יופייה המוחלט התגלה אליי

גיא שמש 19/07/2021 223 צפיות אין תגובות

כשהלכתי לקנות ארטיק נכנסה בי מכונית. ראיתי כוכבים. לקחו אותי לבית-חולים והזריקו לי חומר ל-ורידים. שמעתי להקת רוק מנגנת ברקע, ולא יכולתי להפסיק לרצות לזיין אותך, יקירתי. גלגלתי את הביצים שלי כמו כדורי ביליארד על פני מסדרון בית-החולים. ירינו בברווזים במטווח. רוחות של אנשי רפאים נכנסו לי לעיניים והפריעו לי להתרכז. אחר כך הלכתי לחדר לנוח קצת. נופים של הרים וגאיות עברו לי מול העיניים. נתתי לעצמי לישון.

כשהתעוררתי היה קרנבל בבית החולים שלי. אנשים היו מחופשים לחוצנים ומאדימים. ראיתי את ג'ק המרטש וזונה מחופשת. התגלחתי במהירות ויצאתי לחגוג איתם. שתיתי בירה עד שראיתי פעמיים, וכנראה באמת דפקתי את הראש. נתנו לי בפטישי פלסטיק מצפצפים על הראש. התיזו עליי נייר רטוב. רקדתי עם כולם עד שראיתי כפול ארבע, ואז כנראה התעלפתי.

בראשי ראיתי רכבות חוצות את הרי הרוקי הגדולים. התעוררתי ונתתי לעצמי לזחול חזרה לחדר. בראשי כאב-ראש בגודל של בית. נכנסתי תחת השמיכה ואז ראיתי אותה. היא כנראה לא ראתה אותי. היא התפשטה לאט. היא הייתה יפהפייה. גופה לבן, ותלתלים צפופים ירדו על עורפה. אחר-כך עירומה לחלוטין היא התחילה לעטות על עצמה תחתונים ומכנסי ג'ינס, ואז חולצת טריקו על שדיה הזקורים.

הייתי באופוריה. ואז היא ראתה אותי מסתכל בה. היא הביטה בי רגע בבהלה, ואז יצאה מהחדר במהירות. אבל אני ידעתי כבר שהיופי המוחלט התגלה אליי. כך היה נעים יותר לשכב במיטה ולהיזכר בה. מוסיקה איטית עלתה בין החדרים, וכך עדיין מריח את ריח הבושם מגופה, הרהרתי במיטה.

עד שהחלטתי לקום. בחוץ ירד ברד כבד. מכה על האספלט, הלכתי לי לאט בתוך הברד. ואז ראיתי אותה. אותו יופי עירום. היא עמדה תחת סככה, רטובה עד עורה.

הלכתי אליה כשניצוצות בראשי, וקרבתי אליה. היא הביטה בי רגע ולא אמרה דבר. נגעתי בה והיא נרתעה. אמרתי לה שיופייה נופל רק מיופי השקיעה. היא ברחה ממני בתוך הברד ונשארתי שוב לבד.

עמדתי בתוך ים המים וראיתי אותה עוצרת מונית. נוסעת משם. זה העציב אותי מאוד. לקחתי גם אני מונית.

בדרכים מצאתי חזרה את נשמתי. השיר ברדיו היה בדיוק מה שצריך. השלטים חלפו לי מול העיניים. הרמזורים. היה גדול.

נכנסתי לפאב ששם רקדו זוגות של אנשים את ריקוד הטוויגי ולחצו ידיים. הזמנתי בירה להרוס לעצמי ת'ראש ושתיתי אותה בשלוק. עכשיו אני מוכן.

הצללים עשו פארטייה וראיתי דמויות קופצות לי מול העיניים. התמוטטתי על הרצפה. אנשים הרימו אותי והושיבו אותי על כיסא. שיכור לגמרי הייתי. כנראה הבירה הייתה חזקה מדי.

מישהי לחשה לי: "אתה רוצה לגעת בי? תגיד לי שאתה רוצה אותי. תגיד לי שאני יפה. תגיד לי שאני סקסית." היא נצמדה אליי ורצתה שארד לה לפני כולם. זה לא היה אני הטיפוס. אבל גיפפתי אותה עד שהתעלפה.

יצאתי החוצה. ירד גשם. מונית נעצרה ויצאה היופי העירומה שראיתי. היא עברה על פניי מבלי לראות אותי ונכנסה לפאב שממנו יצאתי. אני תפסתי פינה תחת סככה ונרדמתי.

נחש ניסה להכיש אותי. בעטתי בו לביוב.

התעוררתי וזכרתי ת'חלום על הנחש. אולי זה לא היה חלום, כי עמד שם חור הביוב.

נכנסתי חזרה לפאב. ראיתי שם משהו יפהפה. הבחורה בעלת היופי העירום רקדה עירומה על השולחן. הבנתי שהיא עובדת פה כחשפנית.

הבטתי בה איזה חצי שעה. הייתי קצת מבעוס שעכשיו כולם רואים אותה, אפילו שהם העריכו אותה לפי השטרות שדחפו לידה היפה.

חזרתי לבית-החולים.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך