לופה
מה מה מה לופה מה

הסיפור על הילד שחי בגלגל ענק

לופה 27/03/2016 730 צפיות 2 תגובות
מה מה מה לופה מה

על הילד שחי
בגלגל ענק

היה ילד שחי בגלגל ענק, אם זה לא ברור מהכותרת.
והילד הזה לא היה ענק, הוא היה די קטן בסך הכול, נכנס יפה בתא הקטן, תא מספר שלוש, בגלגל הענק.
והגלגל עצמו לא היה כזה ענק, הוא היה די קטן בעצם, קטן יחסית לגלגל ענק, ענק יחסית לילד.
ובכל לילה היה הילד מטפס גבוה למעלה, נוגע בירח ולוקח כוכב, שיהיה לו אור בחשיכה.
ובכול בוקר היה הילד מטפס נמוך למטה, בורח עם הדובי שהיה כל עולמו אל המתקן אליו אף אחד לא בא.
ובלילה אחד, החליט הילד, במקום לטפס למעלה, הוא יטפס למטה ויראה איזה פלא, גן שעשועים בחשיכה.
והבית רדוף הרוחות היה פתאום הרבה יותר מפחיד, ורכבת ההרים שלא פעלה הייתה מפחידה להחריד.
הדוכנים מלאי הצעצועים היו סגורים וכל כך מפתים,
שהילד שילם עשרה שקלים לאף האחד שעמד שם רק בשביל לזרוק כדור על פחיות שימורים.
הוא לא הצליח אבל לא היה מי שיאמר זאת, והילד שחי בגלגל הענק לקח לו מה שבא לו.
הוא לקח לו ארוחה, כזאת שומנית, ולקח מזכרות אינספור.
וכשהגיע הבוקר היה הילד מאושר וטוב לב ופתאום, הבין שאין לו איך לטפס חזרה לגלגל הענק, עם כל הדברים שהיו לו ביד, ומאז חי הילד בפחד, מתחבא בין מתקן למתקן, לא רוצה שיקחו את מה ששלו, לא מוכן לוותר על אף פעם.


תגובות (2)

(לא מוכן לוותר על אף פעם- זה לא 'על אף אחד' ?)
האמת שיש בזה משהו חמוד ויפה… קצת פחות התחברתי (בלי להעליב) אבל באמת שיש משהו בסיפור.. אשרייך =]

29/03/2016 20:34

    תודה רבה :) זה בסדר לא להתחבר, לא נעלבתי בכלל

    29/03/2016 21:59
סיפורים נוספים שיעניינו אותך