~flowers~
כל חוות דעת רעה/טובה תתקבל בברכה

מחשבה של רגע

~flowers~ 13/01/2015 861 צפיות 3 תגובות
כל חוות דעת רעה/טובה תתקבל בברכה

הלכת וחזרת. נשארת וברחת. אני כל כך מבולבלת. חיי מסתבכים לנגד עיניי. זה לא כמו שהיה פעם. הכל שונה, חדש, מוזר, אחר. חוויתי את זה פעם, לא שוב. אני מתחננת, יורדת על ברכיי ומתחננת. לא שוב. אני לא אוכל לשאת את העול הזה. זה כבד מנשוא. יותר ממה שאני יכולה להעלות על הדעת.
השירים החלושים, השקטים, אלה ששוברים בקלות, חודרים לתודעתי. נכנסים דרך אוזניי המשותקות תחת הרגשתי. הקולות מרגיעים אך עם זאת צורבים.
זה כואב זה יכאב וזה ימשיך לכאוב. מה כבר אפשר לעשות מלבד להתלונן? לחלום? לחשוב, לחשוב שהכל יגמר במקודם. או במאוחר. אך בינתיים אני שבויה לרחמיו העצמיים של העצב והיגון.
אני קמה מהרצפה, אפילו לא מעלה בדעתי לנקות את מכנסיי מהאבק שהרצפה הקרה השאירה עליו, ברכיי מצונפות פנימה, ראשי כאוב ומורכן כלפיי מטה, ודמעותיי זולגות מעיניי, מרטיבות את לחיי. יבבה חלושה נמלטה מפי, שנפתח על מנת לשאוף אוויר משום שאפי לא יכל. מושכת באפי, החלתי להתהלך. מרגישה שכל צעד מייסר את גופי כנגדו.
לקחתי את הסכין מעל שידת העץ הלבנה. מרגישה שזה הזמן לשים קץ לחיי האומללים.
הדלת נפתחה בתנופה. עצם ההלם שביקר בי באותו רגע, הסכין נפל מידי אל הרצפה, קולו מהדהד ברחביי החדר בחוזקה.
הקול היחיד שנשמע היה נשימותיו.


תגובות (3)

כתיבה יפה. יש משהו מפתיע בסוף…
אהבתי מאוד =]

14/01/2015 23:00

כתיבה פשוט מהממת
את מוכשרת אני ממש אוהבת לקרוא קטעים שאת מעלה

16/01/2015 15:15

זה מהמם. את כותבת ממש טוב, העברת את הקטע מעולה.
זה נתן לי הרגשה שאני באמת בתוך הסיטואציה…
זה מדהים. אין לי עוד מה להגיד.
ראיתי איך את מגיבה בסיפור החדש אני, שקרנית –
ואשמח אם תקראי את הסיפור שלי ותגידי לי בפרק החדש ביותר מה את חושבת עליו. אני ממש מבקשת, זה חשוב לי ;) מה אכפת לך?

09/02/2015 08:47
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך