לא אהבת אותי, לא באמת..

Keshet 30/03/2012 685 צפיות 3 תגובות

אתה גם ככה לא אהבת אותי.. לא באמת. אלו היו רק מילים.. למה שתאהב אותי? כזה אתה, אומר "אני אוהב אותך" למישהי אחרת כל חודש.. לא שזה מפריע לי, אבל לא אהבת אותי.. לא באמת. אני יודעת שיש בה מעבר לזה, אבל הדבר הראשון שאמרת לי על רותם זה שהיא כוסית ממש, על מאיה שהיא מקובלת, אלינור יפה ולשי יש עיניים יפות.. ומה לי יש? העיניים שלי רגילות, אני שמנה, אני לא יפה כמו אלינור, ואני לא מקובלת כמו מאיה.. אז למה שתאהב אותי בכלל? לא אהבת אותי.. לא באמת. אתה גם לא יכול להגיד שזה בגלל האופי שלי, כי לא הייתי אני.. הייתי מגעילה, בכלל לא הייתי נחמדה אליך אז.. אז למה שתאהב אותי? לא אהבת אותי.. לא באמת. הלוואי והיייתי רואה את זה אז, הלוואי ולא הייתי מתייחסת לדעות של אחרים, למה בכלל היה לי אכפת? אולי אז הייתי רואה קצת מעבר.. אבל אולי אם הייתי רואה מעבר אז הייתי רק עוד אחת מהחברות שלך, כי גם ככה לא אהבת אותי.. לא באמת.. ועכשיו לא היה לי אף אחד, כי היינו מחזיקים רק חודש ביחד, כמו כל אחת מהחברות שלך, אתה מאשים אותן אפילו שזה בגללך.. אתה לא אוהב אותן.. לא באמת. אבל אולי גם היית אוהב אותי, באמת, ועכשיו היה יותר טוב, לשנינו, ביחד.. אבל עכשיו זה לא משנה כי לא יכלתי לאהוב אותך.. לא באמת. וגם אתה לא אהבת אותי.. לא באמת. אם אתה עכשיו אוהב אותי, באמת, אז רק תגיד לי, אני מבטיחה לאהוב אותך בחזרה, באמת. רק לא לאבד אותך, כי אם אני אאבד אותך, אז מי ישאר לי? רק אנשים שלא אוהבים אותי.. לא באמת. אני רק מקווה שתמצא את זאת שתאהב אותך באמת, ואתה תאהב אותה באמת.. כי מגיע לך לאהוב, באמת.
מזאת שאוהבת אותך, באמת.


תגובות (3)

האמת שזה דיי מרגש אפילו..
חוץ מי זה שזה מהמם ומדהים ומושלם כמו שאר שיריך…
אין לי כבר מה להגיד לך …
חבל.. חחח
טוב אז אמממ מה שנשאר לי להגיד לך זה…
מהמם!!!
והאמת שאני לא יודעת אם חלק משיריך זה נכון…
אבל זה פשוט יפיפה…

31/03/2012 13:30

כל מה שאני כותבת, בינתיים, זה עליי.. תודה רבה על התגובות שלך♥

08/04/2012 11:15

חמוד!

01/05/2013 08:58
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך