ליבושקע
חחח חפרתיי!

במה הייתם בוחרים ? כסף ,אהבה או בריאות ?

ליבושקע 16/10/2013 678 צפיות אין תגובות
חחח חפרתיי!

היום ניכנסתי לפייסבוק, והייתה שאלה ״ מה הייתם בוחרים ?״
ובתמונה היו מציירות שלוש דלתות :בראשונה היה כתוב בריאות בשנייה אהבה ובשלישית כסף .
המון אנשים היו בוחרים כמובן אהבה כי אהבה זה מדהים והאנשים גם היו חושבים ׳שוכולם היו בוחרים ככה ואם אני יבחר כסף אני יחשב לרובץ בצע׳, והיו גם אנשים שלקחו בריאות כי בריאות זה הדבר הכי חשוב בחיים ושוב הם היו חושבים ׳אם אני יבחר בכסף אני יחשב כזבל כי כסף זה לא הכל בחיים׳ .
בואו אני יגיד לכם את דעתי בנושא : מצד ראשון אהבה זה חשוב,זה שימחה , זה גם איפה שהוא מקדם אותך בחיים כי אהבה זה רגש ורגשות אי אפשר כמובן ליקנות בכסף … אז למה נשים מיתחתנות עם זקנים? אז למה נשים מיתגרשות לאחר זמן מה מבעליהן שלא יכול להחזיק משפחה? למה בנים שלא יכולים להרשות לעצמם ליקנות מתנה נחשבים כזבלים? הכל ביגלל הכסף . אז בואו נודה שכיום בנאדם עם אהבה אך ללא כסף לא יכול לקדם את עצמו לשום מקום הוא נישאר תקוע בנאדם שלא יכול לממן את עצמו וליקנות לעצמו בגדים נורמליים נחשב כמישהו מגעיל ולכן בנות לא מיתאהבות בו וזה גם כולל בנים!
מצד השני יש בריאות, כמובן בריאות זה מאוד חשוב אם אתה לא בריא אז אתה לא חיי בצורה טובה ובנאדם שלא בריא לא יכול כל כך להנות מהחיים… אבל תגידו לי אם בנאדם חולה מי מטפל בו ? רופא ולמה הוא מטפל בכם? כי יש לכם כסף כי אם לא היה לכם כסף הוא לא היה מטפל בכם או שאתם הייתם העדיפות הכי תחתונה שלו , איך אפשר להיפטר מכאבי ראש? דרך כדורים איך אפשר לקבל כדורים? דרך כסף ויודעים מה אני ישאל אתכם שאלה פשוטה מאוד למה בנאדם עובד ? כסף , כי אם לא היה צריך כסף כולם הי יושבים ונהנים מאור שמש כל יום וכל היום אז כיום כשבנאדם חולה זה לא אומר כמובן שהוא ימות ,לא ולא זה אומר שהוא יפספס יום עבודה ,ז״א כסף!
אתם מבינים שאם אין לכם כסף אז ניתוח חשוב אתם לא תעברו כדי להיות בריאים ? אתם מבינים שאם לא היה כסף וספונסרים לאנשים שהמציאו את האייפון האייפד המחשב ופייסבוק ועוד … לא היה לנו כיום את הדברים האלה?
לצערי כסף מניע את העולם … זה אבולוציה אנשים בדרגות גבוהות מקבלים המון כסף מה שמאפשר להם להמציא לקדם את הטכנולוגיה שלנו … מדענים מקבלים המון כסף ולכן הם ממשיכים לפתח את רפואה פאק אפילו כסף מוליד אותך כי בלי כסף לא היו מיילדות ויעזרו לאישה להוליד וגם אם היא הייתה מולידה אותך והיא הייתה בלי כסף אז הייתה מת כי לא היו לך את האמצעים לחיות!
יש לך אושר כשיש לך כסף כי אתה יכול לעשות מה שבא לך כי אפילו אם תיכנס לכלא יש לך כסף לצאת ממנו ע״י תשלום על ערבות… אתה יכול להנות מכל הטוב שבעולם ע״י כסף …
אני לא מדברת על להיות מליונרים או בליונרים אני מדברת איתכם על אנשים רגילים או אנשים עם משכורת קצת יותר גבוהה מכולם וזה ממש אירוניה כי אפילו חוכמה כסף קונה לך ועם חוכמה אתה יכול לעשות הרבה כסף , וכסף כיום זה הכל בחיים , אתה רעב?יש לך כסף לך תיקנה , אתה רוצה להשכיל ? יש לך כסף לך תשלם על אוניברסיטה טכניון מכללה בצפר ועוד… אתה רוצה להחלים? יש לך כסף לך תלך לבית החולים תשלם לרופאים והם יטפלו בך , את/ה רוצים להיות יפים ? ישלך כסף לך תשלם לקוסמטיקאית או למנתח פלסטי והם יהפו אותך ליפה , ואני יכולה להמשיך ולהמשיך ולהמשיך כי כיום הכל בנוי מכסף .
אז לדעתי אחרי כל החפירות האלה ניראלי הבנתם במה אני יבחר … ולדעתי זאת בחירה טובה .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך