TheBlackWolf
היי, זה סיפור שרק התחלתי לכתוב על דפים ולא הייתי בטוחה שאני רוצה להעלות אותו אבל העלתי בכל זאת....אז אני אסמך לתגובות והערות ו...הפרק הבא כבר כתוב על דף והוא בדרך :)

אלמוני פרק 1 “ילד? איך קוראים לך?”

TheBlackWolf 18/07/2013 763 צפיות 2 תגובות
היי, זה סיפור שרק התחלתי לכתוב על דפים ולא הייתי בטוחה שאני רוצה להעלות אותו אבל העלתי בכל זאת....אז אני אסמך לתגובות והערות ו...הפרק הבא כבר כתוב על דף והוא בדרך :)

פקחתי עיניים וראיתי מולי אור חזק ובהיר חשבתי שזו השמש. לפחות עד שהפרמדיק הזיז את הפנס מעיניי. לא יכולתי לזוז, הייתי תקוע במושב של מה שהיה נראה כמו מכונית הרוסה לחלוטין, הכל היה מרוסק, זכוכיות בכל מקום. התנשפתי בכבדות וכמעט התעלפתי מהכאב החד בצלעותיי, עברתי תאונה? אני כבר לא זוכר…
"יש לי פה פצוע, נראים סימנים לפגיעת ראש ויש לפחות 2 צלעות שבורות, אולי גם רגל, הפצוע ער ומגיב" היה עליי ומסביבי המון דם ,כאב לי בכל הגוף ולא הצלחתי לשמור את הראש יציב. הפרמדיק קיבע לי את הצוואר במשהו לבן ומגרד, ואחרי כמה דקות שנראו נצח הגיעו עוד פרמדיקים למכונית ואתם באו אנשים שפירקו את המכונית כך שהיה אפשר לחלץ אותי ממנה, לא יכולתי לזוז והייתי מסוחרר אז הפרמדיקים תפסו אותי בעדינות והניחו אותי על משהו כמו אלונקה כך שהיה אפשר להביא אותי לאמבולנס, בדרך מאזור התאונה ועד לבית החולים שאלו אותי המון שאלות כמו: "איך אתה מרגיש?" או "תסתכל עליי, כמה אצבעות אני מחזיק?" ו"מה יותר כואב? שאני נוגע פה? או פה?" אבל כשהגענו לבית החולים ואת מקום הפרמדיקים תפסו הרופאים שאלו אותי שאלה אחת שאליה לא יכולתי לענות…."ילד? איך קוראים לך?"


תגובות (2)

זה נשמע ממש מותח ומרתק ואני אשמח להמשיך לקרוא :) מממ רק בשבילך, לשים לב יותר לסימני פיסוק וזה עליה* ^^

19/07/2013 01:59

נשמע מעניין :)

19/07/2013 02:32
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך