אריאל
לא מהכי מדהימים אבל זה האנגאובר, חוסר שינה ואוכל מגעיל.

למה המוות מצחיק והחיים הם כמו להשיג פטריות

אריאל 10/03/2017 603 צפיות 7 תגובות
לא מהכי מדהימים אבל זה האנגאובר, חוסר שינה ואוכל מגעיל.

היא אומרת: 'איך אתה יודע שאתה עומד למות? כשהכל קורע מצחוק— ככה העולם נפרד ממך, אתה מבין, הוא לא רע לגמרי, סתכל על זה כמו ארוחה של נידונים למוות, לפני שמזריקים להם אשלגן והם נחנקים'
'אבל נו-!' אני אומר לה '-כל האנשים האלה שרצחו אותם עם סכינים באמצע הרחוב, את יודעת פיגועים וכזה ו.. ו… ואנשים שמתים מרעב וממחלות ומתאבדים… ו.. ולא ניראה לי שזה מצחיק'
היא נוחרת ויוצא לה עשן מהאף 'ברור שזה מצחיק! מה אתה חושב שעובר לאנשים האלה במוח בשנייה שהם מבינים שזהו. פאק. הם מתים?!'
אני מתחיל לענות לה אבל היא עוצרת אותי:
'לא! אל תענה לי! בן אדם! ברגע הזה. ברגע של המוות- ממש בו- כשזהו, אתה כבר בחוץ, מחוץ למשחק המחורבן הזה. פאק!–' היא משתעלת ומסלקת בכפה את העשן '–אז ברגע הזה אתה בחוץ, ואתה כבר לא צריך להקשיב לכל החוקים הדפוקים פחד האלו, ואז אתה מבין שזה משחק. כמו מריו קורט! , או פאק מן! כל החרבוני שכל.. – הבולשיט- הכל, זה כמו להשיג פטריות. וזה מצחיק. תשמע, זה קורע! פטרייווות! פאקינג פטריההה–'
אני מתעצבן: 'ואיך את יודעת את זה לעזאזל?! ברגע של המוות. ב ר ג ע של המוות! איך את יודעת את זה לעזאזל?!'
'חרא הייתי שם!' היא עונה לי, מחייכת 'הייתי שם כבר שלושה פעמים'
ואז היא מתרחקת , בלי להיפרד, ואני צופה בה דרך העשן, זנבה זקור ומתנפנף, מתפוגג לאט,
לעזאזל, ברור! אני חושב, מטומטם אחד, אדיוט אחד: היא חתולה, יש לה תשע נשמות. מטומטם. קרוע אחד. אדיוט. ואני משתעל.
ואני צוחק. צוחק. צוחק. צוחק


תגובות (7)

שימוש מוגזם בקללות/ מילים גסות לטעמי. שיעשע אותי סך הכל. חתולים זה מוטיב חוזר אצלך שיאוו

10/03/2017 15:59

    חח כן וכן. צודקת

    10/03/2017 17:32

יותר מידי סימני פיסוק (:!-.,).
בדיבור משתמשים במרכאות, לא גרש.
אחרי סימן קריאה אי אפשר לשים פסיק.
אין טעם לכל ה – האלה. הם סתם תוקעים את הרצף של הסיפור.
הדמויות שיכורות, אז אפשר לסלוח על הלך הדיבור בינהן. אבל בכללי, לא סיפור פצצה. אין תיאורים, הכל די יבש וקטוע.
שבת שלום וחג שמח

10/03/2017 17:05

    ניסיתי לתקן קצת, אבל אני מרחם יותר מידי על כל הפסיקים והקווים, אני חולה עליהם,

    וגם לך-הכל- שמח!

    10/03/2017 17:34

דווקא אהבתי. בהתחלה קצת עצבנה אותי הגישה הזו שלה, כי כשנוגעים בקרבנות פיגועים זה ממש לא מצחיק. אבל הבנתי שזו ממש סתם דוגמה למי שנרצח באשר הוא. ואני חושב שמצבי קיצון כמו תחת השפעת סם כלשהו, או כשאתה שותה ואתה ממש מסטול מהתחת, אז יש מצב לטקסט מאוד מאוד מעניין ושונה. מאוד שונה. אז זה טקסט מאוד שונה ומאוד מעניין. חתולים. אוהב. גררררררר….

10/03/2017 17:29

    חח תודה, וכן… חתולים…

    10/03/2017 17:34

אני שונאת קללות כשהן לא ספונטניות, אבל זה מדהים.. תהרוג אותי, לא יודעת למה כל כך אהבתי את זה.

14/03/2017 02:00
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך