לפני הסערה

גיא שמש 30/05/2018 405 צפיות אין תגובות

אז מה את עושה כאן? "יש שם איש תלוי, אני לא רוצה להיות שם," טוב, תתרווחי, תורידי נעליים, וגרביים, את יכולה להוריד גם חולצה וחזייה, כי חם. היא הורידה את הדברים כמו שאמרתי והתרווחה על הספה, "אתה בסך הכול רוצה לראות את כפות הרגליים שלי ואת השדיים שלי, וזהו בערך, אבל אין בעיה, אני זורמת," וגם את הזרועות והשכמות, אמרתי, והיא גיחכה. אז מה מביא אותך ל-פה? "יש שם איש מת, תלוי, אני לא רוצה להיות שם," טוב, תרגישי בנוח, יש מיץ תפוזים במקרר, קר-קר, וגם מילק-שייק אם את מעדיפה. "אני מעדיפה מילק-שייק," היא אמרה וניגשה למקרר. "איפה… הנה, מצאתי," היא חזרה עם כוס גדולה של מילק-שייק והתרווחה על הספה. אז מה מביא אותך ל-פה? שאלתי. "יש שם איש מת תלוי, אני לא רוצה להיות שם," טוב, אנחנו יכולים לדבר קצת על סקס ועוד דברים אבל רק על סקס. "טוב," היא אמרה, "אני אדבר אתך על סקס. אני אוהבת למצוץ, ואני אוהבת שיורדים לי," איך את אוהבת את זה? "מה?" שיורדים לך, "כאילו שהגבר אוכל לאפה, וטעימה במיוחד," הבנתי, ומה מביא אותך לכאן? "יש שם איש מת, הוא תלה את עצמו, אני לא רוצה להיות שם," טוב, את יכולה להיכנס מתחת לשמיכה, הפוך נעים והמצעים נקיים, להתרווח ולאונן. "תודה, אבל אני מעדיפה שתאונן לי אתה," אין בעיה. היא נכנסה מתחת לשמיכה. אז מה מביא אותך לכאן? "יש שם איש מת, אני לא רוצה להיות שם. תיגע בי למטה," נגעתי בה שם והיא הייתה יותר שמחה. "זה נעים. תעסה את הדגדגן ותכניס קצת אצבע," עשיתי את זה. אז מה מביא אותך לכאן? "יש שם איש מת, אני לא רוצה להיות שם," טוב, את יכולה להיות פה, כאן חמים ונעים, ואין כאן איש מת, "כן, באמת נעים לי," היא נאנחה ואני הבאתי אותה לאורגזמה. עכשיו תישני טוב ואני אעיר אותך בבוקר. "טוב, ומה אתה הולך לעשות?" לתלות את עצמי. "סבבה. לילה טוב," לילה טוב.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך