אאוריקה
האות למ"ד. מחשבות, הארות, הערות? היה נחמד לכתוב פה שוב, אני צריכה להיכנס יותר לאתר. אאוריקה, אאוט :)

למה הקצה של האות למ"ד מעוגל?

אאוריקה 02/11/2015 804 צפיות 11 תגובות
האות למ"ד. מחשבות, הארות, הערות? היה נחמד לכתוב פה שוב, אני צריכה להיכנס יותר לאתר. אאוריקה, אאוט :)

"אאוריקה," פנתה אליי האות למ"ד, פרצופה מחביא התגאות מאחורי חיוך ערמומי.
"כן, למ"ד?" שאלתי בחזרה, סוגרת את מחברת וחוברת מתמטיקה באנחת ניצחון כי, כן, סיימתי סוף סוף את שיעורי הבית באלגברה.
"דבר ראשון," פנתה אליי למ"ד, "אל תקראי לי למ"ד." אמרה.
"אז איך תרצי שאקרא לך?" שאלתי בעודי מניחה את הסרגל במקומו ומתיישבת מולה.
היא המהמה לרגע. "תני לי לחשוב על זה לרגע." היא עשתה הבעה מכוונת, כאילו היא חושבת מאוד עמוק, למרות שידעתי כבר מהכרתי איתה שהיא עושה זאת רק בשביל ההנאה שבמשחק.
"אם את לא רוצה שאקרא לך למ"ד, למ"ד, היה כדאי שתחשבי על שם אחר, לא?" שאלתי בסרקסטיות.
"אני חושבת… שאני אוהבת את השם מילי." עיקמה את פרצופה. "לא, לא! תמחקי את זה. מוכנה?" היא לא חיכתה שאענה, אלא פשוט המשיכה במשפטה. "תקראי לי עפרונית."
"עפרונית?" החנקתי גיחוך אל תוך האויר. "למה דווקא עפרונית?" שאלתי, מתרוממת ממושבי, למ"ד משתרכת אחריי.
"אני לא ממש יודעת; אני מניחה שפשוט תמיד רציתי שם מיוחד. עפרונית," היא בחנה את צליל המילה. "עפ-רו-נית." אמרה לאיטה. "עפרונית," אמרה בקול חזק וברור. "עפרונית-עפרונית-עפונית," אמרה במהירות.
"עפרונית." הצטרפתי. "זה שם נחמד, למען האמת." הודיתי בעודי מכניסה שקית פופקורן אל תוך המיקרוגל. "בסדר, עפרונית." אמרתי. "ועכשיו, מה רצית לומר לי בהתחלה?" שאלתי, סקרניות בקושי נמצאת בקולי.
למ"ד, כלומר, עפרונית, עיקמה את פניה שנית וחשבה עמוקות.
"אני לא חושבת שאני זוכרת…" הסתכלה למעלה. "בואו נראה… הייתי עם גימ"ל… כתבנו פונטים… אה, נזכרתי! גימ"ל השוויצה בזה שהעיגול שלה עכשיו יותר משולש, אז חזרתי לפה, והחלטתי שמעכשיו הקצה שלי יהיה עגול." היא חייכה בגאווה. לא ראיתי מה מיוחד בזה.
"באמת!" היא אמרה בקול תוקפני מעט כשראתה שאני לא מתרשמת. "תבדקי בעצמך!" האיצה. אז קמתי, ולאחר שהוצאתי את הפופקורן מהמיקרוגל והעברתי אותו לקערה, הסתובבתי והרמתי עט וסטיקי נוט מהמדף לשמאלי, שבדרך מאוד מוזרה, נמצא לימיני כאשר אני מתיישבת.
"חכי ותראי," אמרה בשקט. "נו, תנסי," אמרה למ"ד בחוסר סבלנות.
בסדר, למ-"
"עפרונית," קטעה אותי למ"ד.
"כן, עפרונית, סבלנות," חפנתי שלוש חתיכות פופקורן ולעסתי אותן באיטיות בעודי מסתכלת על הדף. "אז מה," בלעתי, "פשוט לכתוב למ"ד?" שאלתי.
"יאפ." אמרה למ"ד, מבליטה את ה'פ' בסוף המילה. אז כתבתי אחת, ועוד אחת, ולא ראיתי הבדל ביניהן.
"עפרונית, זה ממש יפה. אני מאוד שמחה שהחלטת לעגל את הקצה שלך," אמרתי אך ורק בכדי להתחמק מהרצאותיה הארוכות לגבי הערכת האותיות ואפליה על רקע עיגולי.
"את באמת חושבת ככה?" שאלה עם תקווה בעיניה,
"כן." אמרתי, ואולי השקר היה קצת פחות שקרי הפעם.


תגובות (11)

וואו, קטע מצויין! נהנתי מכל רגע!
הכתיבה מעניינת וקולחת, והרעיון מקורי ביותר!
אהבתי מאוד את הרעיון להפיח חיים באות ולתת לה אישיות משעשעת, זה מקסים!
רק טעות מקלדת שמצאתי-
בשורות האחרונות, כשהיא מתחילה לצייר את האות למ"ד ואומרת "עפרונית, זה ממש יפה." שכחת לשים בתחילת המשפט סימן ( " ).
חוץ מזה נהדר בעיניי. אשמח לקרוא קטעים נוספים שלך!
(אגב, דירגתי 5.)

02/11/2015 22:49

    תודה :^
    תיקנתי, ותודה שוב :)

    03/11/2015 17:10

מלי לבסיס קנטיס X3
אוורדין, הצטרפה לנו עוד אחת לבסיסי X
בואי תפגשי אותה
מלי אאוט :)

אורורה: את וסבתא שלי, שניכן מבוגלות לראות גרגר אבק שנח לו בשקט בקצה השני של החדר :)
ואת רק מגיבה לה בגלל שיש לה שם דומה לשלך :-@

ואאוריקה.
באמת נהנתי מהרעיון ומההבעה בכתיבה שלך.

לקחו 'כ' חתכו לו קצת מהרצפה, וסובבו אנכית.
כעת, ה'ק' קיבל את החתיכה הקטנה למטה וה'ל' על הגג כמו תורן של מונית.
וסימנך "זה לא 'קל'"

כעת הסיבה שחשבת שיש קשר לגימל זה בגלל שהרגל של ה'ק' תמיד תו'ק'ע אותו כשהו הולך.
אבל בגלל שנאמר "תוקע לו בגלגלים" לכן היה מקום לחשוב שיש ל'ג' רלוונטיות.

ומעניין שגם לדגל של הלמד וכם לכובע של המונית לשניהם יקרו "תורן"
גם לאוניה יש תורן, לכן ה'ל' רצה משהו שקשור לרוח.
רק במקרה הוא ראה את העפרון ביד שלך, והחליט לקרוא לעצמו "עפרונית" כמו הציפור.

טוב, יש לי עוד המון תיאוריות, רוצה לשמוע או שכבר כואב לך הראש???

02/11/2015 23:22

    בתקע לו בגלגלים, התכוונתי, שהואיל ויש שני 'ל' ושני 'ג', היה מקום להחליף בין ה'ל' ל'ג'.

    02/11/2015 23:42

    יש לך תיאוריות מקסימות (למרות שלמען האמת סתם נהניתי מהיות השם קצר וחמוד) ואני אשמח לשמוע עוד -^-

    03/11/2015 17:09

אאוריקה!
אין לי מושג למה אני ממש זוכרת אותך
אבל כשראיתי שפרסמת משהו. וואו געגועים צבטו לי בלב.
הסיפור היה ממש מקורי וההומור שלו היה ממש מיוחד, נהנהתי מאוד. בעיקר מכך שלא התקשתי לקרוא והקטע היה קולח וקליל
יוקי

02/11/2015 23:44

    הו תודה :)
    הגעגועים נהיו יותר מדי, לכן חזרתי ~
    כרגע אני כותבת בעיקר בוואטפד (שזה כמו קוראים כותבים רק באנגלית) אבל אני אשתדל להיות יותר פעילה גם פה :)

    03/11/2015 17:01

WTF?!
על מה אני מבזבז את הזמן שלי…

03/11/2015 12:36

    אף אחד לא מכריח אותך לקרוא, תבזבז את הזמן שלך איך שאתה רוצה X3

    03/11/2015 17:06

וואו! אני כל כך שמחה שחזרת לכתוב. את אמרת לי שנמחק לך החשבון. אני כועסת שאת לא מעדכנת אותי לגבי דברים(שחזרת)!! חח, סתם. אני שמחה שחזרת. אבל עכשיו ברצינות, לא אמרת שנמחק לך החשבון?

04/11/2015 15:57

ו-ל' זה לא זכר?

04/11/2015 16:01
4 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך