ההוא שפורט על מיתרי הלב.

בלו 23/12/2016 890 צפיות 4 תגובות

הגמד בעל המגבעת הירוקה, וזקנו הסגול והעבות יושב בכיסאו מעל לבי , מלבושו כולל חליפה ירוקה, שתואמת למגבעת, וגלימה מוזהבת. הוא פורט על מיתרי הלב זה תפקידו, הוא פורט על הלב לפי מצבי הרוח.
פעם הוא פורט מנגינה שמחה ותוויים צבעוניים מתעופפים סביב הלב.
בפעם אחרת הוא פורט מנגינה יותר כועסת ונותן משמעות לנגינה על העצבים.
במשך שבוע אחר הגמד פורט רק מנגינה עצובה, מלנכולית.
ופעם הוא פורט מנגינה שכולה מביעה התרגשות, ופרפרים, עם כנפיים אדומות מתעופפים סביב הלב, והלב פועם במהירות.
ופעם שהחושך עוטף בשמיכה שחורה, הוא פורט מנגינת פחד.
ופעם שהגאווה פושטת בגופי, הוא פורט מנגינת גאווה, עליזה.
ובפעם שלבי התמלא באהבה, הוא פורט מנגינת אהבה ולבבות קטנים מסתחררים סביב הלב.
והיה כמה פעמיים שגופי התמלא בהכרת תודה כה גדולה, וכמובן שהגמד התאים להרגשה את המנגינה המתאימה לה.
הגמד אף לא פעם אחת פספס או פישל, תמיד התאים את המנגינה למצב הרוח, למה שהגוף חווה ולמה שהלב חש. תמיד בעוצמות הדרושות, אם השמחה הייתה גדולה הוא פרט מנגינה עוצמתית, ואם העצב היה חלש הוא פרט בעדינות.


תגובות (4)

מבחינת לשון- שימי לב למילים אחרי המילה ״בפעם״ שהתחלת אותן באות ״ש״- את המילים האלה יש להתחיל ב״כש״, ״כאשר״ או ״בפעם *שבה*״.
מבחינת התוכן- אני חושבת שהגמד שלי מקולקל, איפה אני יכולה לקבל עליו זיכוי?

23/12/2016 20:44

    תודה על הערות.
    תבדקי אצל הישות שאחראית על העולם הזה אם יש אחת כזו בכלל…:)

    23/12/2016 21:16

זקנו הסגול והעבות?
לא יודעת למה זה לא מתחבר לי.
אהה וסתם מסקרנות… אטאיסט?

15/01/2017 20:11

אני בת. ואני מחפשת את אלוהים

20/01/2017 15:38
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך