לא יודע עם מישהו קורא את הסיפורים, אבל עם כן, אני אשמח לתגובות :)

יסמין (חלק 8)

26/10/2013 577 צפיות אין תגובות
לא יודע עם מישהו קורא את הסיפורים, אבל עם כן, אני אשמח לתגובות :)

"שלום גבר, יסמין נמצאת?" ניסיתי להבין של מי הקול הגברי, ואז נפל לי האסימון, גיא! ניגשתי לדלת "גיא, מה קורה?" בידיו היו ורד וקופסת שוקולד "אני מקווה שזה לא נדוש מידי?" חייכתי, "זה בסדר, בוא כנס" נכנסנו למטבח ויוליה הדליקה קומקום "אני הולכת להשכיב את לילי לישון, בוא ג'וש תעזור לי, הוא הבין את הרמז והלך בעקבות אימו. "שב, תה?" הוא נכנס והתיישב ליד השולחן, "אני אשמח" התיישבנו אחד מול השנייה והייתה לנו שיחה זורמת, הוא סיפר לי על עבודתו ועל הצלחותיו לתפוס מספר פושעים, אני סיפרתי לו על מה שקרה לי במלון לפני כמה שנים. צחקנו, הופתענו ולבסוף הוא הציע לי לצאת לסיבוב, הסכמתי.
"כנסי" הוא פתח לי את הדלת של מכוניתו ונכנסתי תוך כדי "תודה" וחיוך. הוא התניע ונסענו, הגענו לים והוא הוציא מגבת מהתא מטען והצביע לכיוון החול "בואי, נשב קצת" הוא פרס את המגבת והתיישבנו יחד, המשכנו בשיחתנו הזורמת והקשבתי טוב מאוד לסיפור שלו על הוריו שהתגרשו כשהיה קטן ואז לסיפור של הפרידה מחברתו הקודמת, בתגובה סיפרתי לו על איך שמצאתי את אימי, יוליה ועל איך שהתחברתי אליה והוא הסכים, הוא אמר שאנחנו נראות כמו חברות טובות ולא כמו אם ובת. הוא סיפר לי כמה בדיחות, החזרתי לו גם בכמה ושם זה התחיל, הוא ליטף את פני וחייך אלי, "את כל-כך יפה, אין פלא שחטפו אותך" השפלתי מבט "תודה רבה" הוא התקרב עלי ונשק לי, ידיו טילו על גבי ואני חיבקתי אותו, הנשיקה הייתה לוהטת,חמה,נחמדה וזה הדבר שהיה חסר לי להתחלת הרגעים החדשים בחיי, אחרי כל הבעיות והמהומות. אחרי הנשיקה, התחלנו לצחקק כמו זוג נערים מתבגרים, הצחקוק הפך לצחוק גדול ומתגלגל שאחרי שנרגענו חזרנו לעוד נשיקה סוערת ואחריה המשכנו לדבר עוד כמה דקות והוא הציע שיסיע אותי לבית ומחר הוא יאסוף אותי לסיבוב בעיר, הסכמתי אבל רק אחרי שאחפש עבודה, הוא הציע לי שהוא יעזור לי ואני הנהנתי, הנסיעה עברה נורא מהר ולפני שהפסקתי לצחוק כבר הגענו לביתי. הוא נשק לי שוב ושוב ואז שיחרר אותי "תעני לפלאפון, מחר ב-11 אני אבוא לאסוף אותך" חייכתי "אני מחכה" הוא חייך, נופף לי והחל לנסוע. הבטתי במכוניתו המתרחקת ונכנסתי הביתה, יוליה ישבה על הספה, "דברי אני מקשיבה", החיוך שהיה מרוח על פני כנראה לא כיסא את המבוכה בתוכי אך בכל זאת התיישבתי לידה "הוא מדהים" סיפרתי לה על הערב והיא "שיחררה" אותי לישון ולא לפני שאמרה לי "מחר אני רוצה שתמצאי עבודה ובשלוש בצהריים אני אחזור ונלך לאכול בחוץ, עם לילי וג'וש" החזרתי לה "לילה טוב" עייף ועליתי לחדרי. נשכבתי במיטה ונרדמתי כמעט ברגע.
התעוררתי לצלילי השעון המעורר שלי בשעה שמונה וחצי, קמתי שטפתי פנים והתיישבתי מול המחשב.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך