אני יודעת שזה גרוע אבל הייתי חייבת להמשיך >.<

אגדה שמגדה – פרק חמש

16/02/2013 938 צפיות 6 תגובות
אני יודעת שזה גרוע אבל הייתי חייבת להמשיך >.<

״ מה לעזאזל ?! ״ צרחה השחורה בכעס רב ועיניה שחורות התמלאו בלהבות .
תומר הביט בנעשה בגיחוך , לעומתו אלף סנטרים התעניין דווקא בתגובתו של סיוט .
לונה חבטה בראשה במה שנראה כיאוש , היא ניסתה לשמוע את הירח אבל היא לא הצליחה .
״ סליחה ?! ״ צרחה קאטבל במלוא העוצמה וגרמה לכול החבורה להדביק את הידיים חזק לאוזניים .
עכשיו השחורה באמת זעמה , איך ייתכן שפיה פיצית מדברת אליה בזלזול ?!
הרי היא ! השחורה בעלת עוצמה רבה הרבה יותר מאשר כול הפיות ביחד ,
ולעומת זאת פיה צוציקית עם קול צווחני מדברת אליה בזלזול ?!
השחורה העבירה את מבטה על החבורה , מבטה נעצר על לורן שנראה שהיא בכלל לא מתעניינת בנעשה , היא מנצלת את זמנה בקריאת ספר אקראי .
״ גבירתי השחורה , אפשר לעזור ? ״ אמר סיוט בקול מנומס להפליא , והביט לכול עבר במעט לחץ אולי כיוון שהבין לאיזה צרה הוא נכנס .
״ לעזור ?! באמת התפלאתי לאן נעלמת .. מסתבר שהיית עסוק בלהדביק את הפרצוף שלך לאיזו פיה מטופשת ! ״ צרחה השחורה בזעם רב , עינה השחורות נוצצות ללא רחמים .
״ אני מטופשת ?! סליחה ?! לפחות אני לא – ״ התחילה לצרוח קאטבל בזעם אבל למזלה פוקס סתמה לה את הפה במהרה וכול מה שנשמע זה מלמולים של כעס .
פוקס נאנחה , היא ידעה שאם היא לא הייתה סותמת לה את הפה בזמן זה היה מאוד לא טוב , במיוחד שבאזור ניצב דרקון ענק ללא רוכב .
״ אני אסדר איתך את העיניינים כשנגיע לטירה ״ החליטה השחורה בקור רוח
וצעדה מהמקום בשקט .
״ ביי דובשנית ! ״ אמר סיוט לאהובתו ולאחר כמה שניות הוא התעופף מהמקום על הדרקון .
ברגע זה כול חבורה נשפה לרווחה ורק אז שחררה פוקס את ידה מקאטבל שכנפיה היו אדומות מכעס .
״ אני הולך לעשות סיור , את מצטרפת ארין ? ״ אמר אנחל בקור והתעופף משם כשחבורת פיות שיניים מצחקקת מאחריו
ארין התעופפה מהמקום בשקיקה וכול החבורה דממה , טוב כמעט כולם .
קאטבל הייתה עסוקה לצרוח בקולי קולות
״ קאטבל אולי תלכי לנוח ? ״ לונה השתיקה אותה בחוסר כוחות , היא הייתה מודאגת .
בעיקר ממה שקורה כרגע למאמינים .
״ תודה לכם . ״ קאטבל אמרה בכעס , תוך שנייה היא שינתה את צורתה לבת אדם והלכה מהמקום .
פוקס הייתה ראשונה לשבור את השתיקה .
״ יש תוכנית ? ״ היא שאלה את החבורה שהייתה עסוקה בשתיקתה המפתיעה .
״ כן , אני מציעה שכול אחד ילך וינסה להחזיר מאמינים בזמן שלונה ואני נלך לבדוק כמה עיניינים שקשורים לשחורה ״ היא אמרה נחרצות , עדיין לא מזיזה את עינה מהספר .
החבורה התעופפה משם לאחר קבלת ההחלטה , נטולת כוחות .


תגובות (6)

איזה יופי!!!
איזה כייף שהמשכת!!!
פרק יפה! (אבל קצר..)
חבל שמשכית פרשה אבל את ממשיכה את הסיפור טוב!

17/02/2013 01:04

נונו, ברכות ^^^^^^^^^^^
אני שמחה שהחלטת בסוף כן להמשיך את אגדה שמגדה (:
מחכה שתמשיכי ^-^

17/02/2013 06:06

זה לא גרוע בכלל את כותבת מדהים אהבתי מאוד.
מחכה להמשך ^^

17/02/2013 06:12

תמשיכי!
אני דווקא נורא אהבתי,א .באמת בכיוון הטוב(:.

17/02/2013 06:14

מאוד אהבתי!!
יצא יפיפה!! (או איך שלא כותבים את זה)
אני היחידה ששמה לב שכאילו נדמה שמשהו מתפתח ביני לבין אופק?
כאילו, בין ארין לבין אנחל?
משום מה זה מוצא-חן בעייני.
מה אתה אומר אופק?
חוץ מזה, נהנתי מאוד לקרוא ואני שמחה שבחרת להמשיך!!
תמשיכי!!

17/02/2013 10:52

לשחורה
אין
עיניים
שחורות!!!

19/02/2013 01:26
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך