגלל המורה הכלבה הזאת.נכון שאמרתי שאני לא ישתוק לה,ואני מתכוונת לזה.
אחר כל היא לימדה מילה בערבית,לא בדיוק הקשבתי אחרי מה שקרה לי איתה,מה שכן שמעתי זה שהיא אמרה משהו ונחשו למה זה מתקשר…כן לוואן דיירקשן,היא אמרה שוואן דיירקשן התפרקו ושאלתי אותה למה היא אומרת דווקא ווואן דיירקשן ולא דה וואנט(ככה כותבים?) אז היא אמרה :"מה את רוצה שאני יגיד שלהקת אתניקס?" ואז אמרתי לה שכן,אבל היא המשיכה להגיד עליהם דברים!!!
רבתי איתה…אני עכשיו יושבת וכותבת את זה ונזכרת איך וואן דיירקשן שינו אותי…פעם לא הייתי מסוגלת להגיד דברים כאלה למורים,ועשכיו אין לי גבולות אני אומרת דברים חופשי גם אם זה באמצע שיעור!!!!
אבל המורה בבת ז*ונה הזאת לא יודעת כמה הם השפיעו עלי ואפילו לא תבין איך הם השפיעו עלי!!
בסוף היום שוב שמענו שירים של וואן דיירקשן וכולם נתבקו בשיר story of my life אבל זה לא אשמתי שהם שרים כול כך יפה ושהשירים שלם כאלה ממכרים חח…

באותה ההזדמנות אני רוצה לאחל לאביגיל מזל טוב ושתמשיך להיות כמו שהיא…ולמרות שאני לא מכירה אותה במציאות ולפי איך שהכרתי אותה פה באתר אני יודעת שהיא ילדה מהממת,ואני גם מתה על הסיפורים שלה! אז אביגיל תמשיכיי להיות כמו שאת וגם אם אנחנו לא מכירות במציאות אני אוהבת אותך♥


תגובות (8)

המורה לערבית כלבה
אביגיל מזל טוב :)
ולין גם לך שבת שלום :)

08/11/2013 05:59

אני יתחיל להבריז מהשיעורים שלה ויהי מה!
תודה ושבת שלום גם לך♥

08/11/2013 06:05

מור בת זו*ה! מה נראה לה?! שתמות! כל הכבוד לך! הוכחת את מסירותך לוואן די! דירקשניות העולם התאחדו! אה ומזל טוב אביגיל!

08/11/2013 06:20

תודה והמורה זאת באמת בת זו*ה אני מתה על הדיירקשניות הן פשוט תומכות והדיירקשניות זה עם מושלם!
שבת שלום!

08/11/2013 06:44

המורה הזאת צריכה להזהר בשאר חייה!!!

אביגיל מזל טוב!!!

08/11/2013 07:19

כן אה….לא נורא בשיעורים שלה(אם אני בכלל יהיה בהם) אני יעשה לה את המוות,היא לא תדע מאיפה זה בא מוחעמוחעמוחע….(צחוק מרושע חח..)

08/11/2013 10:46

יואוו אני מצטערת! לא ראיתי את מה שפרסמת!
תודה רבה♥

09/11/2013 09:46

חח ..לא נורא,בבקשה♥

10/11/2013 10:07
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך