אני שונא את חבר שלך

03/08/2021 272 צפיות תגובה אחת

אני שונא את חבר שלך, במיוחד כי את אוהבת אותו, ולא שוכחת להזכיר לי את זה בכל פעם שאנחנו שוכבים. כשאני גומר ואנחנו שוכבים במיטה, את מספרת לי (בלי שביקשתי) שהוא קצין בצבא ושבגלל זה הוא בקושי בבית. ושלכבוד יום הולדת השלושים שלך הוא אימץ את מוקי החתול הג'ינג'י השמן שכול היום משתזף במרפסת ומילל, ככה כל פעם מחדש. את מוקי תמיד שנאת, את תמיד מספרת איך הוא מעיר אותך בלילה עם היללות, אבל אין מה לעשות החבר הקצין שלך אוהב אותו. הוא בטח גבוה ויש לו זין גדול. לך אני לא מספר דבר, אף פעם. אנחנו שוכבים, את מספרת לי סיפורים ואז אני חוזר הביתה. את לא יודעת שאני נשוי, לא באושר, ושאנחנו מנסים כבר שנים להיכנס להיריון אבל יש בעיה ואנחנו פוחדים לגלות אצל מי. אז כן, בגיל שלושים וחמש אני גר בדירת חדר וחצי עם אישה שקמה בבוקר בשביל לריב איתי, ללא ילדים ועם הרבה אהבה כלפייך.
לילה אחד חזרתי הביתה ממך ואישתי חיכתה לי בסלון. אמרה לי שהציעו לה פרויקט ענק בעבודה שיזכה אותה במיליוני שקלים לא פחות, אבל העבודה בלונדון ואנחנו צריכים להחליט עד סוף החודש אם לנסוע או לא. בין לטוס ללונדון עם האישה ולהישאר בארץ ולהמשיך לדפוק אותך, לא הייתה הרבה התלבטות. אבל לך תסביר לה למה אתה רוצה להישאר, אין לך עבודה, חברים קבועים ואת אפילו בנק מחליף כל חודשיים. ואם תספר לה שאתה בוגד, היא תטוס בלעדיך ותישאר רווק בלי כסף לשלם שכירות על הדירה בגבעתיים אפילו חצי שנה, שלא נדבר על עורך דין לגירושים.
אחר כך, במקלחת, עלה לי רעיון. אם אני רוצה אותך ורק אותך, ויש לי עד סוף החודש לגרום לך לרצות גם רק אותי, כדאי לי להתחיל למהר.


תגובות (1)

הרגשתי פוטנציאל בסיפור, משהו בו מסקרן, אבל היה גם משהו שפחות הצליח.
קשה לי להגדיר מה. משהו במערכת היחסים היה לי לא ברור. היא אוהבת את החבר שלה, אז הקשר עם הגיבור הוא רק מיני? אבל היא משתפת אותו בחייה האישיים, אז אולי לא. והוא אוהב אותה(היא יודעת?), אבל דווקא לא משתף אותה בחייו – הוא מתייחס לקשר כמיני בלבד.

יש פה כל מיני סתירות שהן יפות, אבל אני לא בטוח שהן מנומקות מספיק.

05/08/2021 12:16
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך