טקס האוסקר ופינת התרבות.

בס"ד
בטקס השנתי של בחירת המדינה הכי מטומטמת שיש, נבחרו השנה למרבה ההפתעה שתי מדינות. לאחר טקס מותח ומורט עצבים בו התמודדו מיטב המדינות על פרס הטמטום זכו לבסוף ברזיל וטורקיה במקומות הראשונים. הטקס נערך כמידי שנה באותו בניין בו נערך טקס האוסקר הידוע. ברזיל וטורקיה עלו ביחד לדוכן המנצחות, ושם קיבלו המדינות את פרס הטמטום מידיי המדינה המטומטמת של השנה שעברה הריי היא סין.
בנאום מרגש עד דמעות הסבירו שתי המדינות (טורקיה בשמלת ערב שחורה, וברזיל בשמלת קיץ פרחונית ) מדוע הן גאות לקבל את הפרס ולהיות מטומטמות. הן גם הבטיחו שהן רוצות שלום עולמי והן מוכנות ליצור קשרים עם כל מי שמוגדרת כמדינה קיצונית, מופרעת ומסוכנת.

פינת תרבות.
באמריקה כמו באמריקה. בטקס מלכות היופי נבחרה מיס מישיגן רימה פאקיח אשר נולדה בדרום לבנון. בתגובה לזכייה מיהרו כל הסוכנויות לביטחון לאומי לעבור על רשימת המבוקשות שלהן ולהבין איך קרתה התקלה המביכה הזו. לאחר בירור הסתבר שמיס מישיגן רימה פאקיח לא נמצאת באף רשימת מבוקשות, יש לה אומנם תיק קטנצ'יק על גניבת מסטיקים בגיל 12 מחנות הממתקים של ג'ימס קרונציין שהינו אומנם ממוצא יהודי אבל לא הוכח עד היום שגניבת המסטיקים הייתה ממניעים לאומיים כלשהם. בקיצור ולעניין מאברוק לרימה פאקיח.


תגובות (2)

בסייד
סיפור נחמד ויפה מאוד אני אהב את הסיפורים שלך

28/01/2016 20:14

למה אתה מגיב לעצמך? חח אבל זה באמת סיפור נחמד ויפה

29/01/2016 01:59
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך