הפכנו את העולם שלנו לגהנום

מיכל11 26/06/2012 872 צפיות 11 תגובות

נימאס לי לשמוע אנשים אומרים שהם מפגרים,
נימאס לי לשמוע אותם אומרים שהם טיפשים ואז לראות ציונים גבוהים.
נימאס לי לשמוע אנשים אומרים שהחברים שלהם שונאים אותם ולדעת שזה לא נכון.
נימאס לי לשמוע אנשים מדברים על החיים ומספרים ומפרטים,
ואז יום אחד לגלות ששום דבר מזה לא נכון.
שזה היה איזה שקר מלוכלך רק בגלל שיש דברים מסוימים שהם רוצים.
נימאס לי לדעת שיש כול כך הרבה דברים בחיינו שאנחנו לא מעריכים.
קיבלת רק 80 במבחן, אז מה??
יש אנשים שהיו רוצים רק את היכולות ללמוד (שלא נדבר על להצליח)
היה לי ריב מטופש עם מישהו שאני בכלל לא מכיר באמת, אז מה??
יש אנשים שהיו רוצים רק את היכולת לדבר.
הלכתי הביתה ורבתי עם אמא שלי בגלל שהיא לא נתנה לי את מה שרציתי, אז מה??
יש אנשים שהיו רוצים רק אמא.
נימאס לי שכולנו חיים בעולם בוא אנחנו חושבים רק על עצמינו,
יכולים לראות את הטוב רק אם הוא מצוין.
תראו באיזה עולם אנחנו חיים,אני כבר בכלל לא בטוחה שאפשר לקרוא לזה עולם,
הפחנו את העולם שלנו לגהנום.
אני בטוחה שכול מי שקורא את זה מבין בדיוק למה אני מתכוונת, לכול אחד עולה לפחות דוגמה אחת לראש. תחשבו על זה, תהיו כנים עם עצמכם לשם שינוי.
היום אני הבנתי שאני קמה בבוקר לעולם רע, אפילו לגהנום…


תגובות (11)

כתיבה ממש יפה! אהבתי את נקודת המבט.. לפעמים באמת יש רגעים קשים אבל אממ.. לקרוא לעולם "גיהנום?" אני לא יודעת אבל יש לציין כי את צודקת וזה לפעמים באמת נראה ככה.

26/06/2012 13:12

לצערי הרב אני מסכימה איתך כמעט בכל מה שכתבת אבל לא הייתי מקצינה את המצב עד כדי כך לכנות שהעולם "גיהנום" אכן יש אנשים שמשקרים, שמעליבים, שאוהבים לתקוע מקלות ברגליים שאוהבים להתנשא ולזלזל לחלשים מהם –

כן הכל נכון אך מאחר ואין עולם אחר כולנו חיים באותו עולם אז בואי ננסה לשנות משהו לשוחח עם החברים הקרובים עם המשפחה עם מי שאנו אוהבים ומוקירים ואולי ונשנה את העולם ב- % 1
אז השגנו את המטרה

וסליחה שלא התייחסתי לעצם הכתיבה שהיא פשוט מושלמת ♥♥

ממני בקי

26/06/2012 13:45

יואו,כשאת אומרת את זה אז זה גורם לי לחשוב באמת על כל מני סיטואציות,ו.. את בהחלט צודקת! אנחנו מפונקים חסרי תקנה!
אנחנו צריכים רק להודות לאלוקים על כל שניה ושניה -ובמקום זה כל מה שאנחנו עושים זה להתלונן! לקרוא לחיים המושלמים שלנו חרא כי המחשב נהרס ( פככ,אני מדברת בשם עצמי!) .
את ממש צודקת! בעזרת ה' נילמד להבא כיצד להתנהג,
תודה על ההערה/הארה!
:)

26/06/2012 16:02
.

nice…
מזכיר לי קצת את העובדה שאצלי בחדר חם כמו בגיהנום!
אבל שכחת דבר אחד: יש אנשים שאין להם בעיה עם זה.

26/06/2012 22:02

תודה לכולם!
לא ממש הבנתי, יש אנשים שאין להם בעיה עם מה?

26/06/2012 23:19

יששששששש!!!!
סוף סוף מישהי מסכימה איתי!! חי..חי..
אני אומרת בכל הזדמנות ש" חיים בזבל!"
תפסיקו להיות אופטימיים, זה המצב!!!!
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח….

26/06/2012 23:57

אני כל כך מבינה אותך…
גם לי יוצא לחשוב על זה.
אנשים תמיד מסתכלים על חצי הכוס הריקה, לא מעריכים שום דבר טוב שיש להם בחיים ותמיד מתלוננים. החיים יפים, צריך להבין את זה.
זה לא ממש גהינום…אבל העולם הופך להיות ביקורתי יותר ופחות מעריכים אותו.
הכתיבה שלך מצויינת והצלחת להעביר את נקודת המבט שלך בצורה מוצלחת ביותר :)
תמשיכי לכתוב…

27/06/2012 02:16

כל מילה ומילה ממה שכתבת נכונה.אתה ממש צודק.אנשים פשוט לא מבינים את מהות החיים והם רק רוצים יותר ויותר.אך חוץ מזה,הכתיבה שלך מעולה,ואני מחכה לסיפורים הבאים שלך :)

27/06/2012 07:02

תודה לכולם!
ואופיר אני בת. כתבת אתה.

27/06/2012 07:10

היי מיכל, השיר שלך ממש הראה לי דרך חדשה להסתכל על העולם, דרך שעוד לא ראיתי בעבר.
אני מסכימה איתך, כל האנשים האלו, שמתלוננים ובכל לא רואים מה יש להם… הם מעצבנים, הם לא מוכנים להבין שיש להם יותר משיש לאחרים. וזה מעצבן.
כמעט כל מילה בשיר שלך נכונה. למה כמעט? כי אני חושבת שלפעמים יש גם את האנשים הטובים, האנשים שמצליחים איכשהו, בכל הבלגן של העולם, לסדר לנו כמה דברים. לעשות שהדברים יראו קצת טוב יותר.
הכתיבה שלך מדהימה, יש לך כישרון אדיר. תמשיכי לכתוב בצורה טובה כזאת :)

28/06/2012 04:01

את כל כך צודקת אנשים פשוט לא מעריכים את מה שיש להם!
אני למדתי באמת להסתכל על חצי הכוס המלאה מאז שהצטרפתי ל"כנפיים של קרמבו" והכרתי ילדים מדהימים שאולי הם נחשבים מיוחדים אבל הם בדיוק כמו כולנו רק דבר אחד אחר אצלם הם מסתכלים על מה שיש ונהנים מכל רגע שהם יכולים ולא כל היום מתלוננים ומבזבזים את הזמן הכי יפה בחייהם על למה אני כזה ולמה לי קשה.
http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9B%D7%A0%D7%A4%D7%99%D7%99%D7%9D_%D7%A9%D7%9C_%D7%A7%D7%A8%D7%9E%D7%91%D7%95 (למי שרוצה לדעת עוד..)

06/07/2012 02:31
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך