ששש...זה סוד
קצת פסימיות לא הרגה אף אחד

הסוף של האגדות

ששש...זה סוד 29/09/2016 808 צפיות 11 תגובות
קצת פסימיות לא הרגה אף אחד

העולם שגדלתי על פיו הוא לא העולם בו אני חיה עכשיו.
פיות השיניים מתו,
אין נסיכים שיצילו נסיכות מדרקונים,
הנשיקה ליפהפייה הנרדמת לעולם לא תגיע,
זה כבר לא תפוח אחד שמורעל,
וזאת בכלל לא נעל זכוכית כמו שחשבתי.

ומה אם אמרתי לכן שסינדרלה עדיין מנקה ובוכה? ועצוב לה על הנסיך שאהבה שבמקום אהבה להעניק מכות הוא מרביץ.
היפהפייה הנרדמת התעוררה ומתפללת שמישהו יחזיר אותה לישון.
שלגיה גדלה והזדקנה כך שהנסיך שלה בחר נערה צעירה ויפה ממנה.
היפה והחיה הפסיקו לרקוד בתשוקה ובמקום זאת היא בוכה בחדרה על חייה שנלקחו במרמה.
ובזמן שכל הנסיכות גדלו והתבגרו, ארמונות נפלו וחומות התמוטטו. מה עוד יכול לחזור להיות כשהיה?
לאן החלומות נעלמו? ולמה הכאב נשאר?
ובינתיים בעולם אחר לגמרי פיטר פן הבין הכל כבר בגיל צעיר. עולם של מבוגרים זה עולם ללא חיים.


תגובות (11)

"(איפה) [לאן] החלומות נעלמו?"

פינוקיו עבר ניתוח להסרת האף, וכעת הוא פוליטיקאי.
רומפלשטילצכען (עוץ לי גוץ לי עפ"י המקור הגרמני) הוא ברוקר, שהפך את זהב המשקיעים לקש.
הארנב עם השעון הרג את הזמן, ומת משעמום.
דובוני אכפת לי בתגובה: "לא אכפת לנו".

עצוב לקרוא, ומסתבר שפסימיות היא מקצוע.
האגדות חשובות לנפש. ברור לכל כי אלו רק סיפורים, אך המסרים והערכים הם העיקר. 'פיטר פן' המודרני (מייקל ג'קסון) כבר מת, כיוון שניסה בלא חכמה יתרה להישאר צעיר. דווקא מחר ילוו כל מנהיגי העולם את ה'צעיר לנצח'.
ציטוט של האופטימיסט הנצחי, שמעון פרס: פסימיסטים ואופטימיסטים מתים באותו האופן, הם רק חיים אחרת.

תנו לחיות!! חיות.

29/09/2016 22:35

    הרגע שהתגובה יותר טובה מהקטע, מדהים. אהבתי ממש!
    ואתקן תודה:)

    29/09/2016 23:01

ממש ממש אהבתי:)

29/09/2016 23:31

הרומנטיקן מתעורר ליום רומנטי, האופטימי מתעורר ליום מלא אפשרויות, והפסימי להפתעתו, מתעורר

29/09/2016 23:33

קשה להתבגר.
אלו הם הסיפורים שנספר לילדינו כדי שיהיה להם קצת תקווה.
לכן, אנחנו תמיד נשאיר את הדלת פתוחה לאליהו הנביא אם יחליט להפתיע ולהגיע.

שנה טובה :)

30/09/2016 08:39

את באמת כל כך פסימית או שזה היה רק רגע של להוציא את זה? כואב לי לשמוע את זה ממך פשוט…

27/02/2017 00:54

    אני בן אדם מאוד אופטימי בסופו של דבר, אני מסתכלת תמיד קדימה ואומרת שיהיה בסדר. הקטעים הכי טובים שאני כותבת הם כשאני עצובה ומדוכאת, זה נקודת החיבור שלי לכתיבה. אז הקטעים האלה נכתבים בתקופה כזו וזה מייצג אותי כבן אדם מאוד פסימי אני מבינה, אבל לא.
    סך הכל הפסימיות שלי על הדף היא דרך הפורקן שלי כדי לפנות מקום לאופטימיות שלי.
    שמחה ששאלת:)
    ומקווה שאהבת

    24/04/2017 00:13

אבל הכתיבה שלך סוחפת וברמה גבוהה עם התחכום הלא ייאמן שבה

27/02/2017 00:54

נהדר

01/02/2018 08:37
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך