fearless13
תצאו עלי כמה שבאלכם זה היה האתר הכי אהוב עלי פעם, אני רוצה חזרה את האתר הזה.

היה היה פעם… אתר נפלא…

fearless13 31/03/2013 2572 צפיות 48 תגובות
תצאו עלי כמה שבאלכם זה היה האתר הכי אהוב עלי פעם, אני רוצה חזרה את האתר הזה.

אני זוכרת שהייתי נכנסת לפה פעם וקוראת סיפורי אהבה. כל סיפור היה שונה מהאחר, כל פעם היו דמויות שונות, הכל היה אחרת.
אני זוכרת שהרוב פה היו אנשים שאוהבים ספרים.
אנשים שפה בשביל להפוך לסופרים, אפילו אם באינטרנט.
עכשיו אני נכנסת לפה, ולא יכולה לקרוא כלום.
למה? כי אין סיפורים בהמשכים בסגנון שאני אוהבת שהם לא על וואן דיירקשן.
כי אין פה יותר ״חפירות״ כמו שהיו פעם. הכל פה זה ״זאיין החתיך״, ״נייל השמן החמוד שלי״, ״הארי החתיך״, ״ליאם הסקסי״, ״לואי השמעקסי״ וכו׳ פעם היו שלוש-ארבע סיפורים על וואן דיירקשן, לא שמונים סיפורים קיטשיים.
כל הסיפורים הם סיפורי מעריצות, ובאמת שיש אתרים לזה. אתרים שבהם כולם רוצים ונהנים לקרוא סיפורים כאלו.
פה זה מקום לסיפורים אחרים. בלי סמיילים, בלי ניקוד שגוי, בלי ריבוי אותיות. האתר הוא לסיפורים, הוא לא ויקיפדיה, אני לא צריכה לקרוא פה קורות חיים של איידולים שלכן, כי הם לא האיידולים שלי.
אני זוכרת שפעם, האתר היה אתר שהורים היו מרשים לילד בן שמונה להיכנס אליו, לא היו קללות, לא היו דברים סוטים.
אני מתגעגעת לאתר של פעם. שבו היו סיפורים שהייתי נהנית לקרוא והיו קוראים שהייתי נהנית לכתוב להם.
עכשיו? כל סיפור לא על וואן דיירקשן נעלם בין ההמון. וחלק גם אשמת האתר. הם לא היו צריכים לתת לכולם אישור מיידי.
מעצבן אותי שכל אחת פה חייה בסרט. מוצר לכן, זה קטע של גיל ההתבגרות.
אבל למה להכריח את כולנו לחיות איתכן בסרט הזה?
בשביל זה יש פייסבוק, תפתחו בלוג, אני בטוחה שעם קצת עזרה מהחברות שלכן פה תתפרסמו מהר. זה גם מה שאני מתכוונת לעשות בקרוב.
אני מתגעגעת לאתר הישן, אולי תתנו לנו צ׳אנס להחזיר אותו?


תגובות (48)

יואו אני זוכרת שחיכינו בכל ערב, שהאתר יפרסם את הסיפורים החדשים,
ולפעמים היה מצב כזה שכבר היה מאוחר ולא פירסמו
והתחלנו לצאת עליהם
חחחחחחחחחחחחחחחח יואו, אני מתגעגעת :'(

31/03/2013 06:03

זה לגמרי נכון-אני דרקשנית אבל זה גם מוגזם בשבילי כי זה קשה לעקוב על כל הסיפורים
פעם היה אחד אולי שתיים אבל עכשיו זה כבר הפך להיות מאותתתתתתתתתתתתת

31/03/2013 06:04

אופסי.
זאת רינת.

31/03/2013 06:05

את כל כך צודקת!! וגם כתבת את בצורה מדהימה מדהימה!!

31/03/2013 06:05

מה הקטע שלכם? זה מוריד לי את הביטחון
אז כתבתי סיפור חדש על וואן דיירקשן שבו לא היה קטע אם הייתי מוציאה אותם
סיפור על כיתה שלא מכבדת את הנערה שהביאה אותם ללונדון, אותה ילדה מוצלחת שמצטיינת כמעט בהכל מגלה שהמדריכים שיערכו את הסיורים שלהם ברחבי לונדון הם לא אחרים מאשר הלהקה האהובה שלה, וואן דיירקשן, בדרך הרבה דברים קורים והם בכלל לא קשורים לוואן דיירקשן, ועדיין, בלעדיהם הסיפור היה משעמם
עם כל הכבוד אני לא אמחק אותו עכשיו רק בגלל שביקשת שנחזור
כי זה שאני אמחק לא ישנה כלום
הסיפורים האחרים כבר נכתבו ונקראו
ואהבו אותם
אין לי פייסבוק
והבלוג שלי לא יתפרסם כי בלי האתר הזה והדיירקשניות שבו לא היו לי חברות
נמאס כבר לשמוע אותכם ככה מתנהגים כאילו אין איכות ואין רמה בסיפורים עליהם כי אתם לא קוראים אותם בשביל להביא דעה כזאת
ואם זה ממש מפריע לך תנסי להעלות את המודעות של האתר שזה מפריע להרבה כאן
כי בינתיים לשבת רגל על רגל על הספה בבית לא יעזור לך לקבל את מה שאת רוצה

31/03/2013 06:06

אני חדשה פה באתר , ואת צודקת באמת יש בלוגים בשביל וואן דיירקשן והסיפורים שלהם , לא כולם אוהבים אותם , יש כאלה כמוני שדי רוצים שהם ימותו , אני די פעילה פה , וזה מחרפן אותי לראות אנשים על הוואן דיירקשן שלהם " אוי הוא חתיך , אוי באלי לאנוס אותו " וכאלה ובאמת העיקר של האתר זה שאנשים יראו את הסיפורים של אחרים ויביעו את דעתם על הסיפורים ולא הכל על וואן דיירקשן , גם באתר שקוראים לו " סטיפס " ששם גם אותו עיקרון שאנשים שהורסים את האתר כל הזמן שם הפרחות והערסים הורסים את האתר ובאמת אני בעד להחזיר את האתר למצב הקודם כמו שאתם מספרים שהוא מדהים היה.

31/03/2013 06:07

אני נקראת כאן גם די חדשה..ואני לא יודעת איך האתר היה לפני שאני באתי..ואני לא יכולה לדעת את ההבדל…
ונכון זה די מבאס..כי עכשיו רשמתי סיפור אימה ואין לי שום תגובה עליו או עצה לשיפור אבל שאני מעלה על וואן דיירקשן תוך חמש דקות ישר תגובה די נפגעתי מהקטע הזה…

31/03/2013 06:14

אוקיי, דיאנה שתקי את בכלל לא מכירה אותם אסור בכללי על שום בנאדם להגיד אמן שהוא ימות כי אין אחד בעולם שזה מגיע לו

ודרך אגב, רוב הותיקים לא קוראים סיפורים שאני מוציאה גם אם הם לא על וואן דיירקשן אז אני לא רוצה לכתוב יותר סיפורים שלא קשורים בהם

31/03/2013 06:14

הי! וואן דיירקשן הם אחלה!

31/03/2013 06:17

גאיה, אבל אנחנו רוצים להוביל שינוי. רוצים להחזיר את האתר שיהיה אחרת.
את לא היית באתר של פעם, אז את לא יודעת שהוא היה כיף יוצר, טוב יותר.
ואני יושבת רגל על רגל על הספה? תיארת אותי מעולה רק שאני על כורסא. אבל אני מנסה להעלות את המודעות, לא אני, רינת. ואני עוזרת לה. זה שאת רושמת לי תגובה כזאת, לא יעזור בדיוק לא לדיירקשניות ולא לנו. ואני כן קוראת סיפורים על וואן דיירקשן, כי אין כמעט סיפורים אחרים באתר. אבל הם כאלו דומים. אולי לך לא, כמעריצה וכאחת שכותבת כאלו אבל לי הם כולם נראים דומים. אני לא אומרת לך למחוק סיפורים, אני מבקשת שפשוט תתייחסו גם לסיפורים אחרים וגם תנסו לכתוב כאלו.

31/03/2013 06:22

אבל ראית מה עוד כתבתי? אתם בכלל לא מגיבים לסיפורים האחרים שאני מתאמצת לכתוב

31/03/2013 06:26

אני לא מגיבה? חברות שלך לא מגיבות. אני בקושי באתר, אני מתאמצת לקרוא סיפורים של חברות שלי. את מאשימה אותי בזה שחברות שלך לא קוראות סיפורים שהם לא על האיידולים שלכן?

31/03/2013 06:29

גאיה,
אנחנו מציעים לכולם לקרוא עוד סיפורים חוץ מאלה של וואן דיירקשן,
כי הם באמת יפים ומעניינים!
אף אחד לא אמר לכן למחוק את הסיפורים שלכן,
פשוט רוצים שתתיחסו לסיפורים אחרים,
ותגיבו,
ולא רק לסיפורים על הבנים, כי באמת יש כמה סיפורים ששווה לקרוא עליהם,
ולא אמרנו לכן להפסיק להעריץ אותם,
אמרנו שתתנו צ'אנס לסיפורים אחרים..
(והפעם זאת נועה -,-)

31/03/2013 06:38

קרן? אני מסכימה איתך לגמרי! כל הדיירקשניות שרוצות המון צפיות לסיפורים שלהן כותבות בהתחלה ״סיפור על 1D״ או משהו בסגנון הזה. לי יש סיפור על משחקי הרעב (3>) עם 25+ פרקים, ויכול להיות שאני אפסיק לכתוב אותו.. למה? כי אף אחד לא קורא אותו! הפרקים הבודדים של הסיפור הזה שעדיין יש לי כוח לכתוב נבלעים בין ״דמייני על נייל״ או ״וואן די המושלמים פרק 394875939394״..
שלא לדבר על העובדה שכל הדיירקשניות פה, בלי יוצא מן הכלל (ואם יש כאלה- אני לא מכירה אותן וסליחה) שונאות את טיילור סוויפט. היא אישה מדהימה וזמרת מדהימה, והסיפורים היחידים שנכתבים עליה פה זה ״טיילור הזונה״ או ״טיילור הכלבה״.. יש לי גם סיפור עליה, קצר מאוד.. התגובה הראשונה הייתה ״אני שונאת אותה״.. זה כבר מתחיל להימאס. ואת פרי (חברה של זאין) ואת דניאל (חברה של לואי) אתן אוהבות? מה טיילור עשתה לכן?? אני קראתי כאן סיפור שטיילור שוכבת עם הארי, והילדה ש״הארי שלה״ צועקת לה ״כלבה מטומטמת עופי מכאן הארי הוא שלייי״
עצוב.
אני באתר הזה יותר משנה (במשתמש אחר), ובאמת היה לי כיף לבוא לפה ולקרוא את כך הסיפורים המדהימים של כל האנשים פה. אבל עכשיו? כמעט ולא נשארו כאלה. המון פרשו בגלל כל הדברים האלה על וואן דיירקשן, שהמטרה העיקרת שלהם זה לסחוט תגובות ודירוגים. ובכלל, למה בחרתן להתעלק על האתר שלנו?! כמו שאמרת, יש באמת בלוגים ששם ישמחו לקבל את הסיפורים שלכן, או איך שלא תקראו למה שאתן כותבות.

31/03/2013 06:45

האנגרית- תני כיף אני גם האנגרית!!
אני מתה על טיילור, ורציתי פעם לכתוב סיפור על איך היא שינתה אותי, איך היא עוזרת לי ואני פחדתי!!!

31/03/2013 06:48

את צודקת. האמת, קראתי את זה כשרק העלית, לפני שהגיבו, אבל לא היה לי זמן להגיב בעצמי.. אז הנה:
בקרוב, למעשה ביום רביעי הזה, אני אהיה שנה באתר. ושנה זה הרבה, לכן הייתי כאן גם בתקופות הטובות והלא ממוסחרות. כיום, האתר נכתב רק על וואן דיי כמעט, ותראו- אפילו כותבות על וואן דיי שרוצות שינוי ולכן כותבות על נושאים אחרים, גם אליהם לא מתייחסים! אולי כי רבים מהמחברים, הם למעשה כעת דיירקשניות שרק על סיפורי וואן דיי מגיבות, או שאולי אלה גם אנחנו, אלו שרוצים בשינוי, שמתייגים את מי שכתבה סיפור-שניים על וואן דיי כמכורה ועוזבים, בלי לחכות לראות האם יש מצב שהיא שנתה סגנון. זו גם אפשרות, לא? אבל באמת- את צודקת. אפשר לראות שכמעט כל סיפורי וואן דיירקשן כוללים: נערה שפוגשת ברחוב/בהופעה את בני להקת וואן דיירקשן, הנערה מתאהבת באחד מהם ומביאה חברות שלה שכל אחת מהן גם מתאהבת באחד הבנים/כל הבנים מאוהבים בנערה ההיא ורבים עלייה. בין לבין קללות של "יא בת ז***, הארי/לואי/ליאם/זאיין/נייל שלי!". בסופו של דבר, הנערה זוכה באהוב ליבה, וחיה איתו ביחד באושר ועושר עד עצם היום הזה/שניהם מתים, גם הנערה וגם אהובה הלא הוא כוכב מהלהקה. הסוף.
ואני אומרת לך את זה, ובעצם לכולם, כי יצא לי לקרוא דיי והותר סיפורים על 1D, וזה בעצם מה שקורה בסיפור. שלא לדבר על התיאורים המיניים או הכוונות המיניות עליהם הדיירקשניות רומזות בסיפורים שלהן, "הארי הוריד לי את החולצה והמכנסיים ו.. המבין יבין ^.^" כאילו, מה? האתר הוא לסיפורים, לא לתיאורי הפנטזיות המיניות של חלקנו! אני מסכימה עם אורי וlike^^ (בתגובתה הראשונה, כן?). אז.. באמת, זה כבר דיי מעצבן..

ובעניין הקללות: אני אישית ממש מזועזעת מהקללות האלה. ברצינות. וזה לא רק בסיפורי 1D, יש גם סיפורים אחרים שבהם המחברים בוחרים להשתמש בשפה גסה.. באמת? איפה התרבות שלכם? הנימוסים שלכם? הערכים שלכם?!

מור.

31/03/2013 08:43

בעיקרון, שכל אחד יכתוב על מה שהוא רוצה ועל מי שהוא רוצה.. הרי כולנו עושים את זה.. כולנו כותבים בערך באותו הז'אנר, או בז'אנרים דומים, ומעטים האנשים שמגוונים בין כולם. אם זה מה שהן טובות בו, שיכתבו על וואן דיי.. זה לא אמור להפריע לאף אחד..
מה שכן, תמיד כדאי שיקראו עוד סיפורים.. אני יודעת שהתחברתי לכמה מחברים באתר, רק כי אמרתי לעצמי שאני אקרא ז'אנר שאני לא הכי מתחברת אליו.. וזה נחמד.. נחמד לראות איך אנשים כותבים בז'אנרים אחרים, וזה מלמד גם אותי.
בתור אחת שמעולם לא ניסתה אף ז'אנר אחר חוץ מפנטזיה, אני פתאום מצליחה לכתוב כמה סיפורי אהבה קצרים..

בעניין הקללות, זה באמת מעצבן. זה אחד הדברים שהכי מעצבנים אותי באתר. הסיבה היחידה שבגללה אני שוקלת כל פעם מחדש אם להיכנס או לא היא הריבים והקללות. זה גם מוריד מהחשק לכתוב.

האיכות של האתר לא ירדה בגלל סיפורי וואן דיי, אלא בגלל הקיבעון של כולנו על כותבים קבועים וז'אנרים קבועים, ובגלל קללות וריבים. את זה צריך לשנות.

וכמו שאני אומרת תמיד כשמתפתח ריב באתר- תשתקו לרגע ותחנקו את האגו שלכם לשתי שניות. זו לא שיחה פנים מול פנים, את יכולה לצעוק ולקלל כמה שאת רוצה, לבד בחדר- לא באתר. לא כולם צריכים לראות את זה. את\ה לא צריכים להגיד את המילה האחרונה, זה לא יעזור. תתבגרו ותשתקו לפעמים, זה לא יהרוג אתכם!

31/03/2013 12:48

היי אני מסכימה גם עם קרן, אני האנגרית ובליברית ואין לי בעיה עם וואן די.אם תסתכלו על הסיפורים שלי, תראו שיש לי 3 סיפורים: סיפור על ג'סטין ביבר, פופסטאר (שכנראה גם יהיה על ג'סטין ביבר, כי הוא יהיה פשוט יותר מעניין ויהיה לי יותר רעיונות) ועוד אחד. אם תסתכלו על האחרון, אין לי בכלל תגובות (חוץ מזה שאני מבקשת שיגיבו :[ ) אז הפסקתי אותו, אבל אם יגיבו עליו, אני אמשיך אותו בשמחה! >:

31/03/2013 12:51

גאד כ'כ..בגלל זה אני הפסקתי לפרסם את הסיפורים שלי פה ופרשתי.
אני זוכרת שהייתי מוסיפה מפה מלא לסקייפ,
ו..שלפעמים האתר לא אישר את הסיפורים והיה כבר מאוחר,
אז יצאנו עליהם XD
אני זוכרת שבאתר היו סיפורים איכותיים :-/
אבל עכשיו..? זה נעלם :/
זה לא האתר שאני זוכרת ואוהבת.

31/03/2013 13:00

קורן?
זוכרת אותי? :(

31/03/2013 13:05

איך אפשר שלא ?
את היית הראשונה שהכרתי פה באתר D:
מתגעגעתת אלייך :-[

31/03/2013 13:30

יופי, גרמת לי לבכות עכשיו :'

31/03/2013 13:35

קרן?! אני מקווה מאוד בשבילך שאת טים פיטה!! וטיילור היא בנאדם מדהים, סתם יוצאים עליה כי היא הייתה עם הארי :< וגם הבנתי שאת מעריצה של לנצח (אבל זה נושא שיחה אחר, לזמן אחר[; )
וכמו שמור אמרה, ואני מסכימה איתה, כל הסיפורים האלו הם אותו דבר. בגלל זה האיכות של האתר ירדה. המקום הזה מפוצץ בגרסאות שונות של ״הארי ואני נפגשנו והוא שלי והוא כזה חתיך ויש לי מלא חברות של לואי/ליאם/נייל/זאין ושכבנו במיטה מוואאההה :** הסוףף!!״
אני פה שנה וחצי (כמו שאמרתי, ממשתמש אחר. ב15 באפריל זה יהיה בדיוק 1.5 שנים) ואני גם זוכרת איך לא היו מאשרים את הסיפורים שלנו כי היה מאוחר בלילה, או שהייתי צריכה לחכות ערב שלם עד שהמנהלים יקומו ויבדקו את הסיפור שלי.. ועכשיו כשאין בדיקה של התכנים, כל אחד יכול לכתוב מה שהוא רוצה. תאמיני לי, אם היה את הבדיקה, היו מורידים פה 60% ממה שהדיירקשניות קוראות לו סיפורים..
אני חושבת שזהו, ושהתגובה הראשונה שלי הייתה רוב הדברים שרציתי להגיד 3:

31/03/2013 13:58

טים פיטה אלא מה?

31/03/2013 16:24

המנהלים היו מאשרים את כל הסיפורים של הדיירקשניות, כי הם מקוריים שלהן, ואין בהם תוכן מיני ופוגעני.

01/04/2013 07:54

אוקיי, קראתי את כל התגובות ואני חייבת לומר שקיבלתי החלטה- אני חןשבת שאם הייתי כותבת על זמר בשם ג'ק(שם אקראי..) והוא היה נפגש איתי וכו' בדיוק כמו הסיפורים האחרים רק בשם אחר הכל היה בסדר… כי לכתוב על איך שטיילור סוויפט עזרה לי זה בסדר… לא! אני לא דירקשנית(לא שיש לי בעיה עם דרקשנים) אבל אני בהחלט מנסה להבין למה לכתוב על האנגר גיימס(משחקי הרעב) זה בסדר ולךא הגיוני שאין לזה תגובות ועל וואן דירקשן זה לא בסדר. אם אתן לא מוצאות סיפורים אחרים זה מפני שאתן לא רואות, מכירות את עטרת16? מכירות את דורון-הבת? מכירות את אופיר?! הם לא כותבים על וואן דירקשן והם כותבים מ-ע-ל-ף-! בשביל סיפור טוב צריך להתאמץ! אם יש לכם בעיות אם מה שהאתר החליט הוא כניראה לא בשבילכן למרות שאני מאד אתבאס עם לא תישארו כי גם אתן כותבות מדהים.. בקיצור, תחשבו פעמיים על מה שכתבתן ובהצלחה.

11/04/2013 10:34

אוקיי, קראתי את כל התגובות ואני חייבת לומר שקיבלתי החלטה- אני חןשבת שאם הייתי כותבת על זמר בשם ג'ק(שם אקראי..) והוא היה נפגש איתי וכו' בדיוק כמו הסיפורים האחרים רק בשם אחר הכל היה בסדר… כי לכתוב על איך שטיילור סוויפט עזרה לי זה בסדר… לא! אני לא דירקשנית(לא שיש לי בעיה עם דרקשנים) אבל אני בהחלט מנסה להבין למה לכתוב על האנגר גיימס(משחקי הרעב) זה בסדר ולא הגיוני שאין לזה תגובות ועל וואן דירקשן זה לא בסדר. אם אתן לא מוצאות סיפורים אחרים זה מפני שאתן לא רואות, מכירות את עטרת16? מכירות את דורון-הבת? מכירות את אופיר?! הם לא כותבים על וואן דירקשן והם כותבים מ-ע-ל-ף-! בשביל סיפור טוב צריך להתאמץ! אם יש לכם בעיות אם מה שהאתר החליט הוא כניראה לא בשבילכן למרות שאני מאד אתבאס עם לא תישארו כי גם אתן כותבות מדהים.. בקיצור, תחשבו פעמיים על מה שכתבתן ובהצלחה.

11/04/2013 10:34

דורון, לא אמרתי מעולם שלכתוב פאנפיקים זה בסדר וסיפורי מעריצים לא.
אבל רוב הסיפורים על וואן דיירקשן לא עוברים בדיקה, ומכילים תוכן מיני, וחלקם בכלל הודעות כמו ״ לואי והארי שרו בלה בלה בלה ואז הארי הפליץ כפרוני קטן שלי!!!״

14/04/2013 08:14

אני היתי פה במשתמש הקודם שלי בשנת 2009,
אני לא זוכר הרבה דברים מאז אבל מה שאני כן זוכר שהסיפורים פה היו מדהימים!!
עכשיו כשחזרתי(סוף 2012) אני רואה שהרמה פה ירדה.
אני חושב שהדרך היחידה להחזיר את האתר להיות כמו שהוא זה שכל הכותבים הישנים יתאחדו!
אני עד עכשיו כתבתי סיפורי מתח והשקעתי בהם המון ובממוצע יש לי 4 תגובות.
שאני יכול לחיות עם זה.,
אבל מה שאני מתעצבן זה שסיפור עם 5 מילים מקבל יותר תגובות ממה שאני מקבל בכל הפרקים של הסיפור של ביחד!!!
אני רוצה שהמנהלים של האתר יחזירו את האתר ויבדקו כל סיפור לפני שמעלים אותו!!
בנוסף לזה אני לא יודע אפילו מה הרמה של הכיתבה כי הם רושמים רק ״תמשיך!״
זה אומר שאני כותב טוב???

15/04/2013 04:10

ואני לא אומר שעכשיו אין סיפורים יפים, ממש לא!!!
אבל הרבה פחות, ועם הרבה פחות תגובות ממה שמגיע להם

15/04/2013 04:12

בדיוק מה שאני אומרת…
והם חושבים שאנחנו מצווים עליהם להפסיק לכתוב, אנחנו ממליצים להעלות את הרמה לא מכריחים אף אחד!

15/04/2013 05:23

אני מסכימה איתך לגמרי!!! אני נרשמתי בשנה שעברה והאתר היה מושלם. בלי קללות, תוכן מיני. שם האתר היה עם סיפורים מגוונים ולא עם וואן דירקשיין וטיפה סיפורים אחרים שנבלעו בין סיפורי הוואן דירקשיין ולכן אף אחד בקושי קרא אותם ו/או הגיב עליהם. עזבתי את האתר, כי הלימודים היו עמוסים. הוא היה חסר לי. החלטתי שלא משנה כמה הלימודים קשים עכשיו, אני חוזרת לאתר. מוקפת ב-4 מיצ"בים הגעתי בחזרה אל האתר. ציפיתי למצוא את מה שהשארתי: סיפורים יפים ומגוונים, בלי קללות/תוכן מיני, חברותיי (קרן ומירי). אבל גיליתי שהאתר השתנה. בסיפורים יש קללות, יש תוכן מיני (לרוב לא כולם), והכי חשוב, רק סיפורי וואן דירקשיין בכל מקום. לא היה לי סיכוי למצוא את הסיפורים היפים של חברותיי, או את של הכותבים הנהדרים שהיו באתר בזמני, או אפילו את הכותבים הנהדרים שהם לא כותבים על וואן דירקשיין היום. אין לי שום דבר נגד וואן דירקשיין. אני לא רוצה שתורידו את הסיפורים שלכם. אני רק רוצה שהאתר יפקח על הסיפורים, ושלא ייקח 15 דקות לפחות למצוא סיפור שהוא לא על וואן דירקשיין. יש בלוגים בשביל זה. בלוגים שאוהבים את וואן דירקשיין ורוצים רק את זה. אבל האתר הזה הוא לא (או לפחות לא היה) כזה. האתר הוקם בשביל שכותבים יוכלו לקרוא סיפורים של אחרים, ולהתייעץ איתם על הסיפור שלהם. לא כדי שכל מעריצות וואן דירקיישן התייחדו ויציפו את האתר. שוב, אין לי משהו נגד וואן דירקשיין. אבל אני יודעת, שהאתר הזה לא הוקם להיות וואן דירקשייני. אני רוצה שהוא יחזור לתהילתו הגדולה שהיה בו בזמני.

26/04/2013 01:18

שמעו, מינימום המהפכה הצרפתית הרמתם פה. להתאחד? לצאת כנגדן? ואז קוראים לזה עצה, בחיאת.
אני מבינה את מנהלי האתר – אם הם יתחילו לסנן סיפורי זבל, זה ייגמר בבכי, ובסופו של דבר לכל מתבגרת יש את הזכות להביע את עצמה, גם אם זה בצורה שטחית רדודה מינית וחסרת כל זכר למשהו שנקרא סיפור (רק לי זה נראה כמו תגובות ממש ארוכות בפייסבוק?). הביטחון שלהן סובב סביב התגובות שהן מקבלות, אם אוהבים אותן(\ם) או לא, ומה שהן אוהבות לעשות זה לדבר ולדבר ולדבר על הלהקה האהובה עליהן.
מנהלי האתר מבינים את זה. הם לא יהיו אלה שיבואו וידרכו להן על הביטחון, הם לא יסננו סיפור סיפור שיש בו "וואן די" ויעיפו אותו לאלף עזאזלים, ויקבלו תגובות נזעמות של נערות צעירות שהושפלו עד עפר. הם מבינים כמה הדברים האלה חשובים להן וכמה הן אוהבות את זה, אז תבינו גם אתם. זה לא התפקיד שלכם לבוא ולחנך אותן, להגיד להן מה לעשות.
תעזבו את זה, ותפסיקו לצאת נגד כל מה שמודרני ולא מוצא חן בעיניכם. החברה משתנה, והגיע הזמן שתשלימו עם זה ותלמדו לחיות עם זה במקום לרוץ לתוך קיר.

אני מציעה לכם שהכותבים שמגדירים את עצמם "איכותיים" (ואני לא הולכת לקרוא לכם איכותיים כי בסופו של דבר זה עניין של תפיסה, ובכלל- אין קיצון, יש מנעד מאוד גבוה בין איכותי לשטחי, ולהכליל יהיה יותר ממיותר) יחליפו ביניהם מיילים או משהו ויצרו להם קהילה משלהם, אם כל כך כואב להם ללחוץ על הכינויים של הכותבים שהם יודעים שטובים ולהגיב שם (אגב, תהיו בטוחים שכל מי שאמר שקיבל מספר זעום של תגובות על הסיפור שלו בקושי מגיב אצל אחרים, אז אל תהיו כל כך פגועים. סיפורים צריך לייחצן, תגובות לא ממטירות עצמן מהשמיים).
תמצאו פיתרון לעצמכם.
כפיים למי שקרא הכל.

ודי למריבות הילדותיות האלה, ולקללות הנוראיות. אנחנו לא ניאנדרתלים למען השם.

14/05/2013 16:24

Nogiga היקרה, זה לא מדובר בנערות שכותבות סיפורים על הלהקה שהן אוהבות.

זה נקרא ספאם. זה באמת נקרא ספאם.

קללות ותוכן מיני? האם זה בסדר וצריך לתת לזה להמשיך?
ואיזו מסכנות הילדות שכותבות שלוש עשר וחצי מילים, ש-99% מתוכן הן "לא הארררריי השמעקסייייי שלייייי!!!!!11אחד1!!

נכון, רק עליהן צריך לחשוב כי הכי חשוב באתר הסיפורים להספים… זה המוטו של האתר!

ולא צריך להתחשב בקוראים ותיקים, שממציאים דברים חדשים ויושבים שעות רק בשביל לכתוב פרק אחד מושקע באמת, והם לא מקבלים אף תגובה או אף עידוד…

זה למה אנחנו כועסים זה למה.

ליחצ"ן סיפורים? אם כך הדבר, יש לבחור כותרת אחידה לכל הסיפורים:

"לווואאאאיי וההאאריי השמעעהאהקסים שלי פרק 1094435894350943850943"

29/05/2013 12:10

הצטרפתי לאתר רק לפני כמה ימים אבל עדיין, יש פה אנשים שבאמת אוהבים לכתוב ובאמת מוכשרים בזה ויש את אלו שחולקות איתנו פנטזיות סגנון זאיין-נייל-ג'סטין על בן אדם שהן לא באמת מכירות ולא יודע שהן קיימות..

29/05/2013 14:42

אני מאוד מסכימה איתך!
יש גבול לסיפורים על וואן דירקשן, אין לי בעיה שיהיו פה ושם, אבל זה כבר חצה את כל הגבולות,
יש פה באתר סיפורים עם כותרות מעניינות וכל הביאוס שמגלים שזה קשור לוואן די באיזושהי צורה,
כבר נמאס!
אני אישית מעדיפה סיפורים שלא קשור לאיזושהי להקה מתמסחרת.

04/06/2013 08:30

קרן יקרה, אני מרגישה כמוך.
עברו כבר יותר משנתיים מאז שאני באתר (עוד מעט שלוש), ואני התאכזבתי…
בנוסף גם כל המשתמשות ה"וותיקות" פרשו.
אבל לכל דבר טוב יש סוף, כמו שאומרים.
אני מקווה שיהיה טוב, ואת לא צריכה להתעצבן מזה. זה יחלוף…

04/06/2013 11:58

וואי אני מבינה את ההרגשה.
אני באתר כמה .. שלושה ימים?
וכל הזמן אני רואה רק וואן דירקשן בצד. ומה שלא וואן דירקשן זה סיפורים של
"עומר בא אליי ונישק אותי (: אוי כפרה עליו כל בת הייתה מתה שהוא יהיה חבר שלה"
וזה באמת מעצבן אותי ><
כאילו, לפחות תנסו לכתוב עלילה ;-;

21/06/2013 09:42

אני ממש מסכימה!
זה לא שיש לי משהו נגד וואן דיירקשיין או נגד המעריצות- אני רק אומרת שזה לא בסדר שהתלבשתן על האתר כאילו הוא אתר מעריצים לוואן די. אם תיכנסו לסיפורי מפורסמים תיראו שמשהו כמו 74% משם זה על וואן דיירקשיין!! ויש פה ילדים שבאו לכתוב ולקרוא סיפוריםרציניים, בלי סמיילים, חמש שורות לפרק, מלא שגיאות כתיב וכ'ו. אני לא אצטט כי לדעתי זה ממש מעליב, אבל אני כן אומר שיש המון סימני קריאה וסמיילים וגם אם הסיפור מעניים אי אפשר לקרוא! אנחנו לא מגרשים אתכם מהאתר, אנחנו רק אומרים שאם אתן רוצות יש המון פורומים לוואן די שיהיו לכן שם אפילו עוד יותר תגובות, ופה אפשר לכתוב סיפורים שהם לא על וואן דיירקשיין..

26/07/2013 15:32

אישית אני מבינה אותך כי אני רושמת סיפור עליהם שהוא כבר בעונה השנייה שלו ותוך דקה חמש תגובות לפחות ודירוג
אך זה פוגע בסיפורים האחרים שלי שלא קשורים אליהם וזה גם פוגע בי אישית
הדיירקשנים/ות השתלטו פה על הכל וזה נהיה מוגזם
כן נכון גמאני כותבת עליהם סיפור אך אני גומרת אותו עוד מעט כי זה פשוט פוגעני שמתייחסים רק לסיפורים שכן עליהם!!

21/08/2013 14:11

אישית אני מבינה אותך כי אני רושמת סיפור עליהם שהוא כבר בעונה השנייה שלו ותוך דקה חמש תגובות לפחות ודירוג
אך זה פוגע בסיפורים האחרים שלי שלא קשורים אליהם וזה גם פוגע בי אישית
הדיירקשנים/ות השתלטו פה על הכל וזה נהיה מוגזם
כן נכון גמאני כותבת עליהם סיפור אך אני גומרת אותו עוד מעט כי זה פשוט פוגעני שמתייחסים רק לסיפורים שכן עליהם!!

21/08/2013 14:11

אישית אני מבינה אותך כי אני רושמת סיפור עליהם שהוא כבר בעונה השנייה שלו ותוך דקה חמש תגובות לפחות ודירוג
אך זה פוגע בסיפורים האחרים שלי שלא קשורים אליהם וזה גם פוגע בי אישית
הדיירקשנים/ות השתלטו פה על הכל וזה נהיה מוגזם
כן נכון גמאני כותבת עליהם סיפור אך אני גומרת אותו עוד מעט כי זה פשוט פוגעני שמתייחסים רק לסיפורים שכן עליהם!!

21/08/2013 14:11

אני חושבת שאת צודקת!! אני דירקשנית וכתבתי פה כבר כמה וכמה סיפורים… (יש לי כמה משתמשים) אני חיפשתי בלוגים על וואן די מיוחדים לסיפורים ומצאתי את האתר הזה… אם תביאו לי קישור לבלוג אני ימחק את הסיפורים שלי מפה ואכתוב בבלוג אבל לבנתיים… סליחה..

21/08/2013 19:10

תקשיבו אם בא לכן תנסו לקרוא את הסיפור שלי ותגידו לי אם זה ספאם.. אני מנסה לכתוב בצורה שהייתה יכולה להתאים לספר… אני רק בת 12 אז לא בטוח שאני מצליחה… ואם יש לכן כח תגיבו לי מה כדיי לי לשפר בסיפור… אני לא כותבת בריבוי אותיות.. אני חושבת שזה טיפשי..

21/08/2013 19:15

ואני מודעת למה שקרה בסוף פרק 2…

22/08/2013 09:43

אני כלכך בעדך! אני לא מחשיבה את עצמי לוותיקה (אני רק שנה באתר) אבל אני זוכרת, אולי אפילו קצת, שהאתר הזה לא היה מקום לפנטזיות מיניות לגבי חברי וואן דיירקשן!
כמות הסיפורים עליהם, ורמת הסיפורים, פשוט כלכך הורידה לי את ההערכה לגבי הדיירקשניות!! אני יודעת מה זה הערצה כי אני סלינטורית, אבל עובדה שאין לי סיפור אחד על סלינה!!!!
אני כלכך משקיעה בכל פרק, ומנסה שיהיה ארוך, ומענין, ומותח, ואז מקבלת תגובה אחת…
אני מסתכלת פה על סיפורים של אנשים, סיפורים מדהימים של כותבים מדהימים! שפשוט הסיפורים שלהם נעלמים מול כל ה'וואנשוטים' או 'דמייני' על חברי הלהקה!! עם אתן רוצות לדמיין דברים תדמיינו אותם בלילה במיטה!!! ולא מול הרבה אנשים שבסך הכל רוצים סיפורים איכותיים ותגובות על הסיפורים שלהם!!!
לי היה כלכך הרבה זמן שלסיפורים שלי פשוט היה אפס תגובות.. כלכך הרבה מהסיפורים שלי, יותר מחצי! ואז פרשתי וחזרתי לא מזמן, וקיבלתי תגובה אחת או שתיים במזל..
אני לא אומרת שאתן חייבות להפסיק לכתוב, אני פשוט חושבת שבמקום לדמיין לעצמך עולם מלא פנטזיה מינית לגבי חברי להקה שלא יודעים שאת קיימת!
תכתבו על פיות,דרקונים, מפלצות, מכשפות, הכל!!! תדמיינו קצת!!!

25/08/2013 07:02

אני לא ממש ותיקה (מחר אני שישה חודשים באתר…) אז אני לא יודעת מה היה פה פעם…
יש לי די הרבה סיפורים (190 ליתר דיוק) ומתוחם סיפור אחד שאני כותבת עכשיו על 1d אני לא יודעת איך היה פה פעם אבל טוב לי פה עכשיו…

25/08/2013 07:10

אני מסכים איתך בלי ספק, אם כי אני יותר בשדה המד"ב. כבר אין כמעט סיפורים טובים באמת באתר הזה ואני מתגעגע לשנים עברו, בהן יכולת להיכנס הנה ולראות את הסיפורים הטובים של החברים שלך מתפרסמים בנחת, מדי פעם בהמשכים ומדי פעם לא. אני באופן אישי אדם די פחדן, ולכן אני צריך אנשים כמוך שיעמדו מול כל הפאנפיקים חסרי התועלת שפשוט מתנחלים פה בכל פינה.
אני גאה בך.
בכבוד רב (ובהערצה נדהמת),
אינטלקטואל חביב.

10/11/2013 13:16
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך