דברים שלא אמרתי ..

שרית I LOVE YUO 29/09/2015 773 צפיות 3 תגובות

מקשיבה לצלילי הגיטרה, נושמת נשימה עמוקה , תמיד זה היה אחד הדברים שהכי אהבת והתחברת , תאמת פשוט לא מצאת משהו אחר שיבין אותך אז היית מתנתקת מהכול ומתחברת לעולם של עצמך , את מסתכלת על התמונות ונזכרת ברגעים שגרמו לך לצחוק ולבכות .. ואז מגחחת .. את עוצמת את העיניים ופשוט נותנת לעצמך להתמכר .. כמה דברים עברת , כמה אנשים הכרת , כמה פגעו בך , וכמה כבר לא איתך .. הזמן הזה שתמיד הרגיש לך תקוע פיתאום פשוט נעלם ..
את נושמת שוב בפעם האחרונה ומתחברת לכאב .. כמה זמן לא בכית בגלל מישהו שפגע בך באמת , כמה זמן עבר מאז שבעצם ישבת ואוצת את כול הרגשות על הדף ,
״לא אני לא יבכה אני חזקה ״.. ככה לפחות את משדרת לסביבה אבל בנינו למי את משקרת את כול כך שבירה ורגישה , ואז את שואלת את עצמך איפה כול אלה שתמיד אמרו שהם יהיו שם בשבילך , לא פלאה שהמילה אמון היא כול כך חסרת משמעות בשבילך..
יש מצב התבגרת את שואלת את עצמך אויש .. נו שוב פעם את מדברת לעצך ..פשוט תלכי לישון בתקווה שמחר תחלמי על מציאות אחרת שונה יותר ..


תגובות (3)

חסרים לך המון סימני פיסוק……. (מקשיבה לצלילי הגיטרה[,] נושמת נשימה עמוקה[.] תמיד זה היה אח הדברים שהכי אהבת והתחברת[.].. וכו')

29/09/2015 03:35

*הוצאת
*אבכה
*פלא
*עצמך
שרית כל כך התגעגעתי!! יש משהו מאוד אמיתי וכנה בכתיבה שלך ולמרות שהיא לא כל כך מסודרת אני אוהבת את זה…
קטע יפה

29/09/2015 09:56

מדהים ולא פחות!

02/10/2015 05:05
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך