זה סיפור מהחיים שלי

אבא … אפשר לקרוא לך בכלל ככה ?

26/09/2013 699 צפיות 7 תגובות
זה סיפור מהחיים שלי

אז הינה .. עוד שנה בלעדייך, עוד שנה שלא אכפת לך, עוד שנה שאני חושבת אתה זוכר אותי ? אני הבת שלך ! אתה זוכר את זה שיש לי עוד כמה ימים יום הולדת ? כי אני זוכרת אותך טוב .. טוב מאוד … כל הבכי וכל הדברים שעברתי בגללך, החיים המסובכים האלה. שאני לא יודעת איפה להשים את הראש שלי ?! נימאס לי .. אני רוצה רק למות בגלל הכל .. מעניין אותי אם המשכת בחיים שלך, והשאלה שהכי הייתי רוצה לישאול למה אתה לא בקשר איתי ? למה אתה לא שואל מה איתי ? אתה יודע כמה חרא אכלתי בחיים האלה ואני בכלל עוד ילדה נערה שעברה דברים יותר מידיי קשים וכואבים .. ומיליון ואחת סטירות שכל פעם הייתי צריכה להרים את עצמי למעלה ואמא ? היא ניסתה לעזור אבל היא בסך הכל אחת אין לי אף אחד בחיים חוץ ממנה .. אפילו בחברים שלי אני לא מאמינה כי אני יודעת שיום אחד הם יקומו וילכו כמוך .. כמו שאתה עשית והשארת תינוקת ואמא בלי כלום .. רק רציתי להגיד לך תודה על כל זה ..


תגובות (7)

אלוהים.
זה אמיתי? כאילו המצאת את זה או שזה באמת החיים שלך??

26/09/2013 12:44

באמת ..

26/09/2013 12:46

אוי.
אממ…. אין לי כל כך מה להגיד…

26/09/2013 12:52

אני כל כך מבינה אותך.. גם אבא שלי עזב אותי שהייתי קטנה. לצערי אני לא יכולה להגיד שההרגשה הזאת תעזוב אותך אבל אם בא לך לדבר אני פה ! [email protected]

26/09/2013 13:00

מרגששששש עד אין סוף!!!!
אני מכירה את ההרגשה, אומנם אני חיה עם ההורים שלי מוחשית אבל נפשית לא..
ואני אשמח לדבר איתך אם תרצי, תגיבי לי באחד הסיפורים ואני אכתוב לך את המייל
וכתבתי סיפור קצר בנושא הזה, אישית אותי ריגשת
ךסיפור הקצר שלי קוראים 'בסך הכל רציתי אותך'

26/09/2013 15:23

ממש מרגש
ועצוב:(
אבל עדיין אהבתי
אם תרצי לדבר תשלחי לי הודעה דרך הפרופיל שלי ואני אשלח לך את המייל:)

29/09/2013 15:44

רק תרגישי טוב (:
את נראת (לפי הסיפור) ילדה מדהימה

29/09/2013 15:51
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך