חייכנית
אם חשבתי שפעם ידעתי מה זאת אהבה... הבנתי שטעיתי.... רק עכשיו אני בטוחה שאני חווה אותה, ומקווה שהיא לא תברח לי....

זאת אהבה

חייכנית 12/03/2013 703 צפיות 3 תגובות
אם חשבתי שפעם ידעתי מה זאת אהבה... הבנתי שטעיתי.... רק עכשיו אני בטוחה שאני חווה אותה, ומקווה שהיא לא תברח לי....

ראיתי אותך. כן, ראיתי. עמדת שם והסתכלת עליי. עיניים שפעם הסתכלו אליי באהבה, היום הסתכלו עליי כאל זרה.
לו רק הייתי מבינה מה עשיתי, לו רק היית אומר לי היכן טעיתי, היית יודע כמה אני מצטערת…
אהבת אותי ברוך, שמרת עליי כגוזל קטן וחסר הגנה, הצחקת אותי כשהייתי עצובה, גרמת לי להבין שאני שלך.
יש לך לב כל כך גדול, שלפעמים אני שואלת את עצמי למה זה מגיע לי בכלל? מאיפה פתאום הגיע אליי המזל? איך יכול להיות שאדם כמוני,
שעשה כל כך הרבה טעויות, יקבל בן אדם מדהים כל כך, שהטעות היחידה שעשה היא לאהוב אותי?….
יושבת לי לבד כל כך הרבה לילות, חושבת לאן פניי מועדות… העתיד כל כך מסתורי ולא ברור, ופתאום באת אתה והראית לי את הדרך הנכונה,
את הדרך בה אני רוצה ללכת, הדרך אליך, הדרך איתך…
מנסה לדמיין את עצמי בלעדיך ולא מצליחה, אני מרגישה שאתה משלים אותי בצורה כל כך מושלמת, שאני לא מאמינה שאי פעם היינו שני חלקים נפרדים,
משוטטים בעולם, מחפשים אהבה, מחפשים נחמה, מחפשים קצת שלווה…
אתה האור שלי, אתה האושר שלי, אתה החיוך שלי, אתה השמחה שלי, אתה המקום הבטוח שלי, אתה במחשבות שלי, אתה במילים שלי,
אתה ברגשות שלי, אתה האהבה שלי…
24 שעות, 7 ימים בשבוע, 60 דקות בשעה, 60 שניות בדקה… אתה אצלי בראש כל שנייה.
עוצמת עיניים ורואה את דמותך, חולמת רק עליך, חושבת רק עליך, מתגעגעת רק אליך. כנראה שאני גם אוהבת רק אותך….
אני יודעת שלא תפגע בי לעולם. אני יודעת שאתה אוהב אותי. אני מקווה….
אני יודעת שאין מי שיגן עליי יותר ממך, מי שישמור עליי יותר ממך…
אני מקווה שתסלח לי בגלל כל הדברים הטובים שעשיתי, ולא תשכח אותי בגלל טעות אחת קטנה…


תגובות (3)

מדהים. כל כך מדהים פשוט

01/05/2013 08:56

תודה! אני ממש שמחה שאהבת!

11/05/2013 07:17

מהמם!

11/07/2013 14:52
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך