רפי דנן
נא לא להיבהל ונא לא לקפוץ למסקנות לא נכונות. סתם מן תשוקה חבויה שעלתה בי אחרי שצפיתי בסרט שחשף את הפרשה. ואגב, מה דעתכם על הסדרה ההרמון? אלון אבוטבול נכנס לנעלי גואל רצון?

לפעמים קצת הייתי רוצה להיות גואל רצון.

רפי דנן 17/02/2018 637 צפיות תגובה אחת
נא לא להיבהל ונא לא לקפוץ למסקנות לא נכונות. סתם מן תשוקה חבויה שעלתה בי אחרי שצפיתי בסרט שחשף את הפרשה. ואגב, מה דעתכם על הסדרה ההרמון? אלון אבוטבול נכנס לנעלי גואל רצון?

לפעמים
אני קצת מקנא בגואל רצון.

לא שגואל רצון היה דמות חינוכית או משהו כזה.
לא ולא.
גואל רצון היה דמות נוראית. נוראית.
גואל רצון היה מנהיג של כת. הוא הרעיל את מוחות הנשים שהיו איתו והילדים שלו.
גואל רצון היה גבר נהנתן. פושע אלים אבל בעל לשון חלקלקה!!
גואל רצון אנס בברוטליות את חלק מהנשים שהיו איתו והיו שהיו קטינות. נערות בנות-עשרה.
אבל גואל רצון בעל אותן ושכנע אותן שהוא עושה את הדבר הנכון בשבילן. וגואל רצון דיבר חלקלקות איתן, ושכנע אותן שהן עושות את הדבר הנכון.
גואל רצון היה מעביד את הנשים שלו. נשותיו היו שפחותיו. לא פחות מזה. הוא היה מתפנק כל הבוקר בשינה ערבה במיטתו. הנשים עבדו כמו אתונות בנקיון בתים. קרעו את התחת במאמץ גדול מאוד. הוא לקח להן את הכסף וקנה לעצמו חליפות יקרות בין השאר.

אבל בתוך תוכי.
בכל זאת אני מקנא לפעמים באיך שהיה לו בבית, לגואל רצון.
כל לילה הוא שכב עם אישה אחרת שפינקה אותו ונתנה לו את כולה. והוא עיבר אותן אחת-אחת בקצב מסחרר.
כל נשותיו היו לרגליו.
תאכלס…. תראו לי כל גבר שלא היה מתחלף איתו לפרק זמן קצר. מלך מלכי המלכים.
ושוב….
אל תטעו!
ברור לי שגואל רצון היה דמות איומה ונוראה.
איש תככן ומרעיל מוחות, אנס ובועל קטינות, נהנתן שוביניסט, דיקטטור מסוכן ומפעיל שפחות.


תגובות (1)

אני חושב שאתה התבלבלת… להיות בהרמון של נשים מפנקות אותך זה לחיות בשקר.
אתה יכול לשקר לנשותיך ומחשכים לשכב עם בנותיך?!
אני לא מקנא בגואל רצון. אני חושב שהוא גם שיקר לעצמו.
לכפות על מישהי את הרצון שלך, זה לא משהו שאני הייתי רוצה לנכס לעצמי.

לחיות בתוך אמת שבה יש מרווח לצד השני להגיד לך שאתה טועה ואתה לא אלוהים, זה הרבה יותר מאתגר ומתגמל.
ולכן אני אומר, כמה זה פשוט להפוך לגואל רצון ולחיות בשקר.

נ.ב: גם אני ראיתי את הסרט

18/02/2018 15:53
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך