Life for you
מה אני אגיד.... אגדות זה דבר כיף לחלוטין ומעורר השראה תמיד!

אגדות

Life for you 28/01/2014 1104 צפיות אין תגובות
מה אני אגיד.... אגדות זה דבר כיף לחלוטין ומעורר השראה תמיד!

הם היו שניים, שניי אדישים ישבו ודפקו על השולחנות שמולםהם ראו שער בתוך חדרם החליפו מבטים וקפצו מיד!
הם חזרו אחורה, עוד ועוד ועוד! זה היה לפני שנים רבות אהבה מהאגדות
הם פגשו את היפיפיה הגבוה בעלת השיער השחור שהולכת לה עם אהוב ליבה.
הם הלכו יד ביד לעבר השקיעה, זה היה כה מושלם אבל הילדים שחכו רק דבר אחד ומיד פצחו בשיר…
"באגדות, באגדות הכל יכול לקרות! באגדות, באגדות אין רק רומנטיקות.
באגדות, באגדות הכל יכול לקרות. הדרקון התחתן עם הפיה והציקלופ עם נסיכה רק באגדות הכל יכול לקרות!"
השניים הלכו יד ביד ידעו כי קפצו לתוך אגדה, ראו איך הכל מופרח שאין גבול לאהבה…
האביר התחתן עם נערת הכפר ולא הנסיכה כי לא כל אגדה היא הנסיך והנסיכה.
בדרך הילד והילדה היו בנהר וחיש קל תפסו בחבל המוחזק על העץ המחוספס ועברו ליער מכושף אך לא מפחיד כמו שאומרים יש שם יותר אור מפחדים כי לא הכל כמו הסרטים היער היה קסום ומקסים, היה בתוך אגדה! הילד והילדה השתוללו משמחה! ושרו מיד!
"באגדות, באגדות הכל יכול לקרות! באגדות, באגדות אין רק רומנטיקות. באגדות, באגדות הכל יכול לקרות. הדרקון התחתן עם הפיה והציקלופ עם נסיכה רק באגדות הכל יכול לקרות!"
הם עברו את הרומנטיקה, הם עברו את הנהר, הם עברו את היער הקסום אז מה נשאר עוד?
הגשר היה מולם ישר לתוך שער הזמן אך ילד והילדה משכו בכתיפיו וחזרו לתוך האגדה, כי "באגדות, באגדות הכל יכול לקרות! באגדות, באגדות אין רק רומנטיקות.
באגדות הכל יכול לקרות!"
צחקו השניים צחוק גדול ורקדו יחד עם הציקלופ, הדרקון גם הפיה ואפילו דוב! צהלו כולם בשמחה ושרו יחדו, באגדות, הכל יכול לקרות!
"אהההההה!" צווח הילד והתעורר ממיטתו.
"מה קרה?!" שאלה אחותו בבהלה וכמה ממטתה. הילד החיוור הסתכל סביב וראה אותו חדר רגיל, אותו ארון שולחן וכיסה קטן.
"מה חלמת?!" שאלה בסקרנות, הילד הסתכל עלייה וחייך חיוך קטן ומיד ניער את ראשו ואמר.
"לא משהו שיתגשם, זה מה שבטוח"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך