מלאך המוות

סתם מישהי 23/12/2014 1061 צפיות 4 תגובות

בני אדם.. כל כך מטופשים אתם. כל כך מפחדים מהמוות וחושבים מה יהיה כש…
אולי אוכל כבר עכשיו לספר לכם מה יהיה, הלא אתם בני אדם, רעבים וחושקים למידע בכל עת.
ומי אני שלא אתן לכם את מה שאתם רוצים?
אני רק צופה בכם כל ה"זמן" כפי שאתם מגדירים את השהות שלכם בעולם. כמובן הזמן לא קיים מבחינתי אבל, אתם בני אדם, אוזניכם עוד לא שמעו דבריי חכמה מה הם.
נקישה אחת עם האצבעות ואני בוחן את כל זהותכם, אופיכם ומעשיכם.
חבל שאינני יכול לבחור את מי לקחת ואת מי לא. אם הייתי יכול העולם היה מקום יותר טוב.
לא, לא דיברתי על העולם שלכם. על העולם שלי דיברתי, כמובן.
רק את הנפשות הטובות הייתי לוקח לעולמי. את הרעות הייתי משאיר בעולם הרגיל.
בעולמכם פוחדים אתם מרוחות? בעולמי המושג "בני אדם" מעביר צמרמורת לכל השומע.
אם תרצו לפגוש אותי בטרם עת, אפילו כדי סתם "לשוחח" כבו את האור ותנעלו את החדר. היו לבדכם במקום בו אתם נמצאים, אני מתאר לעצמי שאינכם רוצים שבני האדם הקרובים אליכם יצאו מדעתם. לחשו את שמי שלוש פעמים ואופיע בחדרכם. לא תוכלו לראות אותי מכיוון שהאור סגור ותאמינו לי שזה לטובתכם.
אם תהיו ילדים טובים, אולי אסכים לקחת אתכם לעולם שלי, העולם הטוב ביותר.
הרי לא סתם קוראים לי מלאך…


תגובות (4)

זה ממש יפה אני חייבת לומר שמי הסיפורים שלך אפשר לראות שאתה נשמה אמתית תמשיכי לכתוב כיף לקרוא מה שאת כותבת

31/12/2014 18:15

חזקק!!
קטע טוב.
הכתיבה שלך מעולה, כרגיל.
נהניתי :)

15/02/2015 21:21

ממש יפה , נהניתי לקרוא את זה :)

17/03/2015 10:09

ממש טוב,ומצמרר,אהבתי,את כותבת ממש יפה :)

20/03/2015 22:00
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך