mikenk
אני יודע שזה ספאם אבל אני חושב שזה חשוב.

כל מי שרוצה עזרה ביצירת עלילה או דמות, תקראו!

mikenk 23/10/2014 1760 צפיות 17 תגובות
אני יודע שזה ספאם אבל אני חושב שזה חשוב.

שלום לכם, זה מייק!
כשנכנסתי לראשונה לאתר הזה באתי לכאן כדי לשפר את הכתיבה שלי וליצור סיפורים בהמשכים בגלל שידעתי שיכולות כתיבה אין לי אבל רעיונות לסיפורים אני מקבל בכל יום.
מאז עברו כמעט שנתיים שאותם העברתי בכתיבת הרגשות שלי בשירים ובסיפורים קצרים ופעם ב..לעלות כמה פרקים מסיפור בהמשכים ואז להפסיק כי אין לי כוח להמשיך לכתוב.
אמנם הכתיבה שלי השתפרה מלפני שנתיים אבל הכתיבה שלי עדיין לא מדהימה, ולחלקכם יש כתיבה מדהימה אבל אתם לא מצליחים למצוא רעיונות לסיפורים שלכם.

אם מישהו מעוניין לשתף איתי פעולה ורוצה רעיון לדמות, לעלילה, להמשך לסיפור, או לכל דבר שהוא בבקשה תרשמו פה בתגובות או שתשלחו לי מייל ל[email protected](אם אתם שולחים לי הודעה במייל תרשמו פה בתגובות ששלחתם כדי שאני אבדוק, כי אני בדרך כלל לא נכנס למייל) ואני יותר מאשמח לעזור <3


תגובות (17)

יופי, בגללך שרתי "דו יו וואנט טו בילד אה סטורי" באמצע חיי.



"איט דוסנ'ט הב טו בי פאנטזי"
[kill me]

23/10/2014 13:40

מייק אני מיצטערת מראש שלא הגבתי לך על הספרים…אבל אני מבטיחה שאני יעקוב אחריהם…אני רוצה לכתוב ספר מתח ואימה(שילוב של שניהם) אני אשמח עים תעזור לי :)

23/10/2014 16:01

האמת שיש לי מלא רעיונות לסיפורים אבל קשה לי למצוא שמות מקוריים לדמויות שלי, אשמח לקבל עזרה.

נ.ב
התמונה שלך ממש יפה חחחח

23/10/2014 16:11

    תוכלי לשלוח לי את העלילה של אחד מהסיפורים\ תיאור של אחד מהדמויות למייל ואעזור לא למצוא שמות?

    24/10/2014 16:29

מייק, אני כותבת סיפור ועשיתי הרשמה ואני צריכה עוד דמויות ~אני לא ממש יצירתית~ אשמח אם תעזור, יש הקדמה בסיפורים שלי אבל אני עוד אשנה אותה כי עכשיו אני יותר יודעת על כנפיים של קרמבו

23/10/2014 17:23

    תוכלי לי לשלוח לי למייל את הקישור להקדמה? אני פשוט לא מוצא אותה בפרופיל שלך :)

    24/10/2014 16:29

וווואיי אני!
אם מישהו זוכר אותי בכלל, אז כן אני עדיין קיימת :)
לא בדיוק פררשתי, פשוט ההשראה פשוט התנדפה ממני.
אין לי רעיונות, דמויות, וכל פעם שאני מנסה לכתוב משהו אני פשוט מתייאשת ומוחקת. זה יותר ממחסום כי זה פשוט לא נגמר! תעזרו לי!

23/10/2014 17:58

    אני יותר מאשמח לעזור לך, איזה סוג סיפור את רוצה לכתוב, מתח? דרמה? רומנטיקה?

    24/10/2014 16:30

אני כותבת ספר מתח+אימה ואין לי שם עליו אתה יכול בבקשה לעזור לי?

24/10/2014 16:40

    על מה מספר הסיפור\ספר?

    24/10/2014 16:44

עדיין אין לי רקע…

24/10/2014 16:46

    את צריכה עזרה בלחשוב על רקע או על לחשוב על שם לסיפור?

    24/10/2014 16:52

גם וגם יש לי שם לדמות הראשית-דבש ומקום-בית נטוש זה ספר מתח ואימה ואין לי רקע…אתה יכול לעזור לי?

24/10/2014 16:56

    אני לא יודע איך אנשים אחרים מתחילים לכתוב סיפור אבל הדבר הראשון שאני חושב לפני שאני מתחיל לכתוב סיפור זה הרקע שלו, אחר כך הדמויות המרכזיות ואז משם כל העלילה זורמת (לפי השילוב בין הרקע לדמויות)
    לך יש חלק מהרקע (מקום בו מתחרשת העלילה) ואת השם של הדמות הראשית.
    יש מספר פרטים חשובים בבניית דמות ואף אחד מהם הוא לא למצוא לו שם, באותה המידה אני יכול לקרוא לה בשם אחר אבל הדמות תשאר אותה הדמות.
    אני יכול להמציא לך רקע כזה-
    הסיפור יספר על סיפורה של דבש, נערה מסתורית בת 17, דבש גרה בבית נטוש ביחד עם אחיה הקטן כריס (את יכולה לשנות את השם, זה לא כזה משנה), דבש לא הולכת לבית הספר כי אין לה מספיק כסף כדי ללמוד אבל לעומת זאת אחייה כריס לומד בבית ספר( כיתה ז'\ח') במימון דבש שעובדת בתורה נערת ליווי( או זונה, איך שתרצי לקרוא לזה).
    יום אחד דבש הלכה לעבוד והייתה צריכה להיות נערת הליווי של קניבל (בן אדם שאוכל בני אדם אחרים), הנערה נחטפה על ידו והיחידי שיכול לעזור לה זה אחייה הקטן.
    את הסיפור הייתי מציע לך לכתוב משני נקודות מבט (דבש וכריס) ולהתפרע בדמות של כריס (למשל להוסיף דמויות שעזורות לכריס למצוא את אחותו, חבר טוב, בת זוג, ידידה, מישהי שהוא מאוהב בה, מישהו שהוא מאוהב בו, או כל דבר שיעלה לך בראש)
    מקווה שעזרתי :)

    24/10/2014 17:13

כן…סוג של…בכול אופן תודה :)

24/10/2014 17:26

אני אשמח לעזרה.. איך ממציאים עלילה? כלומר, לכתוב אני מצליחה (לא בצורה מדהימה אבל קצת כן..) אבל אני לא מצליחה להמציא סיפורים, אני כותבת רק על חוויות שאני עצמי עברתי ואז מגזימה איתן קצת כדי שיהיה מעניין יותר. אבל איך להמציא סיפור? בקושי אני מצליחה לחשוב על שם של דמות…

09/07/2015 02:17
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך