כל הדמויות והשמות שונו אבל בעצם זה היה החלום.. תעזרו לי ? בבקשה?

חלומות

12/01/2013 617 צפיות תגובה אחת
כל הדמויות והשמות שונו אבל בעצם זה היה החלום.. תעזרו לי ? בבקשה?

"בואי-בואי ליה, בואי!" צחקה מור. "אני באה אני באה. לאן אנחנו הולכות?" שאלתי. "אנחנו הולכות להנות!" אמרה מור. הכל היה בהיר ומסנוור ובצבעים נורא שמחים. לפתע הכל השתנה, רעמים וברקים הבזיקו, והכל נהיה חשוך ותעשייתי. העולם התחיל להסתובב והכל התמלא בעשן שחור. הריאות שלי התחילו להתכווץ והעולם החשיך סביבי. "בואי לי בואי!" הקול של מור התחיל להתעוות, והדמות שלה צמחה והתכהתה. הקווים החלו לרקד וכתמים שחורים ריצדו מול העיניים שלי. "קדימה ליה, הוא לא יחכה לנצח" אמרה וציחקקה ורקדה מולי. "אני,אני באה,איפה את???" צרחתי. אבל לשווא, מור נעלמה והשאירה אותי לגמרי לבד,בחשיכה. "ליה הקטנה שלנו ליה הקטנה. ליה הקטנה אבודה בחשיכה. ליה הקטנה שלנו לאן את הולכת? בואי תשחקי איתנו" שרו שתי ילדות קטנות ומשכו אותי מהאפילה. "אבל אני לא רוצה ללכת" צעקתי. אבל הם משכו אותי עד שוויתרתי. פתאום הופיע ילד, בערך בגיל שלי, אבל הפנים שלו השתנו כל הזמן "לאן את הולכת? לאן את הולכת? תישארי איתי" הוא צעק. הפחד כמעט הכריע אותי, פעימות ליבי החרישו את אוזניי. רצתי לכל מקום ולשום מקום, ולא הצלחתי לעצור.


תגובות (1)

החלום עוסק בקרובים אלייך? יכל להיות שאלו אנשים שאת סומכת עליהם, אבל פוחדת להיפגע מהם. או ההפך, אנשים שאת לא סומכת עליהם. צריך לזכור שחלום הוא בסה"כ התת-מודע שמעלה מחשבות וזיכרונות שהדחקת במשך היום. לפעמים זה מאוד מבלבל (מנסיון) ולא נכון, כי אלה השתקפויות מועצמות של מחשבות מודחקות או לא מודעות שמתערבבות ועושות בלגאן ומתבטאות במה שנקרא "חלום" העיקר להירגע ולזכור שזה – בסה"כ חלום…

12/01/2013 10:53
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך