סיפור שכתבתי לפני חודש ולא פרסמתי. תגידו לי את דעותיכם ותתקנו אותי אם אתם רואים משהו בבקשה. חשוב לציין שזה לא מסופר על אמת ושאני רק מתחילה לכתוב. אשמח לתגובות

מאומצת – התחלה

05/05/2014 505 צפיות אין תגובות
סיפור שכתבתי לפני חודש ולא פרסמתי. תגידו לי את דעותיכם ותתקנו אותי אם אתם רואים משהו בבקשה. חשוב לציין שזה לא מסופר על אמת ושאני רק מתחילה לכתוב. אשמח לתגובות

התעוררתי בכל בוקר כמו כולם. מתעוררת ומתארגנת לבית ספר ובהפסקות מדברת עם חברות וחברים ולומדת. עד אותו יום שמסתבר שלא הייתי כמו כולם, הייתי שונה ובכלל לא כמו כולם כפי שהייתי רוצה להיות. הייתי מיוחדת. עד אותו בוקר שסיפרו לי על אותה אמת שלא סיפרו לי כי תמיד הייתי "קטנה" מדי ולא מספיק בוגרת בשביל לקבל החלטות בעצמי וללא בקשת רשות מהורי. עד אותו הבוקר הנורא שגיליתי את האמת הרעה והכואבת שאף אחד לא צריך לחוות ולא רוצה לחוות ולא מאחל לאף אחד לחוות. כי כמו שהזכרתי מקודם, האמת הזו קשה מדי להבנה.
הייתי ילדה מאומצת. אוליי זה נשמע לכם כמו מציאות לא הכי כואבת ולא הכי קשה, אתם לא צריכים לשפוט לפני שבאמת שמעתם. אימי מתה כשילדה אותי. בתה השנייה, סיפרו לי שאחי התאבד למרות שהיה מספיק בוגר בשביל לקחת אחריות כלפי לא רצה בזאת. הוא לא רצה בי. ופשוט… סיים את חייו כי שנא את העובדה שיצטרך לטפל במישהו. אבי היה מכור לסמים ורצח אנשים כאשר היה מסומם. אבי התחיל עם הסמים לאחר שאחי נולד כי לא רצה אף פעם בתינוק וניסה להרוג את אמא כדי שאחי לא יוולד ופשוט אמי… אפשר לקרוא לה רוז? אני מצטערת אני פשוט לא יכולה לקרוא לה אמא מאחר וכי לא גידלה אותי… ובכן רוז ברחה מאבי, אלכס כאשר הייתה בהריון עם אחי. ומאז התנתק הקשר של רוז עם אלכס ולא מצאו אותו, יש חשדות לכך שמת ממנת יתר.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך