מכתב מחברה דימיונית

hall of fame 18/01/2015 758 צפיות 2 תגובות

לדנה היקרה. הרבה זמן שכבר לא כתבתי לך איך אני,ואת ציירת לי איך את.
אני כרגע בחופשה בעולם הפיות. אני ממש נהנת פה.
המקומות פה הם פשוט עולם אחר!
את לא תאמיני הייתי;אי שם מעבר לקשת בענן זה מופע מופלא של צבעים.
פגשתי גם את פיית השניים,היא ממש נחמדה. והיא נתנה לי מלא-מלא ממתקים! היא גם הראתה לי איך היא מכינה בעצמה את הגז צחוק המפורסם שלה. שאיפה אחת מהגז ושבועיים שלא תפסיקי לצחוק.
פגשתי גם את שוטה הכפר-מר אחד באפריל. הוא ממש מצחיק,אבל יש גם להזהר מהתעלולים שלו. הוא הצליח לגרום לי לחשוב שיום חמישי זה יום ראשון! ושחזרתי בזמן.
פגשתי גם את סנטה והשדונים שלו,והוא הבטיח לי שאם שתינו נהיה טובות בשנה הבאה הוא יתן לנו במתנה סוס פוני!
הצטלמתי עם טינקרבל, ועם הפיה הטובה של סינדרלה,ועם מליפיסנט. אפרופו מליפיסנט קרה לי איתה מקרה לא נעים. מסתבר שהיא רגישה לברזל וחיבקתי אותה כשהיה לי שריון על הגוף. את שואלת למה היה לי שריון על הגוף?
כי אני והגמדים של שילגיה שחקנו בטורניר חרבות. הם גם טיילו להם בעולם הפיות.
פגשתי גם את קופידון,הוא כל כך נחמד,ונראה לי שאני קצת מחבבת אותו-הוא גם היה בחופשה.
הייתי גם בסיור במפעל של אבקת פיות,מסתבר שהאבקה הזאת היא מה שנותן לפיות כוח לעשות קסמים.
פגשתי גם את הג'יני של אלאדין,ועכשיו הוא ג'יני משוחרר. הוא ניצל את זה מיד והחליט לצאת לחופשה.
בעולם הפיות הייתי בעיר ממש מפורסת. קוראים לה "פיוהוליווד" שם כל הפיות המפורסמות גרות,ובעיר הזאת אפשר לראות את הסרטים הטובים ביותר.
וקיבלתי חתימה משחקנית ממש מפורסמת-נטלי פיה פורטמן.
גם טיילתי בבזאר המפורסם של עולם הפיות,יש שם הכל, ובמחיר ממש מגוחך. ואל תדאגי בטח שקניתי לך משם הפתעה שאת ממש תאהבי.
וגם קפצתי מענן לענן, זה כמו לנחות על כיבשה צמרירית.
ושטתי במפל השוקולד,ואכלתי את הסוכריות הכי טעימות שאי פעם אכלתי.
ממש חבל לי שאת לא איתי כדי להנות מכל זה איתי.
שמעתי שאת עלית כבר לכיתה א',ויש לך חברות חדשות וכיף לך איתן.
אני גם שמחה בשבילך שאת גדלה,ולא זקוקה בי הרבה,ומצליחה להסתדר בלעדיי…
אני מתגעגעת אלייך. מאוד.

מקווה לשמוע ולראות אותך ממש בקרוב. מתגעגעת.
שלך: ספינקס חברתך הדימיונית האוהבת.


תגובות (2)

וואו כמה שהייתי רוצה חברה כזאת! חחח
אני אישית אוהבת מאוד לכתוב בסגנון של שליחת מכתבים כי את יכולה לכתוב ביד חופשית ואין צורך לעסוק בתיכנון של עלילה מראש או דפוס של דמויות לאורך זמן ^_^
אבל גם בכתיבה הזאת את צריכה לשים לב לרצף של האירועים ולזרימה, תנסי להשתמש פחות במשפטים קטועים, חתיכה של פסקאות לנקודות ויותר בלספר את מה שעלה בראשך,
מעבר לכך, יש כמה טעויות בכתיב כמו:
"הצתלמתי" = הצטלמתי,
"מגוחח" = מגוחך וכ'ו.
אבל בכללי מאוד אהבתי וזה לא בכוונה לפגוע חלילה אלא רק להעיר את תשומת ליבך, כיוון שהאתר הזה נועד כדי לשפר את הכתיבה שלנו כאחד :)
תמשיכי לכתוב, המשך יום מקסים! :)

18/01/2015 15:20

    תודה שהגבת,שמחה שאהבת,ותודה שהערת את צומת לבי. ולדעתי אין מה להיפגע מביקורת :-)

    19/01/2015 17:10
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך