SiporSipor
#grayDay

חומות של תקווה

SiporSipor 10/04/2016 632 צפיות תגובה אחת
#grayDay

הם רצים אל האוטובוס הירוק, העמוס למחצה , הוא ובן דודו .
הוא מטפס בכבדות את מדרגות האוטובוס , נשימות כבדות וקצרות נפלטות מבין שפתיו היבשות , הוא מלקק אותן באיטיות ומביט אחריו , מתוח מעט . בן דודו עולה אחריו , מסמן לו להתקדם פנימה אל תוך ליבו של האוטובוס ולתפוס מקום.
הוא פוסע אל מקום פנוי שאיתר בצידו של האוטובוס , פעימות ליבו מואצות עם כול צעד שהוא עושה לעבר המושב הריק . הוא מביט אנה ואנה אחוז אימה טהורה .
במבטו המפוחד הוא מחפש אחר בן דודו שפניו כבר לא נראים בין הפרצופים שממלאים את האוטובוס , הוא יודע שהוא שם, איפה שהוא מקדימה .
במבט מהיר לאחור הוא מגלה אישה בהיריון , לצידה יושב ילד , אולי בן עשר . מצידו השני יושבות כמה נערות , אולי בגילו , אולי פחות .
זיעה קרה מבצבצת במורד גבו , ידו רועדת מעט והוא מרגיש שהנה , עוד רגע הוא מאבד את הכרתו .
מהקצה האחר של האוטובוס , בן דודו מרים את עיניו ממסך הנייד שלו ומחפש אחר מבטו , בן דודו מסמן לו משהו בראשו ומתקדם לעברו מהנהן אליו שוב , ומלמל אל תוך האוזן שלו בלחישה . השיערות שעל צווארו סומרות , הוא מהנהן , מאשר שקיבל את המסר .
ידו הרועדת מטיילת במורד רגלו , אל הקרסול, ובין הג'ינס לגרב . הוא סופר עד עשר ובין רגע הוא נעמד כשלצידו בן דודו ושניהם עם סכינים בידיהם . הם צועקים בגרון ניחר ותוך מספר שניות מתחילים לדקור כול מה שנקרה בדרכם . בן דודו דוקר קשיש – הקשיש מתמוטט על רצפת האוטובוס . הוא דוקר נערה , היא צורחת ומנסה לברוח . המולה מתחילה .
הוא דוקר ודוקר , בעיניים עצומות . הוא דוקר ושומע את להב הסכין מפצפצת גולגולת של ילד . רגע אחר כך הוא קורע את בשרה של האישה בהיריון ועל ידו ניתז זרם חמים של דם. הוא צורח שוב , בכול הכוח שיש לו . שניות חולפות , דלתות האוטובוס נפתחות , אנשים נוטשים את האוטובוס . רצים החוצה אחוזי טירוף ובעתה . צרחות נשמעות , הוא פוקח עיניים ומולו מכול עבר, מוטלים על הכיסאות אנשים מדממים , מתחננים על חייהם . צרחות מצמררות בוקעות מגרונם . אך הוא בשלו . במבט מטורף , הוא מניף שוב את הסכין , מתכוון לדקור את אחת הנערות שלא הצליחה להימלט בזמן , אך לפני שהוא מספיק לעשות זאת – הוא שומע ירייה ואת בן דודו קורא בשמו .
הוא מביט לאחור אחוז אימה , ועל רצפת האוטובוס שוכב בן דודו מתבוסס בדמו , עינייו פעורות וקפואות .
לפתע, כאב אדיר מפלח את גבו ומתפשט אט אט בתוכו , ריאותיו מתפוצצות. הסכין נשמטת מידו , הוא מתמוטט על אחד המושבים , מחרחר ועינייו מלאות דם .
כאב, ואחר כך אלחוש ורגע לפני , הוא נזכר בדבריו של אביו .

הבתולות .

אל אקצה .

אללה .

חייו בגן עדן .

חיוך דק נמתח על שפתייו , כי הנה גם הוא מתבוסס בדמו למען אל אקצה .
הוא בדרך אל אללה , אל הבתולות, הוא בדרך אל גן העדן . גן העדן האין סופי.


תגובות (1)

זה נוראי, באמת. המחשבה שדברים כאלה קורים במציאות רק בגלל אמונה טיפשית כזאת (למרות שקשה לי מאוד להאמין שהם מבצעים פיגועים רק בשביל אללה והבתולות) גורמת לי לבחילה.
משקף את המציאות של היום (כתיבה טובה עד כמה שאפשר להגיד את זה ככה)

11/04/2016 18:07
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך