Annabelle :D
כבר הרבה זמן שאני מחפשת דרך לתאר חלק קטן ממה שהרגשתי פעם, ממה שחשבתי פעם-היום קיבלתי את האומץ לנסות ולהוציא את זה-זאת פעם ראשונה שאני מפרסמת על זה איזשהו קטע, ולא יודעת מה דעתכם אבל אני מרגישה גאה בעצמי.
לכל מי שקורא את זה... אתן לכם את עצתי-תתעוררו.
אין לכם כמה מושג אתם מפסידים כשאתם מסתכלים תמיד על הצד הרע, אין לכם מושג כמה אושר אתם מפספסים...
שלא תבינו אותי לא נכון-בכי זה פורקן טוב, אני עדיין בוכה מן הסתם-אבל אין שום סיבה שבעולם להתמודד עם הכאב לבד-מעולם לא הייתה ומעולם לא תהיה.
אם אתם מרגישים אפילו קצת שאתם כבר יוצאים מגדרכם, אם אתם מחפשים פורקן ובכי לא מספיק...דברו עם מישהו.
דברו איתי אם תרצו, אשמח לתת את המייל שלי למי שירצה לדבר-רק אל תתנו לדיכאון ולכאב לשלוט בכם-תשלטו בעצמכם וברגשות שלכם-כל העולם יראה אחרת אם כך תעשו (:

This is me

Annabelle :D 02/07/2013 850 צפיות 7 תגובות
כבר הרבה זמן שאני מחפשת דרך לתאר חלק קטן ממה שהרגשתי פעם, ממה שחשבתי פעם-היום קיבלתי את האומץ לנסות ולהוציא את זה-זאת פעם ראשונה שאני מפרסמת על זה איזשהו קטע, ולא יודעת מה דעתכם אבל אני מרגישה גאה בעצמי.
לכל מי שקורא את זה... אתן לכם את עצתי-תתעוררו.
אין לכם כמה מושג אתם מפסידים כשאתם מסתכלים תמיד על הצד הרע, אין לכם מושג כמה אושר אתם מפספסים...
שלא תבינו אותי לא נכון-בכי זה פורקן טוב, אני עדיין בוכה מן הסתם-אבל אין שום סיבה שבעולם להתמודד עם הכאב לבד-מעולם לא הייתה ומעולם לא תהיה.
אם אתם מרגישים אפילו קצת שאתם כבר יוצאים מגדרכם, אם אתם מחפשים פורקן ובכי לא מספיק...דברו עם מישהו.
דברו איתי אם תרצו, אשמח לתת את המייל שלי למי שירצה לדבר-רק אל תתנו לדיכאון ולכאב לשלוט בכם-תשלטו בעצמכם וברגשות שלכם-כל העולם יראה אחרת אם כך תעשו (:

מעולם לא פחדתי לבכות לבד. להפך. לבכות לבד בשבילי היה כמעשה גבורה, הרי בן אדם חזק מסוגל להחזיק עצמו עד אשר יהיה ברשות עצמו, ואז יכול לתת לפחדיו לצאת החוצה ולזרום במלוא כוחם ורצונם, בלא שאף אחד יכול לראותם ואולי להשתמש בהם כנגדך.
הכאב שנמצא בתוך הבכי מעולם לא הכאיב לי, להפך הוא גרם לי להרגיש אנושית שוב, הוא גרם לי להבין שאני לא רובוט, שאני כן בן אדם עם רגשות למרות מה שאחרים חושבים, זה שאני אדישה לא אומר שאני חסרת לב, הלוא כך?
ההרגשה הבודדה שבבכי מעולם לא הפריעה לי-הרי זה מה שרציתי, להיות לבד כל הזמן הזה, רק בכדי שאוכל לתת לכאביי פורקן כלשהו-להיות לבד זה לא דבר רע, להיות בודד זה משהו אחר-אני הייתי בודדה אבל בכל זאת נהניתי מהבדידות.
הדמעות שזלגו על לחיי והצריבה שעלתה במעלה גרוני-מעולם לא צרבה באמת, זה היה רק המוח שלי שאמר לי להפסיק לבכות בגלל אותו דבר אידיוטי ששבר אותי, אותו מוח שאמר לי ששום דבר לא יכול לשבור אותי, אותו מוח שאמר לי שאם אני בוכה אני מפגינה חולשה, אותו מוח ששיקר לי רק בזכות כל הצלקות שחטף אי פעם במהלך חייו.
כל הרגשות כל המחשבות הכול התערבב בעיסה אחת בתוך המוח שלי-זאת הייתה הרגשה זוועתית, הרגשה שיש כל כך הרבה להספיק וכל כך הרבה לעשות, אבל מנגד גם כל כך מעט זמן וכל כך מעט יכולת ורצון לגרום לדברים לזוז…
התקווה שהכול ישתפר ברגע שהדמעות יזלגו-ולאחר מהכן ההבנה כי זה לא יקרה…
הייתי נערה דיכאונית, ובתוך תוכי אני עדיין כזאת מדי פעם, אבל היום… אני שונה.
גיל ההתבגרות עבר עלי בכאב ומלחמה כנגד עצמי ומשפחתי, כנגד חברי וכנגד עולמי, או גם כנגד עולמם של אחרים שניסו לכפות עליי…
"תפסיקי להיות שונה…" הם אמרו, "תפסיקי ללכת נגד הזרם ותהיי כמו כולם…" הם חזרו.
אבל לא הקשבתי להם, הלכתי נגד הזרם-אבל בסיפור שלי יש שלושה זרמים- עם הזרם, נגד הזרם-"רק בכדי לעשות דווקא", ונגד הזרם-"סוף סוף קיבלת מוח נורמאלי".
לא הקשבתי להם והלכתי נגד הזרם רק בשביל להוכיח להם משהו ולעשות דווקא-עד שחטפתי את הסטירה שהגיעה לי. סטירה מצלצלת (מטפורית וממשית) שהחזירה לי כמה ברגים למקום.
החברה הכי טובה שלי הייתה היחידה עם הביצים להוציא אותי מהחור השחור שבו הייתי שבע שנים.
ופתאום כל העולם השתנה.
לאנשים אחרים יש רגשות, ולא כולם כאן נגדי.
יש לי משפחה אוהבת-גם אם מציקה לפעמים.
יש לי חברים שדאגו לי כל רגע שבו הייתי בתחתית… אבל אני תמיד התעלמתי מהכול.
הייתי אנוכית, הייתי טיפשה, הייתי דכאונית… הייתי פגועה.
מעולם לא פחדתי לבכות לבד-עד היום, כשהבנתי עד כמה לכל הרוחות אני חשובה בדיוק כמו כל אחד אחר בעולם הדפוק הזה.
לאף אחד אין את הזכות לפגוע בי, לפגוע בנשמתי, לפגוע בלב שלי…לאף אחד אין את הזכות לגרום לי לבכות-אלא אם כן זה מאושר.
כי אושר זה דבר נדיר כל כך בעולם הזה…אבל למען האמת-לא כזה קשה למצוא אותו, צריך רק לסבול סטירה אחת, רשרוש של ברגים, ואור לבן שמגיע מהנורה שנמצאת מעל הראש שלך שסוף כל סוף חזרה לעבוד.


תגובות (7)

בכי זה דבר טוב-כל עוד הוא מגיע מהמקומות הנכנונים.
אהבתי מאוד את המסר שלך. הוא חד וחלק.
והבהיר לי כמה דברים בנוגע למציאות…

02/07/2013 09:29

וואו הכתיבה שלך מדהימה ואמיתית!! מצאתי את עצמי מתחברת ומזדהה עם הרבה מצבים וסיטואציות שכתבת עליהם… כל כך נכון מה שאת אומרת ואני שמחה שהבנת את זה בסופו של דבר. אני גם בגישה כזו- אף אחד לא יראה אותי בוכה. ואני עדיין ככה. אבל ממש אהבתי את מה שכתבת. מאוד אמיתי.
מדרגת 5.

02/07/2013 10:25

מדהים כל כך! אני ממש לא מתפלאת שזה בבחירת העורכים! ממש, אבל ממש לא! זה יפהפייה, איך את מתארת דברים ככה?! את חייבת ללמד אותי!

03/07/2013 03:25

דיי זה כלכך אני :(
דברי איתי אם תהיי בדיכי כמוני

04/07/2013 05:01

תודה רבה לכם על התגובות!
חחחח לשאלה שנשאלה-אני מתארת דברים שעוברים לי במוח באותו רגע…אני מוציאה כל מחשבה שעוברת לי בראש בלי לעשות סדר-מצידי שיהיה בכאוס טוטאלי
אחרי שנגמר התקף המחשבות המתיש הזה-בדרך כלל אם יש לי כוח אני עוברת על הכול ומנסה להבין ולסדר את כל המחשבות שרצו לי בראש-ואם אין לי אני פשוט הולכת לישון ומוצאת את הקטע הזה בשלב כלשהו בחיים XD
כמו שכתבתי-זאת פעם ראשונה שלי שאני כותבת משהו על העבר שלי-וזה היה ברגע של דיכאון, החלטתי לעשות מה שעושה לי טוב-לכתוב פשוט D:
שמחה ממש שהתחברתם לקטע!
ו-the mother fucker (אחלה שם btw XD) אני אשמח לדבר! D:

04/07/2013 15:05

אהבתי מאוד. קטע עמוק וכתוב יפה.
אני מסכימה איתך לגמרי, הכל תלוי בהתבוננות על החיים.
אני גם מזדהה עם תחושותייך.

07/07/2013 09:25

תראי, אהבתי את הקטע, אבל האמת שיש בו שני פגמים:
1. יש לך מחסור בסימני פיסוק דווקא בקטעים קריטיים של הסיפור.
2. את משתמשת ביותר מדי מקפים.
חוץ מזה, אני דווקא חושב שהאושר לא נמצא בכל מקום כמו שאת מתארת. העניין הוא, שעם הדיכאון מה שצריך לעשות הוא להעלים אותו, ואם יש צורך לזרוק גם רגשות אחרים איתו. זה הרבה יותר פשוט ממה שזה נשמע-כל מה שצריך לעשות הוא להעביר אותו למקום אחר, בו הוא לא משפיע עליך. במקום הזה הוא מצד אחד לא ישפיע על המחשבה הצלולה שלך, ומצד שני ייתן לך מוטיבציה להמשיך הלאה. הוא נותן לך פרספקטיבה הגיונית, תוספת פסימיות שמתערבבת עם האופטימיות הנאיבית שלך ויוצרת ריאליות הגיונית.
בכבוד רב, אינטלקטואל חביב לשעבר.

02/01/2014 07:41
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך