LielShmuel
זה הקטע הראשון שכתבתי, בערך לפני שנתיים, ועכשיו החלטתי לפרסם אותו סוף סוף. בתור 'כותבת למגירה' החלטתי שאולי הגיע הזמן להיחשף... אשמח לדעת מה אתם חושבים ובהמשך אני אפרסם עוד כמה קטעים. :)

מי מכיר אותך?

LielShmuel 24/08/2015 754 צפיות 3 תגובות
זה הקטע הראשון שכתבתי, בערך לפני שנתיים, ועכשיו החלטתי לפרסם אותו סוף סוף. בתור 'כותבת למגירה' החלטתי שאולי הגיע הזמן להיחשף... אשמח לדעת מה אתם חושבים ובהמשך אני אפרסם עוד כמה קטעים. :)

מי מכיר אותך?
חברים, משפחה.
אבל מי מכיר אותך באמת? מי יודע מהם הרצונות והחלומות שלך? מי יודע מהן היכולות שלך? מי יודע לאן אתה מסוגל להגיע? מי מאמין בך? אף אחד.
אתה לבד, לבד בעולם.
לבד בעולם שבו כל אחד מרוכז רק בעצמו ולא מסתכל על אחרים. לבד בעולם שבו כולם מזלזלים בכולם. לבד בעולם שבו כולם מוותרים על החלומות שלהם. לבד.
אבל אתה מאמין בעצמך, אתה לא תוותר על החלומות שלך, אתה יודע שאתה תעשה הכל כדי להגשים את החלומות שלך, אתה תגשים אותם.
אם לרגע תאבד תקווה או תחשוב שאין משמעות לחייך, אתה תאחז באותם החלומות ותהפוך לחזק יותר, תרגיש שאתה חייב להמשיך לחיות כדי להגשים את אותם החלומות.
אתה מאמין שתצליח בחיים שלך גם אם כולם אומרים לך שאתה לא. אתה שוחה נגד הזרם כי אתה מתקדם לעבר מה שאתה מאמין בו ולא מושפע מדעתם של אחרים.
אף אחד לא מקשיב לך, אף אחד לא מבין אותך. אתה מנסה לדבר אבל אף אחד לא שומע.
אתה לא מקשיב לאף אחד, אתה מקשיב רק לעצמך וללב שלך. אלה החיים שלך ואתה לא תוותר.
מי מכיר אותך?
אף אחד.
אף אחד לא מכיר אותך, חוץ מאתה עצמך.


תגובות (3)

אני לא כל כל מסכימה עם הדעה הזאת, כי אני מאמינה באלוקים והוא יודע טוב יותר ממני מי אני ומה החלומות שלי, כך שאני לא לבד בנושא הזה.
בקשר לכתיבה? נחמדה מאוד, בתור התחלה היא אפילו טובה. את לא מדמיינת לעצמך איך כתבתי בכיתה ג…
יוקי
נ.ב מאמינה בך שתמשיכי רחוק רחוק

16/09/2015 23:50

    גם אני מאמינה באלוקים, בקטע דיברתי על החברים והמשפחה מסביב, אף אחד לא מכיר אותנו באמת, מול כל בן אדם אנחנו מסתירים חלק אחר מהאישיות שלנו. זאת אני לפחות…
    בכל מקרה ממש תודה על הביקורת! אני תמיד שמחה לשמוע דעות של אחרים :)

    17/09/2015 19:42

    כמובן שבלי קשר הדעה שלי היא דבר מיוחד(אני לא מבינה למה אני ממשיכה להגיב כשאני כל כך עייפה…)
    סתם, בכל אופן שמחה להכיר אותך ומצםה לסיפורים חדשים
    יוקי

    18/09/2015 11:06
סיפורים נוספים שיעניינו אותך