http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4134771,00.html - קצת קצת על טיפטיפה מהרוצחים שאנחנו משחררים
http://he.wikipedia.org/wiki/יונתן_פולארד - מידע קצת יותר מדויק על יהונתן פולארד

http://www.freepollard.net/ - האתר למען שחרורו של פולארד

גלעד שליט.

13/10/2011 924 צפיות 15 תגובות
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4134771,00.html - קצת קצת על טיפטיפה מהרוצחים שאנחנו משחררים
http://he.wikipedia.org/wiki/יונתן_פולארד - מידע קצת יותר מדויק על יהונתן פולארד

http://www.freepollard.net/ - האתר למען שחרורו של פולארד

גלעד שליט חוזר הביתה.
מי לא ידע מזה?
אני חושבת שכמעט כולם יודעים.
גלעד חוזר הביתה.
אבל מה עם הצד השני?
אלף מחבלים חוזרים הביתה.
450 עם דם על הידיים חוזרים הביתה.
חיילים שמתו בשביל לתפוס את הרוצחים האלו.
אזרחים שמתו.
מישהו חשב על זה?
כן, אני רוצה שגלעד יחזור
אבל לא, אני לא רוצה שרוצחים ישתחררו.
שרוצחים יחזרו לתכנן איך להרוג אותי.
לא שזה אישי, הם פשוט לא אוהבים את העם שלי.
להרבה מאתנו זה שמחה גדולה, גלעד חוזר
אבל יש בזה משהו קצת מטופש בשבילי.
זה כמו בהכרזת המדינה, כולם יצאו לרחובות ורקדו(וזה באמת אירועים משמחים),
אבל יום אחרי כבר התחילה המלחמה.
היום גלעד חוזר הביתה,
ומחר המחבלים יתכננו פיגוע.
זה מן מחשבה בלתי נמנעת שמהדהדת לי בראש.
אני מקווה שזה לא נכון אבל קשה להתעלם מהעובדה הזאת.
ועוד עובדה מעצבנת זאת ההתעסקות בשבוי אחד.
יש עוד נעדר, ויש עוד שבוי אחד שאני מודעת אליהם.
מה עם רון ארד?
מי שמע את השם שלו בזמן האחרון?
מי חשב עליו כשידברו על נעדרים?
על יובל, הבת שלו, שלא זכתה להכיר את אביה?
על אשתו שלא יודעת כלום על מצבו של בעלה?
אם הוא מת או חי?
מי שמע על יהונתן פולארד?
לא, הוא לא חייל חטוף.
הוא איש, איש מבוגר.
הוא חי חיים טובים באמריקה עם עבודה טובה ברשת המודיעין האמריקאית.
ויום אחד יהונתן שלנו שם לב שיש מידע שקשור למדינה אויבת של ישראל שאמריקה *מחויבת* להעביר לישראל על פי הסכם ביניהם.
פולארד ניסה לגרום להעברת המידע הזה, אבל זה לא הלך.
והמידע חשוב ודחוף, אז מה פולארד עשה?
מסר את המידע לישראל בעצמו.
ואז תפסו אותו.
ושלחו אותו לכלא.
26 שנה הוא נרקב בצינוק.
עומד בעינויים קשים.
אבא שלו מת, והוא לא יכל להגיע להלוויה.
הפעם בין היחידות שהוא יצא משם הייתה לאחרונה, שמצבו הבריאותי היה כל כך גרוע שנואלצו להוציא אותי לאשפוז בבית חולים.
מה ישראל עושה בשבילו?
מה היא עושה בשביל רון ארד?
מה היא עושה בשביל נעדרי קרב סולטן?
מה התקשורת עושה?
איפה ההפגנות?
למה הם כן נשכחו?
יש לי המון על מה לדבר בנושא גלעד שליט, המון דעות, המון אסוציאציות, אבל יש לי משפט אחד להגיד עם מה שקורה עכשיו:
ברוך השב הביתה, גלעד.


תגובות (15)

מסכים עם מה שיהלה רשמה לגבי האסירים ב – 100%.

14/10/2011 02:38

יש משהו במה שאת אומרת… יש יתרונות וחסרונות בחזרה של גלעד שליט.

14/10/2011 02:50

מצטרפת לתגובות שמעלי , ומוסיפה – אין מה לעשות . גלעד חייב לחזור
גם אם הרוצחים האלו לא ישוחררו ימשיך הטרור בארץ .

ובקשר לשבויים האחרים – הוא נפגש עם משפחתו על בסיס קבוע , התנאים שלו הרבה יותר קלים בגלל שהוא בכלא בארצות הברית ולא במדינת טרור .. כל שבוי אחר לא היה מובל לבית חולים אם מצבו היה מחמיר (דוג'-לא טיפלו בפציעות של גלעד עד היום) יכול מאוד להיות שהוא משתחרר בקרוב , לא בעסקה .. ככל הנראה יתנו לו חנינה
– רון ארד בשבי נעדר כמעט 9 שנים , וככול הנראה נרצח בשבי עוד בשנים הראשונות שלו שם .המשפחה שלו כבר איבדה תקווה .
אם גלעד ישאר בשבי , הוא יהפוך להיות בדיוק כמו רון ארד , ולא יחזור אף פעם
מה עדיף ?

14/10/2011 03:03

**בקשר לשבויים האחרים – יונתן פולארד נפגש …
(נמחק לי משום מה)

14/10/2011 03:04

טליה אני רק רוצה לומר לך שרון ארד בשבי כבר משנת -1986.
ויהלה אם את שואלת את עצמך מה עם רון ארד ולמה לא שמענו את שמו כבר זמן רב הסיבה היא שהוא הוכרז כמת… אם כל הכאב שבדבר לנו אין מה לעשות בנידון.
ולגבי המחבלים תגידי את חושבת שזה שהם ישארו בכלא זה יחזיר את כל החללים?
אני חושבת שלא, אלה שמתו כבר מתו… ואם אפשר להציל חייל שעוד לא מת ולנסות לשקם אותו ואת משפחתו אחרי כל הסבל שהם עברו, מחובתינו כמדינה לדאוג לזה. מדינת ישראל מחויבת להחזיר את כל החיילים… ולגבי זה שאת אומרת שיהיו הרבה פיגויים ושלא צריכים לשחרר את המחבלים… בנוגע לזה אין לי דעה החלטית כי מצד אחד את צודקת ויש את החשש הגדול אבל מצד שני אני מאמינה באמונה שלמה שה' ישמור עלינו… ואני גם מאמינה בגורל , מי שצריך למות ימות וזה לא משנה איזה מחבלים אלו יהיו אם זה לא אלו שאנחנו משחררים עבור גלעד או אם זה מחבלים אחרים… לאבד מישהו שקרוב אליך זה הכי קשה שבעולם, ואני אומרת לך אני לא מאלחת לשונאים שלי את ההרגשה הזאת. ואני באופן אישי חושבת שזה הדבר הכי חכם שמדינת ישראל עשתה בשנים האחרונות. אני רק שואלת את עצמי למה הדבר הזה היה צריך להימשך 5 שנים? הרי בסופו של דבר הם קיבלו את המחבלים שלהם, אז למה כל הדבר הזה לא יכול היה לקרות לפני 5 שנים ולחסוך סבל עצום מגלעד עצמו ומכל עם ישראל…

14/10/2011 04:06

יובלוש,
רק שתדעי שבחמש שנים האלו הצלחנו להפחית את מספר המחבלים שישוחררו ולהטות את העסקה (מעט) לטובתנו…
החיזבלההה (איך שלא כותבים את זה) קבלו 60% ממה שהם דרשו בהתחלה

14/10/2011 05:08

^ שליט מוחזק על ידי החמאס.
ובאמת הם קיבלו הרבה פחות ממה שהם רצו , ועוד כל המחבלים הכבדים נשארים אצלינו ..
אבל עכשיו הם מתחילים לשמוח יותר מידי , ומתכננים עוד חטיפות כדי לדרוש את השאר ..

ויובל – התבלבלתי בינו לבן שבוי אחר .. את צודקת בכל מילה !

14/10/2011 05:26

מהמם(: אני מסכימה איתך בכל מילה!

14/10/2011 05:59

יהלה,
הוצאת לי את המילים מהפה.
או ליתר דיוק את המחשבות מהראש…
אני מסכימה עם כל מילה ומילה.
למען האמת, אני הייתי נגד השחרור.
יגידו שאני אנוכית,
מגעילה,
שאם זה היה קרוב משפחה הייתי עוש כמותם- ובצדק.
הבעיה לפי דעתי מתחילה מהחוקים במדינה.
אם אני הייתי ראש ממשלה דבר ראשון שהייתי משנה זה חוק של עונש מוות.
כי זה לפי דעתי (ולפי דעות רבים אחרים) החוק היחיד, ואני מדגישה, היחיד, שירתיע איכשהו את המחבלים ואיכשהו יפצה ויעשה צדק למען המשפחות השכולות.
למרות, שאפילו לא לרגע קטן אחד המוות של אותו מחבל יש"ו יפצה על האובדן של היקר להם מכל.
כי אותו אח או אחות, אבא או אמא, בן או בת לא יחזרו ולא ישובו לעולם!

גם אני תוהה מה קורה עם פולארד, עם רון ארד ועם נעדרי קרב סולטן יעקוב,
מתי ידעו בוודאות מה עלה בגורלם, אם הם חיים או מתים?
נראה שלעולם לא נוכל לדעת.
וחוסר הידיעה הזה, הוא – הנורא מכל.

נקווה שבעז"ה הוא יהיה החייל האחרון החטוף, והמקרה לא ישנה.

שמחה בשמחת המשפחה של גלעד.

חג שמח.

14/10/2011 07:20

יהלה – אם את באמת קוראת את הסיפור שלי, האם תוכלי להגיב על זה שרק עכשיו פורסם? אני דורש תגובות !

14/10/2011 08:44

קלואי, ממש צמרר אותי מה שכתבת בנוגע למשפחות השקולות . משפחה שכולה שיודעת מה מרגישים כשמאבדים מישהו יקר לך , אותה משפחה דווקא להפך צריכה לעשות הכול כדי שעוד משפחות לא ירגישו את מה שהן מרגישות… ואני אומרת לך שזה שיהרגו את המחבלים הרוצחים האלו ממש אבל ממש לא יעזור למשפחות השכלות הדבר היחיד שיעזור להם הוא שיחזירו להם את אותו האדם שנרצח למרות שזה לא אפשרי… אני איבדתי את האדם הכי קרוב אליי אבל את חושבת שזה יעזור לי אם אותו המחבל שהרג אותו ימות? אני חושבת שלא…

14/10/2011 09:43

בעיני הדעות כולם צודקות באיזה שהיה מידה אבל עדין, ברור שזה כואב לאבד אדם קרוב ברור שכולנו בלי יוצא מן הכלל רוצים שגלעד יוחזר אבל בכל זאת לא בכל מחיר המחבלים האלה שמשוחררים עכשיו היו היד העליונה של ישראל המחבלים האלה שישוחררו ימשיכו להרוג עוד אנשים ולמרות שזה לא יחזיר את ההרוגים וזה לא באמת חשוב למשפחות לפי מה שאמרת יובלוש אנינ בטוחה שהידיעה שאלו שגרמו לאובדן של הבן נמצאים הבכלא ולא משוחררים וממשיכים במעשיהם ובחיהם אחרי שהרסו את חיי המשפחה אולי לא מפחיתה את הכאב אבל עדין מגיעה קצת ונותנת טיפטיפפת הרגשת צדק
לדעתי צריך להחזיר את גלעד אך לא במחיר המחבלים צריך לעשות מצור על עזה ללחוץ על מניהגי החיזבלה בנקודות שצריך או לא משנה מה העיקר שיחזירו את גלעד ולא יגרמו אושר לרוצחים שחוזרים הביתה במצב די טוב לעומת גלעד שאלוהים יודע איך יחזור
אה כן ולגבי רון ערד נכון כנראה שהוא כבר לא בין החיים אך עדין גם אם יווחזר בארון עץ זה שווה כי משפחה חייבת את זה חי מת משוגע המשפחה רוצה את האהוב שלה
אבל אני מצדיעה למשפחת שליט הם מדהימים ולמרות שקצת שפטתי אי אפשר לשפוט אותם

14/10/2011 13:27

נכון, גם אני חושבת על זה. מאוד אהבתי!!

15/10/2011 11:13

אני מסכימה שהמחיר לשיחרור של גלעד הוא קצת מוגזם מדי….אבל מצד שני זה ההזדמנות הכי טובה שהממשלה הייתה יכולה לקבל. עם כל השינויי שילטון במדינות ערב אי אפשר לדעת מי יעלה עכשיו. אלו יכולים להיות האחים המוסלמים (שטוענים שהקוראן זה קדוש ובעיקרון שונאים כל מי שלא מסכים איתם) או שזה יכול להיות מישהו פחות גרוע-או באותה מידה. יותר גרוע.
אני לא יודעת מה להגיד לגבי הכמות. זה מלא. וכן אני כבר עכשיו מפחדת שיכול להיות שאני אעלה על אוטובוס או סתם אלך ברחוב ואחד המחבלים ששיחררו יהיה שם ויתאבד אבל מצד שני תחשבו על ההורים של גלעד. על המאבק. כל הורה יהיה מוכן לעשות הכל. ה-כ-ל בשביל לקבל את הבן בחזרה. וגם יש לי אח. בצבא. שגם הוא שריונר (בטנק.) כמו שגלעד היה. ואני מפחדת. משתדלת לא לחשוב על זה יותר מדי אבל מפחדת. אני מקווה וממש מתפללת שלא יקרה כלום וכל שבת כשהוא בבית אז אני שמחה.
ובקשר לשאר החטופים. כולם מכירים רק את גלעד ורון. ויהונתן פולארד. שנמצא בכלא.
אבל שתדעו שיש עוד שבויים. צבי חממי, זכריה באומל, יקותיאל כ״ץ, צבי פלדמן ואולי יש עוד (חס וחלילה) אבל לא שומעים עליהם. למה? למה רק על גלעד ורון שומעים? רון ארד נחשב מת. גלעד חוזר הביתה. אבל שאר השבויים ימשיכו להיות שבויים ויכול להיות שהם לא יחזרו. זה לא בסדר. צריך לדאוג לכל חייל. לכל אדם שמשרת את המדינה ובשבילה הוא נחטף. אסור להשאיר אותם בשבי! 

15/10/2011 15:31

יהלה- באמת שאני מסכימה איתך. (וכתבת את זה ממש יפה!!)
יובלוש-לגבי זה שאי אפשר להחזיר את החללים- אני גם חשבתי על זה בוויכוח שניהלנו במשפחה,ורציתי לתת את זה כטיעון בעד גלעד, אבל אז חשבתי שנכון, באמת אי אפשר לעשות שום דבר לגבי החללים שכבר מתו- כי הם כבר מתו, אבל אפשר למנוע הרבה יותר מתים אחרים, ושאלה- אן חס וחלילה היה קורה משהו למישהו שאת מכירה ואוהבת, והוא היה חס וחלילה נרצח בפיגוע (חס וחלילה) אני בטוחה שאת היית רוצה שמי שהיה אחראי לזה ייענש, ולא ישתחרר כדי שיוכל לפגוע בעוד אנחשים ולהרוס עוד משפחות.
קלואי- אמרת שעונש מוות ירתיע אותם- ממש לא. הם מאמינים שכשהם מתים למען הג'יהאד או משהו כזה, הם הופכים לשאהידים (קדושים), מגיעים לגן עדן ושמה מחכות להם 70 בתולות (אני אמרתי את זה בכיתה, הם מסוממים לגמרייי!), אז אין להם בעיה למות, הם דווקא ישמחו מזה נורא.

17/10/2011 14:24
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך