Colorful Magic
אז, אני מנסה לצאת מהמחסום, אני חושבת שזה התקדם קצת ^^ -לולי

השדון הקטן.

Colorful Magic 26/06/2014 738 צפיות 2 תגובות
אז, אני מנסה לצאת מהמחסום, אני חושבת שזה התקדם קצת ^^ -לולי

אני כבר לא מרגישה את זה יותר.
"אני לא יכולה להפסיק! אני לא יכולה!" אני יושבת שפופה, רגליי צמודות אל חזי ומצחי מונח על ברכיי בייאוש.
טיפות קטנות זורמות על לחיי הסמוקות, נופלות בחן על רגליי הערומות.
"תנסי." הוא אומר, השדון הקטן. הוא עומד מולי, מסתובב סביבי כמה שניתן. אחרי הכל, אני צמודה למקום בו הקיר נפגש עם הקיר השני. האור הלבן קורן ממנו, למרות שאין בו אפילו נקודה לבנה אחת.
"אני לא יכולה…" אני אומרת, מנסה לשמור על הדמעות.
הן יקרות מידי מכדי להתבזבז כך, טיפשה.
"תנסי." הוא אומר, אני אפילו לא מסתכלת עליו. אני מושכת באף. פעם, פעמיים, שלוש.
"תנסי!" הוא צועק, אני פולטת בטעות קול יפחה קטנה.
סליחה.
"תנסי אמרתי לך!" הוא מתקרב אליי, מוכן לטלטל אותי חזרה אל העולם.
"אבל אני לא יכולה!" ידיו עוברות דרכי. הוא מנסה ומנסה ומנסה, אך בכל פעם ידיו רק פוגעות בקיר.
אני כבר לא מרגישה את זה יותר.
"את יכולה!"
לא.
אף פעם לא הבנתי לאן הוא מביט, אך הרגשתי תמיד איך עיניו השחורות לחלוטין נחות עליי.
אני מרימה את פניי.
"החליפה שלך," – אני מושכת באפי – "היא… נחמדה," אני פולטת עוד יפחה וראשי מתמוטט חזרה על ברכיי.
"תודה." הוא אומר, השדון הקטן. הוא מעביר את כף ידו על כתפי וממשיך למטה.
"אני אפילו לא מרגישה את זה." הוא מנתק את ידו ממני וממשיך לסבוב סביבי, לפזר את אורו הלבן שלא אופייני לו בכלל.
הערפל חודר מידי פעם, אבל הוא תופס אותו בזמן. לפני שהוא מגיע אליי.
הערפל הכהה יוצא ממני ולא מחוץ לבועה שהוא מנסה ליצור. אם עוד ערפל יגע בי, זה לא ישנה כי הוא כבר מלא בי. ממלא את אבריי. הוא יוצא מפי כל פעם שאני נושמת, או משתעלת, או פותחת אותו בכלל.
אבל זה באמת לא משנה, כי אני כבר לא מרגישה את זה.
אני כבר לא מרגישה כלום.


תגובות (2)

לאהבנתי הרבה. אבל באופן לא מפתיע לחלוטין אהבתי. אני מתה על סיפורים שכתובים טוב,עם תוכן לא ברור שאומר…
אני אדם מוכשר, נסו להבין מה כתבתי.

26/06/2014 22:55

    מצטערת להרוס לך, אבל זה אומר בדיוק ההפך
    ולא שמתי לב לזה שזה לא ברור, כי הבנתי הכל ושכחתי לציין פרט XD (באקה)
    אבל אני גם אוהבת את זה יותר ככה

    26/06/2014 23:34
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך